Taxi è Taxi Stops in tuttu Alanya Disinfected

I taxi è e fermate di taxi in tuttu Alanya sò stati disinfettati
I taxi è e fermate di taxi in tuttu Alanya sò stati disinfettati

Mentre a Municipalità d'Alanya cuntinua a so lotta contru l'epidemie di COVID-19 in tutte e zone, i taxi è i posti di taxi chì servenu in tuttu Alanya sò stati disinfettati da e squadre di a Direzzione di Prutezzione è Control Ambientale.

A Municipalità di Alanya cuntinua i so sforzi per cumbatte COVID-19 (Novu Tipu di Coronavirus), chì porta in tuttu u distrittu, senza interruzzione. In u scopu di i travaglii, i taxi è e fermate di taxi chì operanu in Alanya sò stati disinfettati. In i travaglii realizati in cunfurmità cù l'urdinamentu di u sindaco di Alanya Adem Murat Yücel, 883 taxis è 55 fermate sò stati processati.

U PACKAGE HYGIENE hè distribuitu à ogni stazione

U sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, hà iniziatu u primu prucessu di disinfezione in u Bus Terminal Taxi in a mattina. U presidente Yucel, chì hà ancu evaluatu l'agenda attuale visitendu i cunduttori à a stazione di taxi, hà cunsultatu cù u presidente di a Camera di i Drivers, Recep Calis. U sindaco Yücel hà presentatu u Pacchettu Igiene preparatu da a Municipalità di Alanya à u direttore di a stazione per l'usu in a pulizia generale di e tappe.

"A SQUADRA DI 18 PERSONE TRAVAGLIA PER IMPLICA A NOTTE À U GIORNU"

Nutendu chì a squadra di disinfezione di 18 persone, stabilita sottu a Direzzione di Prutezzione è Controlu Ambientale di a Municipalità d'Alanya, effettua u travagliu di disinfezione in punti determinati, indipendentemente da u cuncettu di l'ora extra, hà dettu: "I nostri squadre travaglianu ghjornu è notte per mantene u ambiente di fiducia furnitu in Alanya ".

"U NOSTRE PRESIDENTE MOSTRA SEMPRE U U SOSTU"

U presidente di a Càmera di i Conduttori, Recep Çalış, hà ringraziatu u presidente Yücel per a so visita è u sustegnu, è hà spressu chì i taxi seranu disinfettati cù a pianificazione settimanale, è chì e squadre municipali sò felici in nome di i cummercianti per stu sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*