Cuminciata a custruzzione di a junction Ditaş è u passaghju ferroviariu

A custruzzione di a junction di ditas è di u passaghju ferroviariu hà iniziatu
A custruzzione di a junction di ditas è di u passaghju ferroviariu hà iniziatu

U sindaco di Niğde, Emrah Özdemir, hà annunziatu chì a Ditaş Junction è i travaglii di u passaghju ferroviariu sò iniziati.

Ditaş Junction è u passaghju ferroviariu, chì hè di grande impurtanza per Niğde, induve parechji accidenti sò accaduti è hè una di e ferite sanguinanti di Niğde, è a ferrovia chì taglia u boulevard trà a pruvincia di Niğde, impedisce u flussu di trafficu. U passaghju di i veiculi ferroviari, i novi travaglii di arrangiamentu di intersezzione sò cuminciati davanti à a vechja strada Kayseri Ditaş. U passaghju, chì serà di 20 metri di larghezza è di doppia corsia, serà finitu à a fine di u 2020.

presidente Özdemir; "Cumplimu tuttu ciò chì avemu prumessu in u nostru librettu elettorale, unu per unu. I nostri travaglii di u passaghju ferroviariu Ditaş Junction sò cuminciati cù successu. Questu hè unu di i nostri prughjetti chì cunvene u megliu à a nostra cità. Cumpiteremu ogni prumessa chì facemu, una per una. U nostru scopu; Per serve a nostra nazione, per elevà a qualità di vita di a nostra nazione. "Vogliu ringrazià i nostri membri di u parlamentu per u so sustegnu in i nostri prughjetti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*