Guida di Prevenzione è Controlu di l'Infezzione di Igiene Covid-19 per l'Industriali da TSE

Guida di prevenzione è cuntrollu di l'infezzione di l'igiene di covid à l'industriali
Guida di prevenzione è cuntrollu di l'infezzione di l'igiene di covid à l'industriali

A "Guida d'igiene, di prevenzione è di cuntrollu di l'infezzione Covid-19" hè stata preparata da l'esperti di l'Istitutu di Standards Turchi (TSE), chì guidà l'imprese industriali in a so lotta contru Covid-19.

A guida serà una guida per l'igiene è a prevenzione di l'infezzione in a lotta di l'urganisazioni industriali contr'à Covid-19. Dichjarà chì a guida hà per scopu di informà l'industriali in tutti i settori nantu à e prucedure di prevenzione è di cuntrollu di l'infezzione, u Ministru Varank hà dettu: "A guida hà per scopu di informà l'industriali in tutti i settori nantu à e prucedure di prevenzione è di cuntrollu di l'infezzione. E misure chì avemu pigliatu prutegge a salute di l'impiegati, i visitori, i fornituri, vale à dì, tutti i partiti in l'imprese industriali. Ùn imponemu micca alti costi à l'imprese. Dunque, ricumandemu di piglià misure simplici ma efficaci ". disse. U Ministru Varank, chì vole chì l'urganisazioni industriali presti attenzione à tutte e raccomandazioni in a guida se volenu fà una produzzione sicura è igienica in e so strutture, hà dettu: "Ùn guidà micca solu l'imprese mentre cumbatte l'epidemie. À u listessu tempu, hà da assicurà chì u rispettu di l'imprese cù normi di produzzione affidabili è igienici, chì hè necessariu in u periodu post-epidemicu, hè documentatu. Inspeccioneremu l'imprese in cunseguenza è daremu u Certificatu di Produzione Sicura COVID-19 à quelli chì passanu l'ispezione, quasi cum'è un certificatu di qualità internaziunale ". usatu a frasa.

Nutendu chì a certificazione chì deve esse fatta da TSE portà vantaghji impurtanti à l'industriali, Varank hà dettu: "Stu tipu di certificazione serà più in primura in u cummerciu internaziunale in u periodu à vene. I clienti stranieri prestanu più attenzione à se l'imprese chì si trattanu rispondenu à e cundizioni d'igiene. Quelli chì realizanu a produzzione in cundizioni sicure, cumincianu ancu à duminà u mercatu. Hè previstu di espansione sta attività di certificazione, chì avemu da principià cù strutture industriali, à altri settori in u futuru; Vulemu mette u sensu di fiducia in u centru di tutte l'attività ecunomiche ". disse.

U Ministru Varank hà tenutu una cunferenza di stampa à u Ministeru per presentà a guida, chì hè stata preparata da esperti di TSE è include e misure da piglià in a lotta contru Covid-19 in l'imprese industriali. U Ministru Varank hà nutatu chì da i primi ghjorni di a pandemia, anu cumbattutu cù successu u virus grazia à e pulitiche efficaci chì anu implementatu sottu a guida di u presidente Erdogan. Dichjarà chì anu un approcciu dinamicu in tutti i campi di l'amministrazione publica cù u spiritu di mobilizazione tutale, u Ministru Varank hà dettu in u so discorsu:

A NOSTRA LINEA ROSSA: Cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, avemu spressu in ogni piattaforma chì a nostra priorità hè i travagliadori in i passi chì avemu fattu durante stu periodu. Prevenemu e lagnanze potenziali in stretta cooperazione cù i nostri attori in u settore reale. Ma assicurendu a continuità in a produzzione, a nostra linea rossa era a salute di l'impiegati.

EROI SENZA NOME: Turchia riceve a so forza da a so industria. Più di u 180 per centu di e nostre esportazioni di 90 miliardi di dollari sò prudutti industriali. 5 milioni è mezzo di travagliadori chì travaglianu in a fabricazione sò l'eroi unsung di stu successu. Quì, avemu fattu un sforzu per priservà sta infrastruttura solida in u megliu modu durante l'epidemie. A Guida di Igiene, Prevenzione è Controlu di l'Infezzione Covid-19 riflette stu spiritu.

DISEGNEmu UN CUADRE : Ùn avemu mai aduttatu un intelligenza cum'è a cessazione cumpleta di a produzzione in linea cù u cursu di l'epidemie è e dumande entranti. A guida chì avemu preparatu hà u scopu di informà l'industriali in tutti i settori nantu à e prucedure di prevenzione è cuntrollu di l'infezzione. E misure chì avemu pigliatu prutegge a salute di l'impiegati, i visitori, i fornituri, vale à dì, tutti i partiti in l'imprese industriali. Avemu disegnatu un quadru chì tutti i nostri industriali ponu facilmente implementà.

A DURABILITÀ AUMENTARÀ: Avemu prisentatu un approcciu coherente è flexible in a guida. Tuttavia, ùn imponemu micca alti costi à l'imprese. Dunque, ricumandemu di piglià misure simplici ma efficaci. In cundizioni pandemiche, l'imprese anu da rispettà strettamente queste regule. In ogni casu, se queste regule sò seguite; L'effettu di l'epidemie nantu à a produzzione diminuirà è sparirà, a resilienza di u settore reale contr'à a pandemia aumenterà, è cù a migliione di a dumanda straniera, i nostri pruduttori vanu davanti à i so cuncurrenti in u periodu post-covid.

UN CERTIFICATU DI PRODUZIONE SURA SERA DATA: Questa guida ùn guidarà micca solu l'imprese in a so lotta contru l'epidemie. À u listessu tempu, hà da assicurà chì u rispettu di l'imprese cù normi di produzzione affidabili è igienici, chì hè necessariu in u periodu post-epidemicu, hè documentatu. E strutture industriali puderanu applicà à TSE s'ellu risponde à i normi in a Guida è eseguisce i so prucessi in cunseguenza. Inspeccioneremu l'imprese candidati in cunseguenza è daremu u Certificatu di Produzione Sicura COVID-19 à quelli chì passanu l'ispezione, quasi cum'è un certificatu di qualità internaziunale.

FORNISÀ VANTAGGI: Stu ducumentu purterà qualchi vantaghji impurtanti à i nostri industriali. Permetterà à l'impiegati di cunfidà i so posti di travagliu è cuntribuisce à l'aumentu di a produtividade. Incuraghjerà a pruduzzione adattata per a salute umana è eliminerà l'interrogazione di i cunsumatori nantu à l'igiene è l'igiene. In u periodu à vene, stu tipu di certificazione venerà à u primu pianu più in u cummerciu internaziunale. I clienti stranieri prestanu più attenzione à se l'imprese chì si trattanu rispondenu à e cundizioni d'igiene. Quelli chì realizanu a produzzione in cundizioni sicure, cumincianu ancu à duminà u mercatu.

Ci sò altri settori sottu: Hè previstu di espansione sta attività di certificazione, chì avemu da principià cù strutture industriali, à altri settori in u futuru; Vulemu mette u sensu di fiducia in u centru di tutte l'attività ecunomiche.

"I PRODUTTURI VEDIU A MISURA CHE PIGLIONU TRAVAILU"

U Ministru Varank, in quantu à l'ultima situazione in a prova di Covid-19 in OIZs, nantu à una quistione, "Questa era una applicazione chì e strutture di produzzione dumandavanu da noi in particulare. Cunducendu teste Covid-19 à l'impiegati in stabilimenti industriali. Cusì, ùn ci hè micca dubbitu in a mente di nimu di furnisce un ambiente di produzzione sicuru. Travagliemu cù u Ministeru di a Salute quì, soprattuttu in quantu à u cunfortu di i nostri travagliadori in questu sensu. stabiliscenu solu laboratorii chì servenu l'industria è pruvà i campioni pigliati. Quandu guardemu a tarifa di u casu di teste, pudemu vede una figura di 3 per mille. Questu hè assai gratificante per noi. I pruduttori vedenu ancu chì e misure chì piglianu funzionanu ".

"11 IMPRESE APPLICATE"

U Ministru Varank hà rispostu à a quistione in quale tappa sò l'applicazioni in i standard preparati da TSE per e maschere di tela:

Cum'è TSE, avemu creatu è publicatu i nostri standard per chì i citadini ponu decide quale maschera di tela cumprà in modu sicuru mentre compra, in particulare in u mercatu. L'imprese chì facenu a produzzione in cunfurmità cù questi standard si applicanu à TSE cù l'infurmazioni di a pianta è i prudutti di mostra. Dopu un esaminazioni di laboratori detallati di questi, sò datu un certificatu di conformità TSE. A data d'oghje, 11 cumpagnie anu dumandatu u certificatu TSE, i prucessi di ispezione di alcune di elli in i stabilimenti di produzzione sò stati cumpletati, è i testi di laboratoriu di e maschere sò cuminciati.

Per "Guida d'igiene, prevenzione è cuntrollu di l'infezzione Covid-19" CLICCA QUI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*