L'industria di difesa in Turchia è in u mondu durante è dopu u prucessu Kovid-19

industria di difesa in Turchia è in u mondu dopu à u prucessu di covid
industria di difesa in Turchia è in u mondu dopu à u prucessu di covid

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà participatu à u pannellu "Industria di Difesa in Turchia è in u mondu dopu à u Prucessu Covid-19" urganizatu da STM Think Tech, u think tank di STM Defense Technologies Engineering and Trade Inc., via u metudu di videoconferenza.

U presidente Prof. Dr. İsmail Demir hà dettu chì un prucessu straordinariu hè statu sperimentatu in u mondu per via di l'epidemie, l'ecunumia di i paesi sò stati affettati da sta situazione è ci hè stata una rallentazione in e tecnulugia di produzzione, ma per via di i prughjetti chì anu impurtanza strategica in u mondu. industria di difesa, certe precauzioni sò pigliate è u travagliu cuntinueghja. Inoltre, hà dichjaratu chì l'imprese chì operanu in u campu di l'Industria di a Difesa mostranu boni esempi di l'usu di parechje tecnulugia durante stu periodu è toccu i studii realizati specificamente per ASELSAN.

Enfatizendu chì un esame successu hè statu datu in stu prucessu, u presidente Prof. Dr. Demir hà spiegatu chì l'attività in u campu di a salute, cum'è a produzzione di maschere, kit di diagnostichi è disinfettanti, sò state accelerate.

Enfatizendu chì i prughjetti cuntinueghjanu, hà dettu: "Ci pò esse ritardi per ghjunghje à alcune tappe, ma ùn aspettemu micca chì questu si rifletta in l'obiettivi di fatturato di fine di l'annu in larga misura. Forsi picculi percentuali nantu à una basa di cumpagnia. Ùn averemu micca un prublema cù u turnover. Esperemu chì l'attività d'esportazione sia affettata positivamente à longu andà, postu chì a pusizione è u sustegnu di Turchia in stu prucessu farà una cuntribuzione positiva à l'imaghjini di u paese.

U presidente Prof. Dr. İsmail Demir, nutendu chì Turchia pò intervene cum'è un fabricatore alternativu micca solu in l'industria di difesa, ma ancu in altri campi, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Qui, a cumpetenza tecnologica, l'efficacità di u campu di i prudutti, a capacità di marketing è a gestione di percepzioni sò parametri. In questu rispettu, a Turchia hà cuminciatu à apparisce più in u mercatu mundiale cum'è un attore piuttostu chè à cumpiendu u locu di a Cina. Seremu avà in u mercatu cum'è un settore di paese pruvucatu, in questu sensu, hè abbastanza pussibule di rimpiazzà parechji paesi esportatori tradiziunali è classici, cumpresa a Cina ".

Esprimendu a so speranza chì Turchia hà da ottene una curva assai più altu ch'è l'aumentu attuale di l'espurtazioni, u presidente Prof. Dr. Demir hà dettu chì crede chì u paese ùn emergerà micca cum'è dannatu da u prucessu epidemicu, ma cum'è un paese chì hà fattu preparazioni per piglià passi per entra in successu dopu à u prucessu.

"Ùn ci sò annullamenti o rinvii in i prughjetti"

U presidente Prof. Dr. İsmail Demir hà dichjaratu chì ùn ci sò micca annullamenti o postponimenti in i prughjetti cuntratti, è chì ci ponu esse passi cum'è l'accelerà o rallentà certi prudutti cù studii di priorità in prughjetti, è chì sò in cerca di prudutti strategichi.

Enfatizendu chì a sicurità naziunale hè una struttura multipla, hà dichjaratu chì u mondu sanu capisce questu cù l'epidemie.

Prughjettu F35

U presidente Prof. Dr. İsmail Demir hà ancu mintuatu u prughjettu F35 in u so discorsu è hà dettu chì ùn ci hè micca datu chjaru nantu à ciò chì succede in i Stati Uniti.

Nutendu chì Turchia hè u cumpagnu di u prugettu, hà cuntinuatu cusì. "L'azzioni unilaterali in quantu à u partenariatu ùn anu micca una basa legale, nè ùn anu sensu. Cunsiderendu tutta a struttura di partenariatu è i partenarii, ùn ci hè micca una basa per associà stu passu cù u S400. Piglià una decisione di ùn dà l'aviò in Turchia hè una gamba, ma l'altru hè un prublema chì ùn hà nunda di fà. Ancu s'è avemu ripetutamente spressu questu à i nostri interlocutori è ùn avemu micca ricevutu risposte logiche, u prucessu hà cuntinuatu. In e so parolle, hè statu dichjaratu chì un costu supplementu di almenu 500-600 milioni di dollari vene à u prugettu in questu prucessu. In novu, secondu i nostri calculi, vedemu chì ci sarà un costu addiziale di almenu 8-10 milioni di dollari per aviò.

U presidente Prof. Dr. İsmail Demir hà rimarcatu chì i missaghji assai chjaru sò stati mandati in Turchia in quantu à u F35, è hà dichjaratu chì Turchia hà dimustratu chì ferma fedele à a so firma cum'è un partenariu leale in questu prucessu. Spieghendu chì u travagliu di i partenarii di u prugramma in Turchia serà fermatu è una data hè stata data, anu aduttatu una postura chì Turchia cumpiendu i so obblighi cum'è s'ellu u prucessu procedeva normalmente, è hà fattu a valutazione seguente:

"Videmu u benefiziu di questu oghje. Marzu 2020 era a scadenza, a data hè passata, e nostre cumpagnie cuntinueghjanu à pruduce. Ùn hè micca fàciule à dì: "Aghju tagliatu a corda, ghjittatu Turchia", tuttu in una volta. Anu pigliatu sta decisione malgradu e dichjarazioni fatte da i funzionari americani nantu à a cuntribuzione di l'industria turca à sta cullaburazione in diversi ambienti, nantu à u rendiment di e nostre cumpagnie, a qualità di produzzione, i costi è i tempi di consegna. Avemu vistu chì ùn era micca cusì faciule di truvà sustituti per i nostri pruduttori competenti. Cuntinuemu u nostru partenariatu di pruduzzione. Ùn avemu micca andatu à u showdown, ùn andemu micca, cum'è avete pruvatu à cacciàci fora, cusì fermemu a nostra pruduzzione. Perchè credemu chì s'ellu ci hè un accordu di partenariatu, se una strada hè stabilita, i partenarii chì partenu duveranu cuntinuà cù lealtà. Questa hè a nostra postura cum'è nazione è statu. Cridemu chì sta postura hè curretta ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*