U focu di Coronavirus hà causatu gravi perdite in u settore turisticu

U focu di coronavirus hà causatu gravi perdite in u settore turisticu
U focu di coronavirus hà causatu gravi perdite in u settore turisticu

A chjusura di e fruntiere à i viaghji internaziunali per via di e misure Covid 19 prese hà cambiatu significativamente i bilanci turistici di Istanbul è di Turchia. In marzu, u numeru di turisti chì visitanu Istanbul hè diminuitu di 67,9 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Parallelamente à a diminuzione di 59,8 per centu in i tassi di occupazione di l'alberghi, una diminuzione di 65,5 per centu hè stata vistu in i rivenuti per stanza. Mentre u numeru di turisti da i paesi arabi diminuì da 71 per centu, u paese cù u più altu numeru di turisti era Germania.

L'Uffiziu di Statistiche di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà discututu i cambiamenti in u settore di u turismu in un annu in u numeru di maghju 2020 di u Bulletin Turisticu. Quasi in tuttu u mondu, u turismu hè unu di i settori più affettati da a chjusa di e fruntiere à i viaghji internaziunali per via di e misure Covid 19. E valutazioni statistiche anu revelatu chì u turismu di Istanbul è Turchia hà ancu patitu perdite serii.

U numeru di Turisti hè diminuitu di 67,9 per centu in un annu

U numaru di turisti chì visitanu Istanbul in marzu hè diminuitu di 588 mila in paragunà à u mese precedente è era di 374 mila. Comparatu à marzu di l'annu precedente, u numeru di turisti chì visitanu Istanbul hè diminuitu di 67,9 per centu. Mentre u numeru di turisti chì venenu in Turchia hè diminuitu di 1 milione in paragunà à u mese precedente à 718 mila, a diminuzione hè stata di 67,8 per centu cumparatu cù l'annu precedente.

59,8 per centu di diminuzione in i tassi di occupazione di l'hotel

U tassu di occupazione di l'alberghi in Istanbul in marzu 2020 hè diminuitu di 59,8 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hè diventatu 29 per centu. In ferraghju 2020, u tassu di occupazione di 65,1% hè statu osservatu.

Diminuzione di Revenue Per Room, 65,5 Per centu

In u risultatu di l'effettu di u scambiu, u prezzu mediu di a stanza di ogni ghjornu hè diminuitu di 14,2 per centu cumparatu à marzu di l'annu precedente è hè diventatu 65,9 Euro. L'ingudu per stanza, calculatu annantu à a stanza tutale, hè diminuitu di 65,5 per centu è hè statu registratu cum'è 19,1 Euro.

67,9 per centu di diminuzione di viaghji aerei è marittimi

In marzu, u numeru di passageri chì arrivanu in Istanbul per via aerea è via marittima hè diminuitu di 67,9 per centu cumparatu cù l'annu precedente. In marzu di u 2020, 372 mila 710 turisti sò ghjunti à Istanbul per una compagnia aerea. L'aeroportu cù u più altu numeru di turisti era l'aeroportu di Istanbul cù 261 mila. Mentre u numeru tutale di turisti chì venenu à Istanbul per mare era 391, Tuzla hè statu registratu cum'è a destinazione più visitata cù i turisti 678.

312 mila citadini turchi sò ghjunti da l'esteru

L'Uffiziu di Statistiche di Istanbul hà ancu realizatu un studiu nantu à i citadini turchi chì vivenu à l'esteru. In marzu, 312 312 citadini turchi sò venuti da l'esteru. Di questi, 2 2 ghjunghjenu per via aerea è 232 XNUMX per mare. XNUMX mila citadini turchi partianu à l'esteru, XNUMX mila d'elli per mare.

A maiò parte di i Turisti sò venuti da Germania

In marzu, 35 mila turisti sò vinuti da Germania; ma ci era una diminuzione di 59 per centu cumparatu cù l'annu passatu. A Germania era seguita da a Federazione Russa cù 33 mila, l'Inghilterra cù 16 mila è a Francia cù 15 mila.

Turisti arabi diminuite 71 per centu

In marzu, u numeru di visitatori da i paesi arabi hè diminuitu da 188 71 persone cumparatu cù l'annu precedente. Hè diminuitu da 77 per centu à 14 mila. U paese arabu cù u più altu numaru di turisti era l'Algeria cù XNUMX mila. L'Algeria hè stata seguita da Libia, Maroccu è Tunisia, rispettivamente.

HCi hè stata una diminuzione di 53 per centu in u numeru di passageri aerei

In u periodu di marzu di u 2020, u numeru di passageri aerei in Istanbul hè diminuitu di 53 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è ammontava à 3 milioni 876 mila. Di sti passageri, 1 milioni 794 mila eranu passageri domestici è 2 milioni 81 mila passageri internaziunali.

Bulletin Turismu, Hè statu preparatu cumpilendu i dati di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu TR, l'Associazione Turca di l'Albergatori (TUROB) è a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*