Quandu si apriranu e Moschee ? Quandu u cultu cumminciarà in Moschee è Masjids?

Quandu seranu aperte e moschee, quandu e preghiere cumincianu in moschee è masjids?
Quandu seranu aperte e moschee, quandu e preghiere cumincianu in moschee è masjids?

In a Circular mandata à 81 Governatori Pruvinciali da u Ministeru di l'Interior, in u scopu di e misure pigliate da a Presidenza di l'Affari Religiosi per prevene a diffusione di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19) in Turchia; Hè ricurdatu chì da u 16 di marzu di u 2020, e preghiere di a congregazione è e preghiere di u venneri sò state sospese in tutte e moschee è moschee in tuttu u paese finu à chì l'epidemie hè stata cuntrullata.

In u stadiu attuale, hè statu dichjaratu chì e misure da piglià per apre e moschee è masjids per u cultu cù a congregazione sò state valutate in a riunione di u Gabinettu tenuta sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan u luni, è hè statu decisu chì meziornu, dopu meziornu. è e preghiere di u venneri ponu esse realizate in cungregazione in moschee in u quadru di e regule da esse determinate u venneri 29 di maghju 2020, in cunfurmità cù e raccomandazioni di u Cumitatu Scientificu.

Igiene, distanza suciale, etc., chì deve esse seguitu in i zoni da esse determinate cullettivamente da u Cumitatu Scientificu. tenendu in contu e regule Da u venneri 29 di maghju 2020 E regule determinate da i Ministeri pertinenti è a Presidenza di l'Affari Religiosi per fà preghiere in congregazione in moschee è moschee sò elencate in a circular cum'è seguita:

1) In moschee è masjids, solu inseme cù a congregazione meziornu, dopu meziornu è vennari e preghiere si feranu. Moschee è masjids seranu aperti per quelli chì volenu pricà individualmente in altri tempi.

2) coperto da u curfew Avvertimenti / infurmazioni necessarii seranu datu à i citadini è quelli chì anu sintomi di malatia per stà in casa.

3) Prima di tuttu, cumpresu u giardinu / cortile di a moschea è i spazi aperti. Sicondu e cundizioni meteorologiche / staghjunali, a preghiera di meziornu è dopu meziornu si feranu in a moschea. A preghiera di u venneri ùn serà micca realizatu in a moschea.

4) A più attenzione serà pagata à a pulizia di tutte e parte di e moschee è masjids, induve e preghiere sò cuminciati cù a congregazione, ogni ghjornu cù metudi adattati. In i prucessi di pulizia, i lochi induve u cuntattu di e mani hè intensu, cum'è e maniglie di e porte, seranu sbulicati cù sustanzi disinfettanti.

5) Situatu in a moschea è a masjid L'aria condizionata è a ventilazione ùn saranu micca operate, mantene e porte è e finestre aperte A ventilazione cuntinua di e moschee è masjids serà furnita.

6) Per mantene e spazii cumuni à u minimu, La sala di abluzione, la fontana e i servizi igienici saranno tenuti chiusi. Abluzioni ecc. circa vene à moschee è masjids per risponde à i bisogni in casa o in i posti di travagliu. L'infurmazioni / avvisi necessarii saranu fatti à a congregazione.

7) Serà ubligatoriu per tutti quelli chì facenu a preghiera di meziornu, dopu meziornu è vennari cù a congregazione à aduprà una maschera di tela medica. A persona (e) senza maschera ùn sarà micca permessa di pricà in a congregazione.(Quelli chì facenu preghiere individuali in moschee è masjids seranu ancu richiesti di portà maschere.)

8) Hè generalmente usatu in moschee è masjids è hè cunsideratu per aumentà u risicu di epidemie / contaminazione. rosariu, lutrinu, cornu à scarpi, etc. i materiali ùn saranu micca permessi.

9) Affissi d'avvertimentu chì cuntenenu e precauzioni da piglià in quantu à u coronavirus è e regule da seguità per pricà in congregazione in moschee è moschee (furnite da direzzione di salute provinciale è distrittu, uffizii mufti), Serà immediatamente stampatu è appesu in tutte e moschee è masjids..

10) Serà assicuratu chì e persone chì venenu à moschee è masjids portanu i so tappeti di preghiera persunale cun elli. o Serà dispunibule da u mufti, fornendu tappeti di preghiera dispunibuli, in i limiti di pussibulità.. I nostri citadini seranu cunsigliati di lavà i so tappeti di preghiera quandu preganu in u cortile di a moschea.

11) Ùn hè micca pussibule di disinfettà è pone un risicu in quantu à a trasmissione di a malatia in tutti i lochi induve a preghiera serà realizata. pacchi, cartone, sacchi e paglia ecc. matte ùn saranu micca aduprate.

12) Tutti quelli chì entreranu in moschee è entrate di masjid è lochi designati cum'è moschee / zone di cultu Assicuratevi di disinfettà e so mani.

13) Per mantene u tempu passatu in moschee è moschee u più breve pussibule, A congregazione serà infurmata chì e preghiere sunnah ponu esse realizate in casa è tasbihat pò esse fattu in casa..

14) L'avvertimenti necessarii per a congregazione per evità u cuntattu fisicu (stretta di manu, silenziu, abbracciu, etc.) è per rispettà a regula di distanza suciale seranu ripetuti spessu.

15) Situatu in u campus di a moschea L'internu di e tombe ùn saranu micca aperti à i visitori., per impediscenu u cuntattu cù e superfici esterne di e tombe A cinta sarà tracciata à una distanza di almenu un metru.

16) Serà difficiule di mantene a distanza suciale in e moschee. mawlid, pasto di massa ecc. Ùn serà micca permessu di serve catering in l'eventi è l'uscita di a moschea..

17) E misure pigliate contr'à i mendicanti davanti à a moschea seranu maximizate è a mostra, chì hè chjamata cum'è una mostra, serà realizata soprattuttu dopu a preghiera di u venneri. verdura, frutti, vestiti, ghjoculi, etc. U pruduttu ùn serà micca permessu di vende.

18) Sottu a coordinazione di u Guvernatore / Governatori Distrettuali, per fà preghiere in congregazione in cunfurmità cù a regula di distanza suciale in moschee è masjids;

a) Cunsiderendu chì una persona utilizerà una zona di almenu 60 × 110 cm (l'area per esse coperta da u tappettu di preghiera) in i spazii chjusi / cortili / giardini di moschee è altri spazii per esse determinati per pricà per assicurà. distanza suciale trà quelli chì pregheranu, A marcatura serà fatta in u pianu in cunfurmità cù a figura appiccicata, à una distanza di un metru da ogni direzzione da i punti estremi di ogni zona di preghiera..

b) A capacità massima di a moschea, giardinu / cortile è spazii aperti induve a preghiera serà determinata secondu u subparagrafu (a) seranu appesi à l'entrata di e zone citate in una manera chì pò esse vistu da tutti. Quandu u numeru di persone dentru righjunghji un puntu abbastanza, questu serà annunziatu apprupriamente à a congregazione chì aspetta l'entrata.

19) Venneri prega,

a) Da esse determinate da i guvernatori è i guvernatori di distrittu (in u scopu di a determinazione di u mufti provinciale / distrittu) Pò esse realizatu in moschee cù abbastanza giardini / cortili / spazii aperti..

b) In insediamenti induve i giardini di moschee / cortili ùn sò micca abbastanza cù a pruposta di i mufti pruvinciali/distrettuali Cù l'appruvazioni di i guvernatori di distrittu è di i guvernatori in e pruvince, a preghiera di u venneri pò esse realizatu in spazii aperti, in u quadru di e misure da piglià..

c) Determinazione di e zone induve e preghiere di u venneri seranu realizate fattori cum'è e cundizioni staggione è a larghezza di l'area è a facilità d'entrata è di uscita serà pigliatu in contu.

d) Moschee (corti / giardini) è spazii aperti da esse determinati da l'Uffiziu di u Guvernatore è l'Uffiziu di u Guvernatore di Distrettu per eseguisce a preghiera di u venneri sò à l'ultime. 26.05.2020 Serà annunziatu à u publicu usendu diversi canali di cumunicazione finu à a data di.

e) I spazii chjusi di e moschee seranu manteni chjusi u venneri.

f) E misure necessarie seranu pigliate in modu chì a voce pò esse intesa cunfortu in l'area induve a preghiera di u venneri serà realizatu è u predicatore pò esse vistu da a congregazione mentre u sermone hè statu fattu.

g) Serà assicuratu chì e zone aperte designate per a preghiera di u venneri seranu pulite / disinfettate prima è dopu a preghiera, in cuuperazione cù e municipalità.

h) In a preghiera di u venneri, a seduta principia da a prima fila è sta fila serà seguita finu à chì l'ultima fila hè piena. À a fine di a preghiera rispettivamente, partendu da l'ultima fila. E misure necessarie seranu pigliate per a congregazione per abbandunà a zona induve a preghiera hè fatta.. Per assicurà questu ordine, almenu cinque persone sò numinate da i guvernatori / guvernatori di distrettu in linea cù e raccomandazioni di i muftis di pruvincia / distrettu per ogni moschea è spazii aperti induve a preghiera sarà fatta. Delegazione di vennari serà creatu è u persunale di l'infurzazioni di a lege serà numinatu.

i) U Cumitatu di u Venneri sarà principalmente custituitu da ufficiali religiosi di e moschee induve e preghiere di u venneri ùn sò micca eseguite, istruttori maschili di corsi di Qur'an, è staffi mufti; In questu cuntestu, in l'absenza di abbastanza persunale, altri funzionari publichi ponu esse assignati. Inoltre, i membri di l'associazioni di moschee ponu esse numinati per questu scopu se necessariu.

Funzioni di a Delegazione di Venneri,

j) Venneri Delegazione; In coordinazione cù u persunale di l'infurzatori di a lege da esse assignatu, a congregazione deve entre in e zone induve a preghiera sarà fatta in e cundizioni specificate in questa circular (disinfettà e mani, ingressu cù maschere, purtendu stuoie di preghiera, ecc.), mantenendu linee, è spieghendu. sta situazione à a congregazione aspittendu l'entrata quandu u numeru di persone chì entreranu righjunghji u numeru specificatu, è dopu à a preghiera, serve per assicurà chì a congregazione parte mentre mantene a distanza suciale.

k) Hè direttamente rispunsevuli di l'implementazione di e regule specificate in sta Circulare da u Governatore è i Governatori di Distrettu, soprattuttu purtendu a congregazione in i lochi induve e preghiere saranu eseguite in un ordine chì assicurerà a distanza suciale, senza entre in e zone di preghiera sopra à u determinatu. capacità, infurmà a congregazione fora quandu a capacità internu hè piena, è micca furmendu folle in una manera chì viola a distanza suciale. U persunale di a lege serà numinatu. L'unità di l'infurzatori di a lege anu da esse realizatu e so funzioni in coordinazione cù e Delegazioni di Venneri.

l) Barriere fisiche cum'è barriere di accordioni, barriere, cordi / strisce culurite, pontoni di plastica, etc., seranu aduprate quandu hè necessariu, per assicurà l'entrata / uscita di a congregazione in modu cuntrullatu in i zoni induve e preghiere di u venneri seranu realizate da unità di applicazione di a lege.

m) Ùn ci saranu sermoni in a preghiera di u venneri, i sermoni mandati da a Presidenza di l'Affari Religiosi seranu letti senza alcuna addizzioni o sottrazioni, è e preghiere seranu realizate u più prestu pussibule.

In questu cuntestu; I piani è l'assignazioni seranu fatti da u Governatore / Distrettu Governatore, in coordinazione cù i guverni lucali è l'istituzioni pertinenti, per assicurà chì l'applicazione hè cumpletamente implementata. L'annunzii necessarii seranu fatti à i nostri citadini è ùn ci saranu micca prublemi in l'applicazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*