E spedizioni di Veiculu Armored Mobile Surveillance Border Ateş sò state finite

katmerciler è aselsan anu finitu e spedizioni di u focu à e forze di sicurezza
katmerciler è aselsan anu finitu e spedizioni di u focu à e forze di sicurezza

Dui urganisazioni impurtanti di l'industria di difesa turca uniscenu forze per u veiculu blindatu di sicurezza di cunfini mobile Ateş. A consegna di u Veiculu Armored Mobile Border Surveillance Vehicle Ateş, chì hè stata implementata in cuuperazione cù Katmerciler è a cumpagnia di tecnulugia di difesa di u nostru paese ASELSAN, à e forze di sicurezza hè stata cumpletata. U primu batch di 20 pezzi di u prugettu hè statu consegnatu à u Ministeru di l'Interior in May 2019. İsmail Katmerci, presidente di u Cunsigliu di Katmerciler, hà assistitu ancu à a cerimonia tenuta in e strutture ASELSAN in Ankara.

Un totale di 57 pezzi di u veiculu blindatu di sicurezza di a fruntiera mobile Ateş, chì emerge cù a cumminazione di e forze di Katmerciler è ASELSAN, sò stati pruduciuti è consegnati.

I testi d'accettazione in fabbrica di i restanti deci Sistemi di Sicurezza Mobile di ATEŞ sò stati cumpletati in u scopu di u prugettu, sustinutu da u Fondu d'Assistenza Finanziaria Pre-Adesione di l'Unione Europea, per aumentà a capacità di sorveglianza in a linea di fruntiera Turchia-Grecia. Dieci sistemi sò stati consegnati à e unità di fruntiera pertinenti in Edirne è Kırklareli, è tutte e spedizioni di u prugettu sò state cumpletate. Cusì, u numeru di Sistemi di Sicurezza di Cunfini Mobile ATEŞ chì operanu nantu à a linea di fruntiera Grecia-Bulgaria hè aumentatu à 57. A Direzzione Generale di l'Amministrazione Pruvinciale di u Ministeru di l'Interior hè u principale benefiziu, è u Cumandante di e Forze Terrestri hè l'utilizatori finali.

İsmail Katmerci, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Katmerciler, nantu à a prima consegna: "Avemu sviluppatu un strumentu unicu in a sicurità di e fruntiere in quale sò mobilizate tutte e pussibilità di a tecnulugia avanzata. Eramu assai piacè di travaglià cù ASELSAN, una di e cumpagnie tecnologiche di u nostru paese, in stu prughjettu, chì palesa a sinergia di e cumpetenze di e duie cumpagnie.

Katmerciler hè sempre stata una cumpagnia imprenditoriale, innovativa è pioniera. Ùn simu mai soddisfatti di ciò chì hè dispunibule. Avemu sempre pruvatu à fà megliu. Avanzamu cun fiducia per diventà un forte partenariu di produzzione è suluzione in u settore di difesa è sicurità di u nostru paese.

À a Fiera Internazionale di Difesa IDEF'19 tenuta duie settimane fà, avemu lanciatu u nostru Strumentu d'Investigazione Criminale, KIRAÇ, chì hè un altru strumentu chì avemu sviluppatu recentemente cum'è a cumpagnia di l'imprenditori, cum'è Ateş. Semu assai felici di purtà Ateş à u nostru ministeru cù una bella cerimonia subitu dopu à stu lanciu. I nostri cunfini di l'UE diventeranu avà assai più sicuri cù Ateş. Cum'è u putere dinamicu di l'industria di difesa, continueremu à cuntribuisce à a nostra industria, e nostre Forze Armate è e nostre Forze di Sicurezza cù prughjetti innovatori è creativi ". avia fattu dichjarazioni.

Ateş: Tecnulugia Avanzata in Securità di Fruntiera Aselsan

Veiculu di Sicurezza di Cunfini Mobile ATEŞ hè u nome di un veiculu di sicurezza di cunfini mobile blindatu o armatu sviluppatu apposta per a sicurità di e fruntiere. U prughjettu, chì hè statu cuntrattu in 2017 è implementatu sottu u cuntrattu di ASELSAN, per quale u Ministeru di l'Interior hè u fornitore, hè statu sviluppatu nantu à u veiculu 4 × 4 HIZIR di Katmerciler. Mentre priservendu tutte e funziunalità superiore di HIZIR, i sistemi di ricunniscenza è di surviglianza high-tech di ASELSAN sò stati integrati in u veiculu per esse usatu in a sicurità di e fruntiere. In più di e so caratteristiche tecnologiche avanzate, hè un veiculu chì si distingue cù a so alta balistica è a prutezzione di a mina.

Cù l'Aselsan Acar Land Surveillance Radar è Aselsan Şahingöz-OD Electro-Optic Sensor Systems, pò realizà a sorveglianza di ricunniscenza di ghjornu è di notte per persone è / o veiculi finu à una distanza di 40 km. Inoltre, u Sistema di Detection Range di Tiro SEDA (YANKI), chì pochi paesi ponu pruduce è aduprà, ponu detectà u nemicu è sparte coordenate cù elementi amichevuli vicini.

U 4 × 4 ATEŞ hà 400 cavalli è un corpu monoscocca V-Type chì furnisce una alta prutezzione di mine. I posti di u veiculu, chì hà una capacità tutale di sei persone è 6 porte / coperchi, sò ammortizzati contr'à e mine.

A velocità massima di ATEŞ hè 120 km / h. A so gamma hè 700 km. Pò viaghjà nantu à una pendenza laterale di 30 per centu. Si pò cullà pendii di 60 per centu. U veiculu, chì pò passà per 1 metru d'acqua, pò superà ostaculi verticali di 45 cm è fossati di 100 cm. Cù una altezza di 41 cm sottu à a neve, u raghju di vultà di u veiculu hè di 9 metri. U so pesu pienu di capacità pò ghjunghje sin'à 16 tunnillati.

Avè un sistema di filtru d'aria CBRN è un verrilu di salvezza idraulicu, ATEŞ hà un sistema automaticu di estinzione di u focu è di suppressione di esplosioni, sospensione indipendente è serratura differenziale. I pneumatici di u veìculu idraulicu di guida sò perforati. (Fonte: defenseturk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*