Malgradu u Virus, i Pagamenti di Garanzia per Tunnels è Ponti sò stati cumpletati

Malgradu u virus, i pagamenti di garanzia di i tunnel è i ponti sò stati fatti cumplettamente.
Malgradu u virus, i pagamenti di garanzia di i tunnel è i ponti sò stati fatti cumplettamente.

A terminazione di i cuntratti o u rinviu di i pagamenti per forza maiò per via di u virus Corona sò stati discututi. Tuttavia, i pagamenti di guaranzia per i ponti Tunnel Eurasia, Osmangazi è Yavuz Sultan Selim sò stati fatti in tuttu.

Sicondu a nutizia di Yusuf Demir da SÖZCU; A causa di l'epidemie di u virus Corona, mentre chì i roti di l'ecunumia si fermavanu, milioni di persone eranu disoccupati, ancu l'indennità di travagliu di cortu tempu è i prestiti di sustegnu di i cummercianti ùn anu pussutu esse pagati in tuttu, i soldi di i cuntratturi di garanzia ùn sò micca ritardati.

Da u 2019 d'aprile, a Direzzione Generale di l'Autostrade hà pagatu cumplettamente u restu di a garanzia 30 per u Tunnel Eurasia, l'autostrade Istanbul-İzmir è u Nordu di Marmara, i ponti Yavuz Sultan Selim è Osmangazi, chì sò stati custruiti cù u "Build-Operate-Transfer". "mudellu. Ùn hè statu ufficialmente divulgatu quantu l'imprese sò stati pagati.

I pagamenti di guaranzia sò stati calculati à u scambiu di u dollaru u 2 di ghjennaghju di l'annu pertinente è sò stati fatti in l'aprili di l'annu dopu. Cù u regulamentu fattu l'annu passatu, dui pagamenti sò stati fatti annu à a tarifa di u dòricu u 2 di ghjennaghju è u 1 di lugliu.

SOLU 3 MILIARDI À U 3u PONTE

In a prima mità di l'annu passatu, 1 billion 450 million lire sò stati pagati da u Tesoru à u cunsorziu chì hà travagliatu solu per u Yavuz Sultan Selim Bridge. Hè dichjaratu chì a quantità da esse pagata per a seconda mità di l'annu hè calculata cum'è 1 billion 650 million lire.

Cù stu pagamentu, i soldi pagatu à a cumpagnia per 1 annu da a sacchetta di u citadinu hà righjuntu 3 miliardi 50 milioni di lire. A causa di u calculu indexatu in u dòricu di i pagamenti di guaranzia, u statu avia pagatu 2018 miliardi 2 milioni di TL à l'imprese statali per 2018, basatu annantu à a tarifa di u 1 di ghjennaghju di u 3.76 (3 Dollar = 650 TL) cù i tassi di u XNUMX. citadini chì ùn anu mai usatu sti ponti è strade.

8.3 MILIARDI TL RIMANTU

Sicondu u prugramma annuale di a Presidenza 2020, 8.3 miliardi di lire sò stati attribuiti per e garanzie date à l'imprese in i prughjetti di Partenariati Public Privati ​​(PPP) di u Ministeru di i Trasporti. Questa quantità include pagamenti per ponti, tunnel è autostrade, è ancu parechji aeroporti è stazioni di treni. L'aeroportu di Istanbul hè esclusu da stu calculu.

CHP hà dumandatu un ritardu

U vicepresidentu di u gruppu CHP, Özgür Özel, hà enfatizatu chì durante l'epidemie di coronavirus, i rinvii sò stati fatti in affittu, tasse, prime d'assicuranza è pagamenti di prestitu per motivi di "forza maggiore".

Ozel hà suggeritu, "In questu periodu quandu hè diventatu quasi impussibile di truvà risorse per aiutà u publicu per via di l'epidemie di u virus Corona, u statu duverebbe posponà i pagamenti di guaranzia in u scopu di i prughjetti di Partenariatu Pùbblicu-Privatu chì hà fattu à l'imprese citendu a forza maiò. per via di l'impattu negativu di l'epidemie nantu à l'ecunumia è i rivenuti publichi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*