I Voli Domestici Accumincianu u 1 di ghjugnu in l'Aeroporti chì anu ricevutu u Certificatu Epidemicu

I voli domestici in l'aeroporti certificati cumincianu in ghjugnu
I voli domestici in l'aeroporti certificati cumincianu in ghjugnu

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu i voli in i nostri aeroporti chì anu ricevutu i so certificati facendu preparazioni contr'à Kovid-19. Finu a ora, 6 di i nostri aeroporti anu ricevutu i so certificati. Dopu à 2 mesi, facemu u nostru primu volu da l'aeroportu di Istanbul à l'aeroportu di Esenboğa u 1 di ghjugnu à 10.00:1. Cum'è u nostru paese, e nostre compagnie aeree parteranu ancu. Piglieremu e nostre misure, ma faremu ancu i nostri passi di nurmalizazione. U 1 di ghjugnu, ci saranu voli da Istanbul à Ankara, è ancu Izmir, Antalya è Trabzon. Dopu u XNUMX di ghjugnu, i nostri voli cuminciaranu gradualmente in tutti i nostri aeroporti ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì i voli, chì sò stati fermati in marzu per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19), seranu riavviati u 1 di ghjugnu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì i voli sò stati fermati in l'aeroporti dapoi u 19 di marzu per via di l'epidemie di Kovid-28, è hà dettu chì grazie à e misure pigliate in a lotta contru l'epidemie, hè statu fattu un prugressu significativu è in questu. cuntestu, anu iniziatu u prucessu di nurmalizazione in l'infrastruttura di trasportu.

Enfatizendu chì avemu intrutu in una nova era grazia à a diminuzione di a rata di diffusione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì u primu volu nantu à a compagnia aerea serà u volu TK1 di l'aeroportu di Istanbul - Ankara Esenboğa u 10.00 di ghjugnu à 2150:XNUMX.

L'aeroportu di Istanbul riceverà u so certificatu u 1 di ghjugnu

Karaismailoğlu hà nutatu chì in più di e misure pigliate cù successu in tutti l'aeroporti in u scopu di a lotta contru l'epidemie di Kovid-19, e novi applicazioni seranu implementate in u prucessu di nurmalizazione.

Rimarchendu chì anu fattu un prugramma di certificazione contr'à Kovid-19 in l'aeroporti in u quadru di a misura di precauzione, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì tutti l'aeroporti anu cuminciatu à esse riorganizzati cù u dittu prugramma di certificazione.

Rimarchendu chì u Certificatu Epidemicu hè impurtante micca solu per l'operatori di l'aeroportu, l'operatori di terminal, l'imprese di manutenzioni in terra, ma ancu per i veiculi di trasportu chì portanu i passageri à l'aeroportu è e precauzioni chì ogni istituzione / urganizazione deve piglià, cumpresi i passageri, u Ministru Karaismailoğlu. cuntinuò e so parolle cusì:

"Dopu a publicazione di a nostra circular di certificazione, a furmazione, l'infurmazioni, l'attività di ispezione è di esame cuminciaru à esse realizate da u nostru Ministeru. In questu prucessu, avemu determinatu in dettaglio e misure per prutege a salute di i nostri citadini chì viaghjeranu cù u trasportu aereu è tutti l'impiegati chì servenu in u settore. Avemu focu annantu à quattru fatturi principali in aeroporti contr'à l'epidemie. Quessi; Hè ubligatoriu di tutti à portà maschere, u cumpletu cumpletu di a distanza suciale, piglià misure di igiene persunale è istituzionale, è l'usu di l'equipaggiu protettivu adattatu per i risichi da l'impiegati.

"Avemu datu un certificatu à l'aeroportu chì risponde à e cundizioni"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'aeroporti chì rispondenu à tutte e cundizioni anu cuminciatu à esse certificati cum'è Ministeriu. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'Aeroportu d'Istanbul, l'Aeroportu Sabiha Gökçen, l'Aeroportu Esenboğa, l'Aeroporti İzmir Adnan Menderes, Antalya è Trabzon anu u dirittu di riceve certificati in questu cuntestu, è chì u certificatu di l'Aeroportu di Istanbul serà datu à a gestione İGA prima di u primu volu l'1. Ghjugnu.

I primi voli seranu fatti da Istanbul à Ankara, Izmir, Antalya è Trabzon.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'isolamentu serà datu impurtanza in tutti i prucessi da l'ingressu à l'aeroporti è l'uscita da l'aeroporti in destinazioni.

Enfatizendu chì e cundizioni fisiche sò state riorganizzate secondu a regula di distanza suciale in cunfurmità cù u prugramma di certificatu, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì stanu attenti à piglià misure olistiche, in particulare in l'aeroporti, contr'à l'epidemie. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in più di u volu da esse fattu da l'aeroportu di Istanbul à 1:10 u 00 di ghjugnu, ci saranu voli à Izmir à 14.10, à Antalya à 11.15 è à Trabzon à 13.00. U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì i voli cumincianu gradualmente à tutti l'aeroporti dopu u 1 di ghjugnu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Furneremu e cundizioni di distanza suciale in l'aeroporti è l'aerei fendu piani di slot in u scopu di u trafficu chì deve esse determinatu in l'aeroporti. Manteneremu a circulazione di i passageri à u livellu più apprupriatu. Apermu u trasportu aereu à u serviziu di i nostri citadini senza rinunzià à a precauzione.

Nutendu chì anu pigliatu tutte e precauzioni per a salute di i citadini è chì l'esperti di l'igiene di u volu participeranu in più di l'equipaggiu di volu durante u volu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "L'esperti assicuraranu chì i requisiti per a salute di u viaghju sò. compie da piglià tutte e precauzioni durante u volu. In cunfurmità cù u prughjettu Hayat Eve Sığar realizatu da u Ministeru di a Salute, l'ingressu di i passageri à i voli domestici serà furnitu cù u codice persunalizatu Hayat Eve Sığar (HES). I passageri anu bisognu di registrà inserendu l'applicazione pertinente. I passageri chì acquistanu i so biglietti attraversu i canali di vendita in linea, l'uffizii di u bigliettu è l'agenzii verificaranu u so statu di salute per mezu di u codice HES 24 ore prima di u volu. I passageri chì si trovanu inadatti per u volu durante u bigliettu è durante e dumande di codice HEPP da fà in l'aeroporti ùn saranu micca ammessi à u volu. Inoltre, l'imbarcu è l'atterrissimu sò in ordine, è nisun bagagliu altru ch'è i sacchetti seranu purtati in l'aviò ", disse.

In quantu à e misure da piglià in l'aeroporti, Karaismailoğlu hà dettu: "I passageri chì utilizanu servizii di trasportu publicu privatu per vene à l'aeroportu ùn saranu micca permessi di imbarcate in veiculi senza maschere, mentre viaghjanu secondu a disposizione di i posti secondu a regula di distanza suciale. I veiculi di trasportu publicu seranu constantemente monitorati. A temperatura di i passageri domestici è internaziunali serà misurata cù camere termali o termometri senza cuntattu à l'entrata di u terminal. I citadini chì venenu à l'edificiu di a terminal per accoglie è salutà ùn saranu micca permessi di entre in u terminal, eccettu per i passageri chì l'accumpagnanu. I passageri puderanu entre in l'edificiu di u terminal purtendu una maschera. I passageri chì utilizanu a compagnia aerea seranu ancu dumandati à furnisce à e cumpagnie aeree l'indirizzu è l'infurmazioni ch'elli risiederanu in e fruntiere di Turchia prima di u so volu.

"Lasciate chì i nostri citadini volanu in pace di mente"

Indettendu chì u ministeru è e so istituzioni cunnesse piglianu tutte e misure è mette in opera meticulosamente, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Seremu attentamente monitoratu tuttu da u puntu di partenza à u puntu d'arrivu. I nostri citadini duveranu aduprà a compagnia aerea cun tranquillità ".

Karaismailoğlu hà dettu: "A Turchia hà datu una lotta naziunale contr'à l'epidemie glubale. In questu prucessu, cum'è sempre, hà allargatu una manu d'aiutu à i paesi in bisognu. U nostru paese, chì hè un esempiu per u mondu, hà da cuntinuà a so strada per guadagnà forza sottu a dirigenza di u nostru presidente cù u prucessu di nurmalizazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*