Martyr Temel Boxwood Ship farà amare l'orduiani u mare

Sehit Temel Simsir Ship farà amare l'armata di u mare
Sehit Temel Simsir Ship farà amare l'armata di u mare

Dichjarà nantu à ogni piattaforma chì Ordu hà una costa à u mare, ùn puderia micca prufittà assai di u mare, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler cuntinueghja à piglià prughjetti chì cuncilianu a cità cù u mare.

In questu cuntestu, a Municipalità Metropolitana di Ordu, chì hà pigliatu decisioni impurtanti per integrà Ordu cù u mare, hè in opera di mantenimentu è riparazione per purtà a nave chjamata Şehit Temel Şimşir, chì hà affittatu da a Municipalità di Persembe, à u turismu. A Municipalità Metropolitana, chì hà riabilitatu parechje parte di a nave naufragata da u so mutore à u so tettu, da a so electricità à i so accenti meccanichi, hè ancu rivisione a decorazione di l'internu per fà a nave più utilizable.

SPAZI MULTI-PURPOSE SERÀ TROVU

In u scopu di u prugettu, chì cuntribuisce assai à u turismu marinu è fà chì i citadini di Ordu amassi u mare; Ci saranu posti chì attraeranu i citadini cum'è un ristorante, caffetteria, sala di matrimoniu, parcorsu per i zitelli, zona di musica in diretta. Reunione è viaghji ponu ancu esse urganizati nantu à a nave, chì hà una capacità di 600 persone.

"U MARE ARMATA SERÀ UNA CITTÀ ESEMPIU"

Esprimendu chì i prughjetti sò stati realizati in u sensu di cuncilià Ordu cù u so mare, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "Hè una cità chì appellu à l'ochji di a ghjente cù u so esercitu verde è blu. Avemu assai diversità in quantu à u turismu. Eppuru, finu à avà, l'Armata s'hè ritenuta d'usà u mare è ùn hà micca pussutu prufittà da ellu. Noi, cum'è a municipalità metropolitana di Ordu, implementemu prughjetti chì cuncilianu Ordu cù u so mare. In questu sensu, Ordu, chì hè una cità esemplare in tutti i sensi cù l'opere chì metteremu in opera, darà un esempiu cù u so mare.

"I NOSTRI CITTADINI VANNERANU TEMPU PIENU IN BARCA »

Nutendu chì l'equipaggiu travagliavanu febbrilmente nantu à a nave charter, u presidente Güler hà dettu: "Ùn vedemu micca assai attività in u nostru Ordu, chì hà una costa nantu à u Mari Neru, in l'estiu o in l'invernu. Vulemu purtà a mobilità à u mare è i nostri citadini per esse cumpresi in sta mubilità. In questu sensu, avemu affittatu a nave Martyr Temel Şimşir da a nostra municipalità di Persembe. I nostri equipaghji travaglianu febbrilmente nantu à sta nave. I nostri squadre facenu manutenzioni è riparazioni nantu à a nave, chì hè guasi scrapped, è a rivisione, cumpresa a so decorazione interna. Cuncepitu cù cuncetti diffirenti, sta nave averà parechji posti da u so ristorante à a sala di matrimoniu. In l'estiu è l'invernu, i nostri citadini puderanu aduprà sta nave facilmente. Quandu i travaglii sò finiti, i nostri citadini passanu u tempu nantu à a nave à u massimu ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*