Transizione à u periodu di R&D in l'educazione prufessiunale

passaghju à u periodu di R&D in l'educazione prufessiunale
passaghju à u periodu di R&D in l'educazione prufessiunale

U Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu à un ghjurnale nantu à i so piani per u periodu post-epidemicu in quantu à i centri R&D stabiliti in i licei prufessiunali. Özer hà dettu: "Avemu circa 20 centri R&D. "Ogni centru fucalizza nantu à una zona sfarente", disse.

L'entrevista di u Vice-Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hè a seguente: "Oghji andemu à u periodu di R&D in l'educazione prufessiunale", hà dettu u Vice-Ministru di l'Educazione Naziunale Özer, dichjarendu chì questu serà unu di i più impurtanti guadagni di l'epidemie di covid-19. in l'educazione prufessionale è aghjunghjia: "Allegeremu i centri di R&D regiunale chì avemu stabilitu in questu prucessu. "Aghjunghjemu novi, tenendu in contu a distribuzione. Averemu circa 20 centri R&D. Ogni centru fucalizza nantu à una zona sfarente. Per esempiu, un centru fucalizza solu nantu à u software, mentre chì un altru focu annantu à e tecnulugia di i dispositi biomedicali. U so focus principalu serà nantu à u sviluppu di u produttu, pruducia brevetti, mudelli di utilità, disinni è marche, registrendu è assicurendu a so cummercializazione. Aumenteremu constantemente a diversità di i prudutti. "Avà effettueremu a nostra furmazione di i prufessori in questi centri di R&D regiunale", disse. Özer hà dichjaratu chì u curriculu di l'educazione prufessiunale serà aghjurnatu rapidamente dopu u prucessu in quantu à l'automatizazione, u software, e tecnulugia di intelligenza artificiale è e cumpetenze digitale, è hà enfatizatu chì i centri di R&D feranu una cuntribuzione significativa à l'aghjurnamentu.

U Ministeru di l'Educazione Naziunale (MEB) hà fattu un grande passu in a lotta contru l'epidemie di Covid-19. Parechji prudutti, da i materiali di disinfezione necessarii in e scole à maschere, scudi facciali, grembiuli dispunibuli è salopette, sò stati pruduciati rapidamente. Cusì, MEB hà fattu cuntributi significativi à a prevenzione di l'epidemie in i primi ghjorni di a lotta. Dopu, hà cuntinuatu à pruduce macchine di maschere, dispositivi di filtrazione di l'aria è dispositivi di video laringoscopiu da i respiratori. In questu prucessu chì mostra l'impurtanza di una forte educazione prufessiunale, u Vice Ministru di u Ministeru di l'Educazione Mahmut Özer hà spiegatu chì tipu di pianificazione di l'educazione prufessiunale serà fattu dopu l'epidemie di Covid-19.

"Semu stati affettati negativamente"

Durante a lotta contru Covid-19, l'educazione prufessiunale hà passatu una prova di successu. Chì sò i vostri piani per u futuru di l'educazione prufessionale, chì furnisce ancu una sperienza incredibile?

L'educazione prufessionale hà dapoi anni un cuntribuitu significativu à u nostru paese, furmendu e risorse umane cù e cumpetenze prufessiunali necessarie da u mercatu di u travagliu. L'educazione prufessiunale hà attraversatu un periodu di depressione, soprattuttu dopu l'applicazione di coefficient. Duranti stu periodu, l'educazione prufessionale ùn era più a scelta di i studienti riesciuti accademicu. In l'anni dopu, un secondu scossa hè accadutu in a pratica di mette i studienti in tutti i licei basatu nantu à i risultati di l'esame. Ciò chì hè accadutu dopu chì l'applicazione di coefficienti hà cuminciatu à ripetiri, l'educazione prufessionale hè tornata à esse una opzione obbligatoria per i studienti chì ùn anu pocu successu accademicu. Questi prucessi anu affettatu negativamente a morale di i nostri amministratori è i maestri in i nostri licei prufessiunali. L'educazione prufessiunale hè diventata sinònimu di prublemi, assenteismu studianti è offense disciplinari. In u risultatu di questu, u fallimentu di i graduati per risponde à l'aspettattivi di u mercatu di u travagliu hà rinfurzatu a percepzione negativa versu l'educazione prufessiunale. Per quessa, ci era una seria perdita di fiducia in sè stessu trà e persone educate prufessiunale.

"A cunfidenza in sè stessu guadagnatu"

A fiducia in sè stessu hè stata seriamente ricuperata in stu prucessu?

Di sicuru. A cuntribuzione più impurtante di stu prucessu era di ricuperà a fiducia in sè stessu di i vechji prestigiosi ghjorni di l'educazione prufessionale. Hà dimustratu ciò chì pò fà quandu i so prublemi sò risolti, datu l'uppurtunità è motivatu. In questu prucessu, l'educazione prufessiunale hè stata à l'agenda micca cù i so prublemi, ma cù i so prudutti è a capacità di produzzione. Siccomu i media naziunali è internaziunali anu datu più copertura à i so rializazioni, a so fiducia in sè stessu hà aumentatu più. Cum'è a credenza in ciò chì puderanu fà, ciò chì puderanu pruduce, è ciò chì pruduceranu era preziosa aumentava, u successu hè vinutu.

"Ogni centru fucalizza nantu à una zona"

I centri di R&D seranu permanenti in i ghjorni dopu l'epidemie di Covid-19?

Avà andemu in l'era di a R&D in l'educazione prufessiunale. Questu serà unu di i guadagni più impurtanti di l'epidemie di Covid-19 in l'educazione prufessiunale. In questu prucessu, aghjunghjenu novi centri di R&D à quelli chì avemu stabilitu, tenendu in contu a distribuzione regiunale. Issi travagli sò per esse cumpletati. Averemu circa 20 centri R&D. Ogni centru fucalizza nantu à una zona sfarente. Per esempiu, un centru fucalizza solu nantu à u software, mentre chì un altru focu annantu à e tecnulugia di i dispositi biomedicali. I centri seranu in cumunicazione constante cù l'altri è sustenenu. Questi centri seranu ancu centri di eccellenza. U so focus principalu serà nantu à u sviluppu di u produttu, pruducia brevetti, mudelli di utilità, disinni è marche, registrendu è assicurendu a so cummercializazione. Aumenteremu constantemente a diversità di i prudutti. Eseguiremu avà a nostra furmazione di i prufessori in issi centri di R&D regiunale. Questi centri daranu una cuntribuzione significativa à l'aghjurnamentu di u curriculum di l'educazione prufessionale.

A so cunfidenza cresce

Pudemu dì chì « L’investimenti fatti da u Ministeru di l’Educazione in a furmazione prufessionale in l’ultimi dui anni anu purtatu u fruttu » ?

Iè. Cum'è un ministeru, avemu veramente focu annantu à a furmazione prufessiunale. Avemu implementatu prughjetti assai impurtanti unu dopu l'altru. U più impurtante, per a prima volta, avemu realizatu cullaburazioni intensivi è cumpletu cù rapprisentanti forti di i settori in tutti i campi di furmazione. Per quessa, a fiducia di i settori in l'educazione prufessionale hè gradualmente aumentata. Tutti issi passi permettenu una risposta rapida, cullettiva è dinamica per esse prodotta in stu prucessu.

Cumu prugettate per u futuru?

Cuntinueremu à rinfurzà u ciculu educazione-pruduzzione-impiegu in a furmazione prufessionale. Avemu da aghjurnà constantemente a furmazione in una cooperazione più forte cù u mercatu di u travagliu. Faremu i nostri licei prufessiunali centri di pruduzzione. Aumenteremu continuamente a capacità di produzzione di prudutti è servizii, in particulare in u scopu di u fondu rotativu. Per esempiu, in 2019, avemu aumentatu u redditu da a produzzione in questu cuntestu da circa 40 per centu à 400 milioni di TL. U nostru scopu in 2021 hè a produzzione di 1 miliardi TL. U prublema più impurtante hè di migliurà a capacità di u travagliu è e cundizioni di u travagliu di i graduati in u mercatu di u travagliu. E cullaburazioni chì avemu stabilitu cù settori cù una priorità di u travagliu sò stati i nostri primi passi versu questu. Questi passi continuanu à esse più forte.

"Tutti i prudutti chì avemu focu annantu sò stati pruduciuti"

Avete stabilitu centri di R&D in i licei prufessiunali. Chì era u scopu?

A cuntribuzione di l'educazione prufessiunale durante a lotta contru Covid-19 hè stata doppia. A prima fase copre a produzzione in massa di e maschere necessarie, disinfettanti, scudi facciali, grembiuli dispunibuli è salopette è a so consegna à i punti di necessità. Questa fase hè stata assai successu è a produzzione in questu scopu hè sempre cuntinueghja. A seconda fase hè stata cuncintrata nantu à u disignu è a produzzione di dispusitivi cum'è i respiratori è e macchine di maschere necessarii in a lotta contru Covid-19. Per esse successu in a seconda tappa, avemu stabilitu centri di R&D in i nostri licei anatoliani prufessiunali è tecnichi in pruvince cù una forte infrastruttura. Avemu rinfurzatu l'infrastruttura di i nostri centri di R&D per u disignu è a produzzione di sti prudutti. Un travagliu assai intensivu hè statu realizatu in questi centri chì avemu stabilitu in e nostre pruvince cum'è Istanbul, Bursa, Tekirdağ, Ankara, Izmir, Konya, Mersin, Muğla è Hatay. Pudemu pruduce tutti i prudutti chì avemu focu annantu à questi centri. In questu cuntestu, parechji prudutti cum'è a mascherina chirurgica, u respiratore, a mascherina standard N95, u video laringoscopiu, u lettu di terapia intensiva, u dispusitivu di filtrazione d'aria è l'unità di campionamentu sò stati cuncepiti è pruduciuti.

Cuuperazione cù ITU-ASELSAN

Parlendu di l'aghjurnamenti di u curriculum, fate novi aghjurnamenti, cunziddi chì u mercatu di u travagliu si trasfurmerà ancu dopu à u focu di Covid-19?

Di sicuru. Dopu stu prucessu, ci sarà un rapidu rinnuvamentu di u curriculum per e cumpetenze digitale. Ùn pensemu micca à l'istituzioni d'educazione prufessiunale è tecniche cum'è istituzioni induve a furmazione di cumpetenze pura hè furnita. Vulemu chì tutti i nostri studienti acquistenu cumpetenze chjave per pudè adattà à e cundizioni tecnologiche è suciali cambianti. À u tempu, vulemu riduce a distinzione trà educazione prufessiunale è educazione generale. Hè per quessa chì cooperemu cù istituzioni chì sò forti sia tecnicamente sia accademicu, cum'è ITU è ASELSAN. In tutti i campi prufessiunali in quale furnimu furmazione, e cumpetenze necessarie secondu u livellu tecnologicu di u campu in u mercatu di u travagliu seranu incluse in u curriculum. Tuttavia, ùn seremu micca soddisfatti di questu, avemu da travaglià per rinfurzà e cumpetenze generale di i nostri diplomi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*