Publicatu un rapportu nantu à "Tappe di apertura per Istanbul"

nurmalizazione ùn significa micca vultà à u vechju
nurmalizazione ùn significa micca vultà à u vechju

U Cunsigliu Consultivu Scientificu di l'IMM hà publicatu un rapportu nantu à "Tappe di Apertura per Istanbul". In u rapportu; ci hè una diminuzione di u numeru di morti in Turchia; Tuttavia, hè statu dichjaratu chì ùn ci hè micca dati affidabili nantu à Istanbul. U rapportu hà cunsigliatu chì a decisione di passà à a fase successiva di u prucessu di nurmalizazione deve esse fatta dopu à rivisioni bisettimanali.

In u rapportu di u Cumitatu Scientificu di l'IMM, i seguenti punti di vista sò stati dati mintuendu l'impurtanza di a regula di trasparenza informendu a sucità spessu.

REVISIONE OGNI DUE SIMANE

"Un certu stadiu hè statu ghjuntu in a pandemia di COVID-19. U prucessu di vultà à a vita nurmale deve esse pianificatu gradualmente, sia à u livellu naziunale è lucale è in linea cù i principii di a scienza di a salute publica, è ogni novu passu di avvicinà à a normalizazione deve esse evaluatu currettamente è a nova tappa ùn deve esse micca. passatu senza scuntrà certi cundizioni.

E negatività da esse sperimentate durante u prucessu di riapertura portanu u periculu di pruvucà una ripresa di i casi COVID-19. Per quessa, ogni passu da esse fattu hè assai impurtante per ùn perdi micca tuttu u sforzu è u sforzu passatu finu à quì, è micca per vultà à u principiu.

U nùmeru di novi casi osservati durante l'apertura deve esse seguitu currettamente è i novi passi anu da esse decisu observendu l'effettu di l'apertura. In questu cuntestu, l'apertura à grande scala chì ponu influenzà un grande publicu deve esse fattu gradualmente, è a tappa dopu deve esse cuminciata dopu à un periodu di surviglianza di duie settimane per vede l'effettu di ogni passu chjaramente. Inoltre, e transizzioni duveranu esse un prucessu bidirezionale è deve esse retrocede rapidamente quandu hè necessariu.

A riapertura duveria principià da l'attività à u risicu più bassu, i zoni di bassa densità è i gruppi d'età di più risicu. Per questu mutivu, a ghjente deve principià aduprà spazii publichi seguendu a regula di distanza fisica (1 Meter Rule), ma d'altra parte, i lochi cù un altu cuntattu cum'è bars, ristoranti, scole, buttreghi di prudutti micca essenziali. lasciatu à una data dopu.

ISTANBUL DEVE AVERE UN PROGRAMMA UNIQUE

Istanbul duveria avè un prugramma separatu di riapertura postu chì hè sia una metropolitana cù una populazione significativa è a pruvincia più affettata da l'epidemie. In questu rapportu, chì valuta u prucessu di riapertura in a pruvincia di Istanbul, hè destinatu à predichendu i passi à u livellu pruvinciale nantu à a basa di criteri scientifichi cunsigliati da l'istituzioni competenti è u mondu scientificu. U numeru di casi oghje hè stimatu à più di 1 per centu.

E RACCOMANDAZIONI DI L'URGANIZZAZIONI MONDIALI DI A SALUTE DEVI ESSERE SEGUITE

L'Organizazione Mondiale di a Salute hà definitu sei criteri per inizià l'elevazione di e restrizioni à grande scala. I paesi duveranu risponde à i seguenti criterii:

1. Evidenza chì a trasmissione di COVID-19 hè sottu cuntrullata,

2. Capacità adeguate di salute publica è sistema di salute per diagnostichi, isolamentu, teste, traccia di cuntattu è quarantena,

3. Minimizing the risk of explosion in ambients with high sensitivity - case di anziani, case di anziani per disabilità mentali, etc.

4. L'implementazione di e misure protettive, cumprese a distanza fisica, u lavatu di e mani, l'igiene respiratoria è u monitoraghju di a temperatura di u corpu,

5. Gestisce u risicu di i casi chì venenu da e cumunità cun altu risicu di trasmissione,

6. A sucetà hà u dirittu di parlà è di esse illuminata in e transizioni, di participà à u prucessu è di participà.

A TRASPARENZA È A PARTICIPAZIONE À A SOCIETÀ HAN DI GRANDE IMPORTANZA

Per Istanbul, induve hè dichjaratu chì almenu u 60 per centu di i casi definiti si verificanu, hè di grande impurtanza per informà u guvernu lucale è per avè u so parè durante u prucessu di riapertura. Dati accurati è precisi in cunfurmità cù a definizione di l'OMS di casu prubabile deve esse datu ogni ghjornu per Istanbul è in modu simile, sti dati duveranu esse dispunibuli ancu per altre cità.

A sucetà hè ancu un fattore impurtante in e tappe di riapertura è ùn deve esse scurdatu chì serà furmatu da u cumpurtamentu di e persone in a sucetà. A sucità deve esse cunnisciutu chì u prucessu d'apertura ùn hè micca un prucessu in quale tuttu torna à u periodu pre-epidemicu, ci sò misure per esse appiicate durante e tappe, è e negatività chì nasceranu durante u prucessu d'apertura inverte e tappe. .

Una volta chì e tappe sò determinate, devenu esse sparte cù a cumunità è a cumunità deve esse permessa di participà. I ragiuni / ghjustificazioni per e misure pigliate deve esse spiegati è si deve esse previstu di cunfurmà cù i passi. Dà solu a data esatta senza spiegà a relazione causa-effettu face l'aspettazione di e persone per aumentà. Hè assai impurtante per accettà a sucità cum'è una parte di u prucessu è per assicurà a so participazione à u prucessu è per illuminallu in modu adattatu nantu à e fasi di transizione.

In a fase di nurmalizazione, u sustegnu di a cumunità è u rispettu di l'imprese cù e regule sò assai impurtanti. In cunsiderà quali sugetti è quali fattori sò stati presi in contu, a riapertura hè stata fatta, sti punti devenu esse spartuti cù u publicu in modu trasparente. Quandu l'infurmazioni ùn sò micca datu in modu trasparente; scetticismu, ansietà, impegnà in cumpurtamenti risicatu, sparghje infurmazioni falsi, crede in infurmazione imprecisa. Dunque, i criteri di apertura è u prucessu deve esse trasparenti.

Hè assai impurtante per assicurà chì u livellu di distanzamentu fisicu è misure di igiene sò osservati in i posti di travagliu aperti à u publicu, è chì i procedimenti penali di l'imprese chì ùn applicanu micca e misure sò implementati da l'autorità lucali. Stu prucessu pò esse efficace solu cù a cooperazione è u travagliu cumunu di l'autorità di u guvernu lucale cù i guverni lucali.

U STATUS DI L'EPIDEMIA IN ISTANBUL

In più di a divulgazione di rutina di dati selezziunati in Turchia, quasi nisuna dati hè dispunibule per Istanbul.

Quandu si esaminanu se i criteri sò soddisfatti cù a valutazione fatta nantu à i dati limitati dispunibili, hè osservatu chì u numeru di novi casi hà cuminciatu à calà in Turchia da a mità d'aprile, ma a crescita di l'epidemie si ferma in a seconda settimana di maghju. .

Un altru criteriu, una diminuzione di u numeru di morti, hè in quistione in tutta a Turchia, ma ùn ci hè micca dati per Istanbul. Tuttavia, secondu e valutazioni fatte nantu à e dati di a Direzzione di Cimiteri IMM, ci hè stata una diminuzione di u numeru di morti in Istanbul in l'ultimi 14 ghjorni. A frequenza di e malatie trà i travagliadori sanitari citati in un altru criteriu hè ancu scunnisciutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*