Regulamentu di l'ammende di passaghju illegali nantu à i ponti è l'autostrade

urganizà penalità di fuga nantu à i ponti è l'autostrade
urganizà penalità di fuga nantu à i ponti è l'autostrade

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu in a so dichjarazione chì alcuni accordi sò stati fatti in u trasportu stradale in u scopu di e misure epidemiche per allevà sia l'imprese sia i citadini.

Dichjarà chì i regolamenti riguardanti u trasportu di passageri in autobus sò stati implementati in questu quadru, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru Ministeru hà pigliatu u cuntrollu di a situazione dopu chì alcune cumpagnie portavanu passageri à prezzi assai alti per via di l'introduzione di restrizioni di viaghju è di a riduzione u numeru di passageri chì deve esse purtatu in autobus. Avemu introduttu un tettu di prezzu per l'autobus. "In questu modu, avemu assicuratu tramindui i diritti di i nostri citadini è impediscenu à e cumpagnie di esse sfracicate sottu i costi crescenti". disse.

Karaismailoğlu hà dettu chì i prezzi di u bigliettu di l'autobus sò stati garantiti da u statu cù e regulazioni fatte in u Regolamentu di u Trasportu Stradale da a Direzzione Generale di u Regolamentu di i Trasporti, è cusì impediscenu a vendita di biglietti à i citadini à prezzi esorbitanti.

tariffu di u tettu da esse applicatu in u trasportu di passageri per strada
tariffu di u tettu da esse applicatu in u trasportu di passageri per strada

"I prezzi seranu validi finu à u 31 di lugliu"

Karaismailoğlu hà dettu chì e misure pigliate contr'à l'epidemie anu aumentatu i costi di e cumpagnie chì operanu in u trasportu stradale è hà dichjaratu chì parechje cumpagnie ùn anu pussutu viaghjà.

Dichjarà chì i citadini cuminciaru à esse incapaci di truvà i biglietti di l'autobus per questu mutivu, Karaismailoğlu hà dettu chì i costi supplementari di l'imprese impegnate in u trasportu domesticu di passageri sò stati ancu cunsiderati cù u Cumunicatu nantu à a Tariffa di Tariffa di Pianu / Ceiling da esse applicata in u campu di Trasportu Stradale di Passaggeri.

Spieghendu chì u regulamentu era previstu per prutege i citadini è per permette à e cumpagnie di superà i so costi crescente, Karaismailoğlu hà dettu:

"In questu modu, i nostri citadini puderanu avà truvà viaghji in autobus è e cumpagnie puderanu affruntà i costi crescente. Cù u regulamentu fattu secondu u calculu di u chilometru, i prezzi di i biglietti d'autobus trà Ankara è Istanbul, induve a più alta densità di passageri hè sperimentata, ùn supererà micca 160 lire. I prezzi di u pianu è di u tettu determinati da u cumunicatu seranu validi finu à u 31 di lugliu. "In seguitu, i prezzi seranu riportati à i so livelli precedenti attraversu u prucessu di nurmalizazione".

Regolamentu nantu à Pene di Passaghju Illegale nantu à i Ponti è Strade

In riferimentu à u cambiamentu di regulamentu publicatu oghje in u Gazzetta Ufficiale in quantu à e ammende amministrative imposte à i citadini chì attraversanu ponti è autostrade senza pagà i so tariffi, Karaismailoğlu hà dettu: "In cunfurmità cù a regulazione legale fatta in 10 per riduce e ammende amministrative imposte da finu à 4 volte per traversate illegale nantu à ponti è autostrade à 2018 volte, u pertinenti U regulamentu hè statu cambiatu. Cusì, avemu impeditu à i nostri citadini di avè qualchì prublema ". disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà aghjustatu chì cù u cambiamentu, u periodu di pagamentu senza penalità per quelli chì passanu per l'autostrade senza pagà i so pedaghji, chì era determinatu cum'è una settimana dopu a transizione, hè statu aumentatu à 15 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*