Philips Turchia diventa partner di soluzioni di servizii di imaging di Başakşehir City Hospital

I servizii di imaging di l'ospedale di a cità di philips turkey basaksehir sò diventati un cumpagnu di suluzione
I servizii di imaging di l'ospedale di a cità di philips turkey basaksehir sò diventati un cumpagnu di suluzione

Philips Turchia hè u terzu più grande stabilimentu di assistenza sanitaria integrata pianificatu in Turchia cù una capacità di 2682 letti, è hè diventatu u più grande partenariu di suluzione in i servizii di imaging di l'ospedale di Istanbul Başakşehir City, chì hè attualmente u più grande hospitalu d'Europa. Philips Turchia, chì hà furnitu più di 2200 apparecchi clinichi è di imaging à l'Ospedale di Istanbul Başakşehir City, hà realizatu u so più grande prughjettu in Turchia cù questa cullaburazione.

Philips Türkiye, Rönesans Realizza u so prughjettu più grande in Turchia cù l'Istambul Başakşehir City Hospital, u più grande hospitalu d'Europa, chì hè statu implementatu cù l'investimentu di a Holding. Philips hè presente in i dipartimenti di Radiologia, Medicina Nucleare, Oncologia, Cura Intensiva, Cardiologia, Medicina d'Urgenza, Sala Operatoria è Sonnu di l'Hospital di Istanbul Başakşehir City Hospital cù più di 2200 apparecchi clinichi è di imaging.

Rönesans Philips Turchia, u più grande partenariu tecnologicu di a Holding in stu prughjettu, offre 9 sistemi di angiografia monoplane è biplanu Azurion è i dispositi chì permettenu un screening cumpletu è prucedure mediche d'interventu, tutti inseme in u stessu hospitalu. Philips Turkey sta ancu installendu u sistema MRI intraoperativu, chì furnisce l'imaghjini di cuntrollu durante l'operazioni è l'uppurtunità di cuntinuà a chirurgia senza alcuna interruzzione, per a prima volta in l'ospedale di Istanbul Başakşehir City. I risultati clinichi assai più riesciuti sò previsti per esse ottenuti cù stu dispusitivu high-tech. Inoltre, Philips Turkey hè u principale fornitore di tecnulugia in u prugettu cù altri gruppi di prudutti cum'è MR, CT, PETCT, Monitor, Defibrillator, ECG, Ultrasound, Sleep Breathing.

L'ospedale di Istanbul Başakşehir City, chì hè statu implementatu da u Ministeru di Salute in Partenariatu Publicu-Privatu cù una capacità di 2.682 letti è una superficie di custruzzione di 1 milione di metri quadrati, attrae ancu l'attenzione cù e so caratteristiche tecnologiche di punta. . L'ospedale di Istanbul Başakşehir City, chì hà ancu u titulu di "Custruzzione cù i più grandi isolatori sismici in u mondu" cù 2.068 isolatori sismici posti in l'edificiu principale di l'ospedale, puderà cuntinuà à realizà tutte e so attività operative ancu durante è dopu à u terremotu più severu.

U CEO di Philips Turkey, Haluk Karabatak, hà dettu annantu à sta cullaburazione: "Semu assai fieri di esse u partner di suluzione di i prughjetti di l'ospitale di a cità implementati per mezu di Partenariati Public-Privati ​​in u nostru paese. Semu un cumpagnu di suluzione cù un mudellu di cummerciale sustenibile cum'è parte interessata di cumpagnie di l'appaltatori in parechji servizii cum'è servizii di imaging, tutti l'equipaggiu clinicu, soluzioni IT sanitarie è sistemi di sonnu in l'ospedali di Adana, Elazığ, Yozgat, Isparta, Mersin è Kayseri. Hè assai impurtante per noi di esse u cumpagnu di a suluzione di serviziu di imaging di Istanbul Başakşehir City Hospital, u più grande hospitalu d'Europa. À u listessu tempu, hè una fonte di grande orgogliu per noi chì stu prughjettu hè u più grande prughjettu chì avemu realizatu in Turchia cù i nostri più di 2200 apparecchi clinichi è di imaging. Philips Turchia, chì hà cuntribuitu à l'apertura di l'Hospital di a cità di Başakşehir travagliendu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, in questi ghjorni difficili, è Rönesans Ti ringraziu a vostra squadra. "Continueremu à operà cum'è un cumpagnu di soluzione tecnologica in i prughjetti di l'ospitale di a cità iniziati in linea cù l'ubbiettivi di Turchia 2023 è e strategie di trasfurmazioni di a salute", disse.

Rönesans Holding General Manager Süreyya Yencilek hà dettu: "U nostru prughjettu di l'Istambul Başakşehir City Hospital hè u 3u più grande prughjettu d'investimentu in salute di Turchia, realizatu da u Ministeru di a Salute cù u mudellu di Partenariatu Public Privatu, è cuntribuisce à a qualità di vita di Istanbul è di e pruvince circundante. serve 23.600 pazienti ogni ghjornu. . Semu felici è fieri di cooperà cù Philips, una di e cumpagnie principali è forti in u settore, in u scopu di u prugettu. "Avemu purtatu u nostru ospedale, chì face a diferenza cù e so caratteristiche tecnologiche, à u prossimu livellu grazia à i dispositi è e soluzioni di punta di Philips in u campu di l'assistenza sanitaria", disse.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*