Nisuna vendita di bigliettu per i sottu 20 è più di 65 anni in YHT, Mainline è Treni Regionali

U prucessu di nurmalizazione hà iniziatu in Demirollar, ùn ci hè micca vendita di biglietti per i minori è più di età
U prucessu di nurmalizazione hà iniziatu in Demirollar, ùn ci hè micca vendita di biglietti per i minori è più di età

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì e fruntiere chjuse è e restrizioni imposte in u scopu di e misure per cumbatte l'epidemie di u Novu Tipu di Coronavirus anu avutu assai effetti socio-ecunomichi. À questu puntu, Karaismailoğlu hà nutatu chì, cum'è u Guvernu, anu pigliatu misure impurtanti per cumbatte u virus, è hà dettu chì grazia à e misure pigliate, un prugressu significativu hè statu fattu in a lotta contru u virus. Sottulineendu chì e misure sò state pigliate per parechji settori per riduce l'effetti socioeconomichi di a pandemia in quistione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì a normalizazione di a vita principiarà grazia à a diminuzione di a diffusione di l'epidemie. À questu puntu, Karaismailoğlu hà ancu dichjaratu chì u prucessu di nurmalizazione in u trasportu ferroviariu serà iniziatu è hà nutatu chì u prucessu serà realizatu inseme cù e misure.

E spedizioni YHT cumincianu u 28 di maghju

Ministru Karaismailoğlu. Ricordendu chì e linee di l'internu di a cità cum'è Marmaray è Başkentray ùn anu micca firmatu l'espedizioni in questu prucessu, hà nutatu chì u numeru di viaghji serà gradualmente aumentatu. Spieghendu chì anu ancu iniziatu i preparativi per e Linee di Trenu Convenzionale è Alta Velocità, Karaismailoğlu hà dettu: "A vendita di biglietti per i Treni d'Alta Velocità accuminciarà u sicondu ghjornu di a Festa di Ramadan. Tuttavia, i biglietti di u trenu ponu esse acquistati senza cuntattu da l'applicazione mobile / situ web o da u box office. I biglietti ùn saranu micca venduti per mezu di call center è agenzie. A vendita di i biglietti serà realizata cù u codice HES (Hayat Eve Sığar) nantu à a basa di dati di i sistemi d'infurmazione di u Ministeru di a Salute per esaminà u statu di i passageri in quantu à COVID-19. "I biglietti ùn saranu micca venduti à e persone chì anu una restrizione di viaghju imposta da l'autorità sanitarie o chì ùn ponu micca ottene un codice HEPP", disse. Spieghendu chì cuminciaranu i voli YHT u 28 di Maghju, fendu attenzione à e regule di distanza suciale è à l'isolamentu, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e misure seranu pigliate in cunfurmità cù a distanza suciale in u trenu prima, è chì in a vendita di biglietti di treni di passageri, i biglietti saranu. vendutu à un tassu di capacità di 50 per centu in cunfurmità cù a distanza suciale è saltendu i posti.

iht calendariu

I biglietti ùn saranu micca venduti sottu à 20 anni è più di 65 anni.

Sottulineendu chì i servizii di treni YHT, mainline è regiunale, chì sò stati sospesi da u 19 di marzu di u 28, eccettu Marmaray è Başkentray per via di a restrizione di viaghji interurbani contr'à u risicu di COVID-2020, solu i servizii YHT seranu iniziati da u 28 di maghju. 2020, "Treni d'alta velocità in u prucessu di nurmalizazione 28 May 2020 Farà un totale di 16 viaghji per ghjornu nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Istanbul da a data di a so data. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu ancu chì l'annunzii d'avvertimentu seranu fatti à intervalli frequenti per mantene a distanza suciale nantu à i treni.

Dichjarà chì i sedili posteriori di ogni vagone in YHT seranu riservati per isolà i passageri cù suspettati coronavirus durante u prucessu di viaghju, Karaismailoğlu hà dettu: "U documentu di permessu di viaghju appruvatu da l'autorità pertinenti serà obligatoriu per i gruppi d'età di più di 65 anni è di menu di 20 anni. cù restrizioni di curfew. Quelli chì ùn ponu micca prisintà stu documentu durante u cuntrollu, averà u so viaghju annullatu è i so tariffi di u bigliettu ùn saranu micca rimbursati. I passageri seranu sorvegliati da u persunale pertinente per mantene a distanza suciale in u prucessu da l'arrivu à a stazione à a cullà in u trenu. Nutendu chì i treni continueranu à esse disinfettati prima è à a fine di a spidizioni, Karaismailoğlu hà dettu ancu chì i kit di primi aiuti di l'hostess nantu à i treni à alta velocità seranu equipati di maschere è guanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*