L'esportazione di maschere riutilizzabili porterà u muvimentu à l'industria tessili

L'esportazione di maschere multi-usu portarà u muvimentu in l'industria tessili
L'esportazione di maschere multi-usu portarà u muvimentu in l'industria tessili

Pınar Taşdelen Engin, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTİB, hà dettu: "U rilascio di l'esportazioni di maschere riutilizzabili risponderà à a intensa dumanda in u mondu è purterà ancu u muvimentu in l'industria tessili.

Pınar Taşdelen Engin hà dettu: "Cum'è una forte alternativa à e maschere dispunibuli, a transizione à e maschere funzionali chì anu proprietà antibacteriale, sò lavate, è anu un disignu è ancu moda, aumenterà u valore aghjuntu di 3-4 volte".

Dopu una intensa dumanda da l'industria tessili, a determinazione di i standard di maschere di tela lavabile riutilizzabili è a successiva liberazione di l'esportazione di questi prudutti hè stata accolta in l'industria.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Pınar Taşdelen Engin, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Esportatori di Tessili Uludağ (UTİB), hà dichjaratu chì sta decisione porterà u muvimentu in u settore è hà dettu: "Cù l'emergenza di l'epidemie di COVID-19, ci era una grande dumanda in u mondu per maschere mediche è vestiti protettivi. Parechji paesi sò stati chjappi impreparati per sta dumanda è anu avutu difficultà. U fattu chì e nostre cumpagnie anu agitu rapidamente è cambiatu a so pruduzzione in questa direzzione hà criatu un vantaghju significativu per Türkiye. "L'aiutu di a nostra Presidenza à parechji paesi, in particulare i Stati Uniti è i paesi di l'UE, cù maschere mediche è vestiti protettivi anu ancu attiratu l'attenzione à Turchia", disse.

A liberalizazione di l'esportazioni portarà u muvimentu in u settore

Dichjarà chì e maschere mediche è ancu i vestiti protettivi sò diventati una parte di a vita di ogni ghjornu cù a pandemia, u presidente di UTİB, Pınar Taşdelen Engin, hà dettu: "Sembra chì e maschere sò diventate una parte integrante di a nostra robba di ogni ghjornu. In u novu periodu di normalizazione, e maschere dispunibuli ùn sò più una soluzione. A tendenza hè versu i prudutti sustinibili. Ci hè statu un desideriu in l'industria per un tempu di pruduce è esportà maschere lavabili è riutilizzabili. A decisione di u nostru guvernu di determinà prima i normi di maschere riutilizzabili è poi liberà l'esportazioni limitate hè un passu impurtante sia per u settore sia per u nostru paese. Perchè ci sò state richieste serii da l'esteru in questu sensu. L'iniziu di a nurmalizazione è a riapertura di e scole in parechji paesi anu aumentatu e dumande per a prutezzione di i studienti. Per d 'altra banda, cum'è u clima diventa più caldu, u dinamisimu chì pò esse in u settore di u turismu aumenterà ancu a dumanda in u mercatu domesticu ". disse.

I prudutti di altu valore aghjuntu è i disinni creativi entranu in ghjocu

Pınar Taşdelen Engin hà dichjaratu chì a struttura dinamica è u riflessu di l'azzione rapida di l'industria tessili turca si sò dimustrati una volta di più è hà dichjaratu chì i disinni creativi per maschere è vestiti protettivi è prudutti funzionali chì ùn repellenu micca i batteri è anu caratteristiche diverse seranu introdutti à u mercatu. in pocu tempu. Pınar Taşdelen Engin hà dettu: "Secunnu a valutazione fatta da l'analista, u mercatu globale di maschere lavate è riutilizzabili hè previstu di ghjunghje à un valore di u mercatu tutale di almenu 8 miliardi di dollari in u periodu 2020-2030 cù un tassu di crescita annuale compostu stabile di 4. per centu. Comu alternativa à e maschere dispunibuli, a transizione à e maschere funziunali chì anu proprietà antibacteriale, ponu esse lavate, è ancu di moda aumenterà u valore aghjuntu in a produzzione è l'esportazioni da 3-4 volte. Cunsiderendu chì a pandemia resterà in l'agenda mundiale per un tempu più longu, creà un potenziale d'esportazione significativu per a nostra industria. Cum'è UTİB, partendu da sta strada; "Quest'annu, avemu aghjustatu u sughjettu di Tessili Medicali à e categurie di premiazione in u prugramma Techxtile Start-Up Challenge, chì urganizemu cù u scopu di aumentà u valore aghjuntu in l'esportazioni di tessili, introducendu novi tecnulugia è metudi in i prucessi di produzzione, è cuncependu. prudutti innovatori ", disse.

 

1 Comment

  1. esattamente. Pensu chì u megliu avà hè a maschera Procare. Una maschera cù u primu rapportu Covid-19 in u mondu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*