L'applicazioni di permessu di viaghju sò cuminciate per i pruduttori di tè

L'applicazioni di permessi di viaghju per i pruduttori di tè sò cuminciati
L'applicazioni di permessi di viaghju per i pruduttori di tè sò cuminciati

Gruppi di Supportu Soziale di Lealtà, stabilitu sottu a coordinazione di i guvernatori è i guvernatori di distrittu, dimustranu un grande esempiu di lealtà in 53 ghjorni. Aghjunghjendu à 53 famiglie in 5.674.281 ghjorni, i gruppi di lealtà furnì tutti i bisogni di quelli di 65 anni è più è di quelli cù malatie croniche, da pensioni à l'alimentariu, da a medicina à i materiali d'igiene.

In u scopu di e misure di coronavirus, i gruppi di supportu suciale Vefa sò stati creati sottu a coordinazione di i guvernatori è i guvernatori di distrittu per risponde à i bisogni di quelli di 65 anni è più chì sò sottumessi à curfew è quelli cù malatie croniche. I gruppi di supportu Vefa, chì anu iniziatu e so attività u 22 di marzu, cuntinueghjanu à risponde à i bisogni di i citadini di 65 anni è più è di quelli chì anu malatie croniche. E dumande di i nostri citadini, chì signalanu i so bisogni via 112, 155, 156 è altri numeri, sò subitu accolte è purtate in casa da l'impiegati publichi cum'è a pulizza, a gendarmeria, i guardiani, u persunale di l'AFAD, i prufessori, i funzionari religiosi, è ancu i vuluntarii di urganisazioni non governamentali.

Un totale di 22 chjamate sò state fatte à i Gruppi di Supportu Soziale Vefa trà u 13 di marzu è u 112 di maghju, cumprese 2.245.669 chjamate da 155, 771.243 chjamate da 156, 338.047 chjamate da 2.741.071, è 6.096.030 chjamate da altri numeri. Durante queste ricerche, i bisogni di 5.674.281 di i nostri anziani sò stati scontri da i gruppi di supportu suciale.

806.767 Documenti di permessu di viaghju Appruvati

In u scopu di e misure coronavirus, sò state imposte restrizioni di viaghju interprovinciali, è l'entrata è a surtita in e pruvince in u scopu di a restrizione per aria, mare è terra sò state fermate, cù eccezzioni.

I citadini ponu entra in pruvince cù restrizioni d'entrata è di uscita di a cità ottenendu un Certificatu di Permisu di Viaghju per via di bisogni di trattamentu, quelli chì i so parenti di primu gradu sò morti / sò gravemente malati, quelli chì sò ghjunti in una pruvincia in l'ultimi 5 ghjorni è ùn anu micca locu. per stà, è altri (invocazione militare, liberazione di prigiò, etc.). L'applicazioni di u Certificatu di Permissione di Viaghju ponu esse fatte in modu elettronicu via u sistema di e-applicazioni elettroniche di u guvernu di u Ministeru di l'Affari Interni è u Sistema di Comunicazione ALO 199 Vefa.

In questu cuntestu, 29.03.2020 applicazioni sò state fatte attraversu u Sistema di Comunicazione Vefa da u 1.980.795. 806.767 di sti applicazioni sò stati appruvati. Di i documenti di permessu di viaghju appruvati, 189.386 eranu per scopi di trattamentu, 94.220 eranu per quelli chì eranu temporaneamente in diverse pruvince, 80.875 eranu per quelli chì i so parenti di primu gradu eranu morti o eranu gravemente malati, 4.375 eranu per i pruduttori di tè è i so cumpagni, è 437.911 eranu per altre applicazioni. E dumande di permessi di viaghju sò valutate da i bordi di permessi di viaghju stabiliti in tutte e pruvince è distretti. In u risultatu di a valutazione, i candidati sò infurmati via SMS.

L'applicazioni di permessu di viaghju sò iniziate per i pruduttori / pruduttori di tè

Inoltre, i pruduttori / pruduttori di tè affiliati à Çaykur, quelli chì residenu in 15 pruvince cù restrizioni di viaghju è in insediamenti cù una o più di queste pruvince nantu à e so rotte di viaghju, seranu tenuti à ottene un Certificatu di Permissione di Viaghju per e pruvince induve i giardini di tè. si trovanu, à partesi da 19 ore di u marti u 24.00 di maghju, pè a prima cugliera di tè frescu.Puderà viaghjà à pattu ch’ellu si piglia.

In questu cuntestu, l'applicazioni di permessu di viaghju sò cuminciate in modu elettronicu à 199 oghje via u sistema di e-applicazioni elettroniche di u Ministeru di l'Affari Interni è u sistema di cumunicazione Alo 09.00 Vefa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*