L'Israele El-Al Airlines cumencia di novu à vulà in Turchia

E compagnie aeree israeliane el al cumincianu à vulà in Turchia di novu
E compagnie aeree israeliane el al cumincianu à vulà in Turchia di novu

El-Al Airlines, basatu in Israele, hà cessatu i so voli in Turchia 13 anni fà, è secondu e dichjarazioni fatte da a cumpagnia, i voli di carica di a cumpagnia continuanu anni dopu, duie volte à settimana.

Sicondu a nutizia di u ghjurnale Şalom, El-Al Airlines, chì hà firmatu i so voli in Turchia in marzu 2007 per disaccordi in a legislazione cummerciale, hà dumandatu à l'Autorità di l'Aviazione Civile Turca per inizià i voli di carica. U primu aviò di carica di a cumpagnia, chì e so applicazioni sò state appruvate, sbarcò in Istanbul à 13 dumenica, dopu una pausa di 07.50 anni.

Parlendu à u ghjurnale Şalom, u Manager di Cargo El-Al, Ronen Shapira, hà dettu chì solu i voli di carica ponu esse fatti per via di u Coronavirus (COVID-19) è chì i voli sò principalmente in linea cù a lotta contru l'epidemie:

"Sfurtunatamente, l'aerei El Al ùn ponu micca trasportà passageri per u mumentu per via di u Coronavirus. Allora avemu cunvertitu i nostri aviò in aerei cargo. Avemu decisu d'utilizà questi aerei per trasportà l'aiutu umanitariu necessariu per Coronavirus, vale à dì, diversi materiali d'aiutu medichi chì ponu esse aduprati in a lotta contru Corona. Avemu creatu un prughjettu per u trasportu di materiali cum'è guanti, maschere è tute necessarii per luttà contra coronavirus cù paesi cum'è a Cina è i Stati Uniti. "Avemu dumandatu ancu i nostri voli di Istanbul per u listessu scopu".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*