Ziya Selçuk: L'esame LGS si terrà u 7 di ghjugnu

Ziya Selcuk
Ziya Selcuk

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà rispostu à e dumande nantu à l'esami di l'Esame di Transizione di u Liceu (LGS) da esse tenuti u 20 di ghjugnu di u 2020, in u prugramma televisiu à u quale hà assistitu in diretta. Ellu hà dichjaratu chì i studienti piglianu l'esame in i so propri scoli, l'esami seranu in duie sessioni, i studienti chì sò liberi seranu purtati à l'area d'attesa in u giardinu è i so genitori ùn aspittàranu micca in l'ortu di a scola, è aghjunse chì u I studienti chì piglianu l'esame saranu rispunsevuli solu di u primu semestru. A dichjarazione di u Ministru hè stata a siguenti:

"Parechje decisioni sò state prese durante stu prucessu di nurmalizazione generale. U nostru stimatu presidente hà ancu annunziatu sti decisioni. Facemu queste decisioni in cunsultazione cù parechje istituzioni. Facemu e decisioni riguardanti LGS è li mettemu in pratica. YÖK piglia decisioni è li implementa cù YKS. Ciascunu di i nostri studienti farà l'esame in a so scola. Questu hè qualcosa chì serà fattu per a prima volta in a storia di LGS. L'infurmazioni di l'esame seranu annunziate via e-school. "

"I centri d'esame seranu disinfettati. Maschere seranu furnite à i studienti. À questu tempu, ùn avemu micca bisognu di una foto d'identità perchè pudemu avè difficultà per ottene una carta d'identità di foto. Ci hè un scenariu chì u Cumitatu Scientificu hè ancu travagliatu in quantu à l'arrangiamentu di i posti in i ghjorni à vene. "Ùn ci sarà micca prublema, una decisione serà presa in cunsiderà e cundizioni di salute è cunsultendu u Cunsigliu Scientificu".

"L'esame serà in 2 sessioni. In questu spaziu, i nostri studienti andaranu à l'ortu di a scola. Ma i genitori è i studienti ùn puderanu micca esse inseme. A distanza suciale serà mantinuta, i nostri studienti seranu permessi di respira, è ci saranu cunsiglieri accantu à i nostri studienti. "

"I studienti ùn feranu micca l'esame cù i so prufessori, i studienti in tutte e nostre scole private è pubbliche farà l'esame cù altri prufessori in i so propri scole. Un video promozionale nantu à l'esame serà ancu liberatu. "

"Avemu preparatu un esame in quale e dumande in l'esame seranu rispunsevuli di i sugetti in u 1u semestru".

Cum'è un ministeru, ùn simu in una pusizioni di piglià a decisione chì e scole apriranu in questa data. Una decisione serà presa dopu avè cunsultatu tutti i ministeri. Vulemu chì apre gradualmente u 1 di ghjugnu, ma u prucessu hè dinamicu. Avemu più di un pianu per u 1 di ghjugnu. Spergu chì tuttu va bè è apremu e scole u 1 di ghjugnu. O pudemu andà per una apertura parziale. Fighjemu e cundizioni in e settimane à vene, fighjemu è valuteremu cù l'urganisazioni pertinenti. "

"Se unu di i nostri studienti o zitelli falla per via di l'assenteismu, passanu à u prossimu gradu, ma seranu rispunsevuli. Facemu a decisione in favore di u zitellu. I regulamenti legali sò stati ancu fatti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*