Un'altra catena alberghiera investirà in Erciyes

Un'altra catena alberghiera investirà in erciyese
Un'altra catena alberghiera investirà in erciyese

Xperia Hotels hà ghjuntu à a tappa finale per investisce in Erciyes. Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà annunziatu chì l'hotel, chì hè in a fase di rivoluzione, avarà una capacità di 550 letti.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà avutu una riunione cù Serhat Kayış, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Xperia Hotels, chì investirà in Erciyes. Durante a riunione, una presentazione hè stata fatta à u sindaco Büyükkılıç nantu à u prugettu di l'hotel chì deve esse custruitu in Erciyes.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì a Catena di Alberghi Xperia hà da scopre in Erciyes u più prestu pussibule. Dichjarà chì u prughjettu di l'Xperia Erciyes Hotel hè in linea cù i so desideri è adattatu à a siluetta di Erciyes, u sindaco Büyükkılıç hà dettu chì l'hotel hà una capacità di 272 camere è 550 letti. Ricordendu chì l'investitori chì anu compru terrenu per 20 posti hotel in Erciyes facenu sforzi per inizià i so investimenti u più prestu pussibule, u sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu chì ci hè un prublema in u numeru di letti per l'interessu in Erciyes. Enfatizendu chì l'investimenti fatti in Erciyes ùn serviranu micca solu u turismu invernale, u sindaco Büyükkılıç hà nutatu chì stanu travagliendu per assicurà chì Erciyes furnisce u serviziu per 12 mesi accelendu u turismu termale è l'investimenti in u centru di campu. U sindaco Büyükkılıç hà desideratu chì l'investimentu sia messu in serviziu u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*