L'applicazione di fattura sospesa hè ancu lanciata in İzmir

L'applicazione di fattura sospesa hè ancu implementata in Izmir
L'applicazione di fattura sospesa hè ancu implementata in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir implementa l'applicazione di "fattura pendente", chì hà iniziatu in Istanbul, in Izmir, à a dumanda di u publicu. E bollette d'acqua di e famiglie chì anu difficultà ecunomiche in l'epidemie glubale seranu pagate cù a sulidarità di İzmir.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à sustene quelli chì anu persu u so travagliu è u so redditu per via di l'epidemie di coronavirus è luttannu cù difficultà ecunomiche in questu prucessu. A Municipalità Metropolitana, chì mobiliza e risorse municipali per e famiglie in bisognu di sustegnu è piglia passi impurtanti per a sulidarità di i citadini, porta avà l'applicazione di "fattura pendente", chì hà iniziatu in Istanbul, à Izmir. Quelli chì ùn ponu micca pagà e so bollette mensili d'acqua è quelli chì volenu pagà sta fattura si scontranu nantu à a piattaforma digitale.

"Dà a manu, senza vede chì piglià a manu"

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà stabilitu a reta di solidarietà dicendu "Esistemu" à principiu di marzu per riduce l'impattu di a crisa ecunomica creata da a pandemia, hà firmatu assai primi in questu sensu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA campagna di sulidarità, chì hè stata iniziata da u . In questu prucessu, Izmir Metropolitan Municipality, Maskematik, sustegnu à i pruduttori, campagna voluntaria di imece, mercatu mobile, trasportu gratuitu è ​​alloghju per i travagliadori sanitari, supportu di cumunicazione gratuitu trà l'età di 65 è 18-20, linea di supportu per prevene a viulenza contr'à e donne è pensione di donna, hà datu un esempiu in Turchia. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, avà u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluHà urdinatu chì l'applicazione "Fattura pendente" di 's sia iniziata in İzmir. Da a settimana prossima, l'applicazione di "fattura pendente" hà da principià in İzmir, è quelli chì sò in bonu statu puderanu pagà e so bollette d'acqua impagate nantu à l'applicazione Internet, in particulare e fatture di i citadini in bisognu.

Grazie à İmamoğlu da Soyer

Presidente Tunç SoyerDichjarà chì a campagna hà iniziatu in Istanbul, ci era ancu una dumanda da u populu di Izmir, hà dettu: "Dapoi u primu ghjornu di a crisa, avemu fattu una stampa esemplare di sulidarità cum'è u populu di Izmir. A nostra chjama à riunite quelli chì anu l'uppurtunità è quelli chì anu bisognu di sustegnu, hà ricevutu una risposta più di ciò chì avemu aspittatu. Decine di millaie di pacchetti alimentari acquistati attraversu People's Grocery sò stati consegnati à e famiglie in bisognu è cuntinueghjanu à esse consegnati. In listessu modu, da u principiu di u Ramadan, avemu statu strumentale in a distribuzione di più di dui centu mila pasti iftar nantu à a piattaforma digitale. Avemu dumandatu à i ghjovani à sustene a cugliera di frutti volontariamente per chì u pruduttu di u pruduttore ùn resta micca nantu à u ramu per via di l'epidemie di coronavirus. Centinaie di ghjovani sò ghjunti in corsa. I nostri compatrioti, chì ùn eranu micca cuntentu di questu, ci anu dumandatu di mette in opera l'applicazioni «pending invoice» per purtà a sulidarità in una nova dimensione. Sò veramente fieru di elli. Ringraziemu ancu a ghjente di Izmir, chì ùn pò micca travaglià in questi ghjorni difficili, chì ùn pò micca purtà u pane in casa soia, è chì esigenu di piglià l'iniziativa di pagà i bollette d'acqua di i nostri concittadini, u sindaco di Istanbul Metropolitana. Municipalità, chì hà inspiratu sta pratica. Ekrem İmamoğluTi ringraziu ancu ".

Cumu serà l'applicazione?

Cù l'applicazione di "fattura pendente" di a municipalità metropolitana di Izmir, a ghjente di Izmir, chì stanu cunfruntendu difficultà ecunomiche, registra e fatture IZSU chì ùn ponu micca pagà in u sistema. Quelli chì volenu supportà elli ponu sceglie a fattura chì volenu è pagà attraversu u listessu sistema. In u scopu di l'applicazione, i debiti di l'impositu di publicità-publicità impagati di i cummercianti chì i so posti di travagliu sò stati chjusi durante stu prucessu difficiule è chì sò cascati in difficultà ecunomiche ponu esse pagati cù a sulidarità di i cummercianti, chì deve esse un esempiu.

L'applicazione di fattura sospesa pò esse accessu da u ligame seguente:  www.bizizmir.com/askidafatura

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*