İsa Apaydın Who?

quale hè Ghjesù
quale hè Ghjesù

Ingegnere metallurgicu, amministratore publicu, direttore generale di TCDD. Hè natu in 1965 in Ankara. Hè graduatu in u Dipartimentu di Ingegneria Metallurgica di l'Università Tecnica di Istanbul in 1987. In u 1996, hà finitu u so Master à l'Università Sakarya, Dipartimentu di Ingegneria Metallurgica.

Apaydın, chì hà cuminciatu à travaglià cum'è Ingegnere à a Direzzione Generale di TCDD in u 1987 è hà pigliatu a carica à diversi livelli, hà servitu cum'è Vice Direttore Generale è Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di TCDD trà 2005 è 2015.

Apaydın, chì hè statu numinatu cum'è Consultant in 2015, hà cuminciatu à travaglià cum'è Vice Direttore Generale di TCDD da u 14.04.2016, è da u 13.05.2016 in persona. Hè maritatu è hà 2 figlioli. Parla inglese.

Apaydın, chì hè ancu u presidente di u Cluster di Sistemi Ferroviari Anatoliani (ARUS), hà assuciatu parechje funzioni è rispunsabilità durante u so duvere cum'è Vice Direttore Generale di TCDD. "Prughjettu di u Trenu Naziunale", u sviluppu di l'infrastruttura di R&D è di furmazione, etc., per a custruzzione è a messa in opera di prughjetti di ferrovie d'alta veloce è d'alta velocità, u mantenimentu è u rinnuvamentu di u sistema esistente, è a creazione di l'industria ferroviaria domestica. parechji prughjetti in İsa Apaydınrealizatu sottu a rispunsabilità di

Presidenza di u Gruppu di Esecuzione di u Prughjettu Naziunale di u Trenu, Membru di l'Assemblea Generale in u Cunsigliu Europeu di Ricerca Ferroviaria, Presidente di u Cumitatu d'Organizazione à u I. Simposiu Ferroviariu Internaziunale, II. Hà servitu cum'è presidente di u Cumitatu d'Organizazione di u Simposiu è Fiera Ferroviaria Internaziunale, è ancu di a XNUMXa Conferenza Globale di Sistemi di Control di Treni, cù l'Associazione Ferroviaria Internaziunale.

Stabbilimentu di u Centru di Ricerca è Tecnulugia Ferroviaria, induve a localizazione è u sviluppu di i prudutti d'alta tecnulugia sò realizati, hà pioneratu u sviluppu di l'industria domestica ferroviaria è a creazione di cullaburazioni Università-Industria.

Hà cuntribuitu à l'esekzione di 7 prughjetti di R&D in u scopu di u 8u prugramma quadru di l'Unione Europea è à u sviluppu di l'infrastruttura esistente di TCDD.

Hà realizatu u Prughjettu Sistema Naziunale di Qualificazione in u Settore Ferroviario sustinutu da l'Unione Europea. In u scopu di u prugettu, hà furnitu a preparazione di i normi è qualificazioni di 18 professioni ferroviari.

Hà sustinutu i studii di realizà attività di clustering per u sviluppu di l'industria ferroviaria in e cità ferroviarie di Ankara è Eskişehir.

Stabbiliendu u Centru di Certificazione RAYTEST, hà iniziatu i prucessi di certificazione per e professioni ferroviarie per a prima volta in u nostru paese.

Hè statu elettu Vice President di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC) u 01.12.2016.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*