Semu a Prima Base di l'Europa è a Seconda Base di u Munnu in a Produzione di Articuli Bianchi

Semu a Prima Base di l'Europa è a Seconda Base di u Munnu in a Produzione di Articuli Bianchi
Semu a Prima Base di l'Europa è a Seconda Base di u Munnu in a Produzione di Articuli Bianchi

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì i prudutti bianchi sò unu di i settori d'onore di Turchia è hà dettu: "Ghjuga un rolu di primura in u sviluppu di u nostru paese cù u so voluminu di produzzione, u fatturatu, a cuntribuzione à u valore aghjuntu è l'esportazioni. Grazie à e catene di furnimentu chì operanu vicinu à a perfezione; Semu a prima basa di produzzione in Europa è a seconda basa di produzzione in u mondu. disse. Nutendu chì u settore hà una pusizione privilegiata in u sistema d'incentivazione, u Ministru Varank hà dettu: "Dapoi u 2012, avemu incuraghjitu un investimentu di 12 miliardi di lire in u settore è creatu circa 10 mila impieghi supplementari. Hè assai impurtante ùn perde micca a nostra superiorità glubale è a quota di mercatu in i prudutti bianchi ". usatu a frasa. U Ministru Varank, chì hà dettu chì seguitanu da strettu u prucessu di Brexit, hà dettu: "Semu in coordinazione cù u nostru Ministeru di u Cummerciu per chì l'industria ùn hè micca affettata negativamente in u mercatu di u Regnu Unitu. Vulemu chì l'industria sia inclusa in i negoziati di l'Accordu di Liberu Cummerciu ". disse.

U Ministru Varank hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di l'Associazione Turchia di l'Industriali Bianchi Turchi (TÜRKBESD) via videoconferenza. Parlendu dopu chì u presidente di TÜRKBESD, Can Dinçer, hà trasmessu i sviluppi riguardanti u settore, u ministru Varank hà sottolineatu chì ùn anu micca un approcciu per piantà cumplettamente a produzzione in linea cù u cursu di l'epidemie è e richieste entranti. Nutendu chì anu pigliatu i passi appropritati è puntuali sottu a dirigenza di u presidente Erdogan da u primu ghjornu, Varank hà dettu in u so discorsu:

SIAMU BASE DI PRODUZIONE: I prudutti bianchi sò unu di i settori più fieri di Turchia. Avete un rolu di primura in u sviluppu di u nostru paese cù u vostru voluminu di produzzione, u fatturatu, a cuntribuzione à u valore aghjuntu è l'espurtazioni. Grazie à e vostre catene di furnimentu perfettamente funzionanti; Semu a prima basa di produzzione in Europa è a seconda basa di produzzione in u mondu. L'impurtanza chì attribuite à a R&D hè ancu evidenti in u numeru di brevetti. U settore cù u più altu numeru di patenti in Turchia hè u settore di i prudutti bianchi.

AMU IMPLEMENTU POLITICHE CRITIQUE: In cunfurmità cù u cursu di l'epidemie è e dumande da voi, ùn avemu micca avutu un approcciu per piantà a produzzione cumpletamente. Ancu in i ghjorni di curfew; Avemu assicuratu chì i pruduttori cù impegni di esportazione o chì ponu affruntà perdite maiò quandu cessanu e so operazioni ponu operare. Inoltre, avemu implementatu pulitiche critiche in i campi di l'impieghi, u finanziamentu è l'assistenza suciale.

APRIMU PRESTATI CONTINUANTI: Per ùn fà micca vittimi à voi è à i nostri travagliadori, avemu facilitatu e cundizioni per prufittà di l'indennità di travagliu di cortu tempu. In l'area di l'accessu à i finanzii, i nostri banche publichi anu allargatu prestiti à İŞ, indipendentemente da u settore, è sò stati cun i nostri cummercianti cù u so sustegnu finanziariu.

I SEGNALI PUSITIVI VENTANI : Travagliemu per minimizzà l'estensione di i danni è per sfruttà a maiò parte di l'opportunità chì stu periodu offre. Ricevemu segnali pusitivi nantu à a transizione à a nurmalizazione da i settori di l'automobile è tessili. L'industria di l'alimentariu, a chimica, a farmaceutica è l'imballaggio cuntinueghjanu in modu forte.

AMU PREPARU UNA GUIDA: Avemu da preparà per a nova normale in u megliu modu pussibule. À questu puntu, avemu preparatu una guida per guidà voi in e precauzioni da piglià. Aspittemu u rapportu finali di u Cumitatu Scientificu in quantu à stu documentu guida preparatu da TSE. In u manuale; avemu inclusu tuttu ciò chì deve esse fattu in quantu à l'igiene, a prevenzione di l'infezzione è i meccanismi di cuntrollu.

FAREMU CERTIFICAZIONE: Avemu ancu creatu una lista di cuntrollu basatu nantu à a guida. Basatu nantu à sta lista, effettueremu attività di certificazione in una manera chì serà un pioniere in u mondu. Se qualsiasi urganizazione s'applica à noi è dice chì vogliu avè un documentu, vogliu registrà a mo attività, certificaremu l'appropritati da TSE dopu l'ispezioni in situ. Sapemu chì a produzzione più pulita è e misure contr'à l'infezzione diventeranu assai impurtanti in u cummerciu mundiale. Cù stu passu chì avemu fattu, avemu digià fattu a nostra preparazione per a nova era.

SE VOLUTE POTE: Quandu a dependenza di a produzzione straniera diminuisce, diventate più resistente à i scossa esterni. Avemu vistu ancu cù u ventilatore di terapia intensiva domestica chì pudemu ottene qualcosa cum'è paese se vulemu. Micca solu in i tempi difficiuli, ma ancu in u cursu normale di a vita, hè necessariu di cumportà inusualmente, rompe u moldu, è inventà.

INCLUDEmu 12 MILIARDI INVESTIMENTI: U settore di i prudutti bianchi hà una pusizione privilegiata in u nostru sistema d'incentive. Dapoi u 2012, avemu incuraghjitu un investimentu di 12 miliardi di lire in u settore è creatu quasi 10 mila impieghi supplementari. Hè assai impurtante per ùn perde a nostra superiorità glubale è a quota di mercatu in i bianchi.

IMPLEMENTAREmu A NOSTRA LEGISLAZIONE: In u regulamentu Eco Design è Energy Label chì entrerà in vigore in l'Unione Europea; Avemu ghjuntu à a tappa finale in i studii di armunizazione legislativu. Avemu u scopu di implementà a nostra propria legislazione simultaneamente cù a legislazione di l'UE. In questu sensu, avemu cuminciatu à travaglià nantu à a necessità d'investimentu supplementu è l'incentivi d'investimentu inclusi in u Pianu di Sviluppu.

SEGUITE VICINA A BREXIT: Seguimu dinò u prucessu Brexit da vicinu. Semu in coordinazione cù u nostru Ministeru di u Cummerciu per chì u settore di i prudutti bianchi ùn hè micca affettatu negativamente in u mercatu di u Regnu Unitu. Vulemu chì l'industria sia inclusa in i negoziati di l'Accordu di Liberu Cummerciu.

CHIAVE PER U SUCCESSU: A chjave per u successu hè direttamente ligata à a vostra capacità di mantene u cambiamentu tecnologicu. Avemu bisognu di pudè stabilisce standard in prudutti intelligenti, cunnessi è interattivi. Sapete, l'Istitutu di Standards Turchi hà cumitati specchi. L'industria di i prudutti bianchi participa in questi cumitati in quantu à a sicurità è u rendiment.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*