A metro di Izmir chì trasporta 500 mila passageri à ghjornu hà 20 anni

U metro di Izmir, chì porta un milla di passageri à ghjornu, hè vechju
U metro di Izmir, chì porta un milla di passageri à ghjornu, hè vechju

U metro, a vita di u trasportu publicu in Izmir, hà 20 anni. U sistema custruitu da a Municipalità Metropolitana porta quasi mezzo milione di passageri à ghjornu, inseme cù e linee di tram.

Izmir Metro, chì hà cuminciatu à serve in Izmir u 22 di maghju di u 2000, hà lasciatu 20 anni. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana, chì hà visitatu e strutture di Halkapınar in questu ghjornu speciale di u Metro Izmir Tunç Soyercelebrava a festa di u staffu per radio. Parlendu quì, u sindaco Soyer hà dettu chì u Metro Izmir hè unu di i fieri di a cità. Dichjarà chì l'elementu chì mantene l'istituzione viva hè u persunale chì produce servizii di qualità, Soyer hà cuntinuatu cusì: "Per quessa, bona furtuna à tutti voi. Stu travagliu hè ancu andatu in manu cù un travagliu chì hà particularmente evidenziatu Izmir in Turchia durante a crisa sperimentata in u mondu durante u prucessu corona. In a nostra municipalità metropolitana di Izmir, ognuna di e nostre unità face un travagliu diversu. Certi stringhjenu i viti, certi puliscenu e strade, certi utilizanu u tram. Ma quandu tutti questi si riuniscenu, emerge a percepzione di a Municipalità Metropolitana di Izmir. È vogliu dì chì mantenemu bè sta percepzione ".

Nutendu chì Izmir hè una di e cità più successu in Turchia, u presidente Tunç Soyer, cuntinuò: "Avete bisognu di sapè questu. Felicitazioni à tutti è à ognunu di voi chì cuntribuitu à questu. Bona furtuna à tutti voi. Semu fieri di voi. Quandu a vita cumencia à nurmalizà, vogliu chì tutti continueremu à serve in u megliu modu ".

Durante a so visita à u Sindaco Soyer, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Dr. Buğra Gökçe è u Direttore Generale di İzmir Metro Sönmez Alev l'anu accumpagnatu.

Sò disinfettati dopu ogni volta.

Izmir Metro è Izmir Tram cuntinueghjanu à travaglià durante u prucessu epidemicu. Comu parte di e misure di sicurezza supplementari durante u prucessu epidemicu, a disinfezione hè fatta ogni ghjornu in tutta a flotta di veiculi dopu a pulizia. In novu, i prucessi di disinfezione cuntinueghjanu à esse applicati periodicamente in tutte e stazioni è fermate. A pulizia interna di i veiculi, chì sò automaticamente puliti esternamente in l'unità di lavaggio di spazzole, hè realizata cù materiali di pulizia inodori chì ùn dannu micca a salute umana, l'ambiente è l'equipaggiu di vagone. Tutti i veiculi sò messi in funziunamentu di trenu dopu chì passanu per sti prucessi è sò verificati. I veiculi, chì sò puliti è disinfettati dopu a fine di ogni spedizione durante l'operazione, sò offerti à a ghjente di Izmir. Servindu cù u slogan "Aspittemu 20 anni, ùn ti facemu micca aspittà", tuttu u persunale da u cunduttore à u persunale di pulizia sò in turnu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana per sicuru, còmode, ordinatu è igienicu. serviziu.

Hè cuminciatu cù una linea di 11, 5 chilometri

A metro di Izmir, chì hà iniziatu u serviziu 20 anni fà cù una lunghezza di linea di 10 chilometri cù 11.5 stazioni, hè oghje Konak è Karşıyaka Inseme cù i so tramvii, porta una media di 41 mila passageri ogni ghjornu nantu à un totale di 500 chilometri. Izmir Metro è Izmir Tram furnisce u 24 per centu di u trasportu publicu in a cità. Izmir Metro, chì hà cuminciatu à operare cù veiculi 2000 in u 45, hà avutu una grande flotta di veiculi 220 cù l'inclusione di novi veiculi di metro è tramvii in u periodu passatu. In l'ultimi 20 anni, 8 miliardi 1 mila passageri sò stati trasportati, chì currisponde à una ottava di a pupulazione di u mondu. U tutale di 1 milioni di chilometri di spidizioni fatti da u primu ghjornu equivale à circunnavigà u mondu 164 volte.

Mappa di u sistema ferroviariu di Izmir

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*