U Ministeriu di l'Internu Eliminatu a Restrizione di Viaghju in 9 Pruvince

u ministeru di l'internu hà rialzatu a restrizione di viaghju in a pruvincia
u ministeru di l'internu hà rialzatu a restrizione di viaghju in a pruvincia

In a circular mandata da u Ministeru di l'Affari Interni à i guvernatori, u cuntattu fisicu, a respirazione, etc. Hè statu dichjaratu chì hè vitale per riduce a mobilità suciale è u cuntattu interpersonale, è per assicurà l'isolamentu suciale per gestisce u risicu postu da u novu tipu di epidemia di Coronavirus (Covid-19), chì aumenta rapidamente u numeru di persone infettate essendu. trasmessa assai rapidamente per varii mezi.

In a circular, hè statu dichjaratu chì altrimenti a diffusione di u virus accelerà è aumenterà u numeru di casi è per quessa u numeru di persone chì avarianu bisognu di trattamentu, è questu causaria un seriu deterioramentu in a salute publica è l'ordine publicu.

Cù a circular mandata prima, tutte l'entrata / uscita da esse fatta per terra, aria è mare in 30 pruvince cù statutu metropolitanu è Zonguldak per assicurà l'isolamentu suciale riducendu a mobilità suciale è u cuntattu trà e persone sò limitati per ghjorni 15. Hè ricurdatu. chì hè stata allargata finu à 04.

In cunfurmità cù e decisioni precedenti, u Ministeru hà eliminatu e restrizioni di entrata / uscita in e pruvince di Aydın, Antalya, Erzurum, Hatay, Malatya, Mersin è Muğla, è hà annunziatu chì era in Adana, Ankara, Balıkesir, Bursa, Denizli, Diyarbakır. , Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Kayseri, A restrizione applicata per tutte l'entrate / uscite à Kocaeli, Konya, Manisa, Mardin, Ordu, Sakarya, Samsun, Şanlıurfa, Tekirdağ, Trabzon, Van è Zonguldak pruvince.4 hè trà 2020 pruvince. Lunedì 24.00 di maghju 19, è 2020 u marti 24.00 di maghju XNUMX. Hè ricurdatu chì hè statu decisu di cuntinuà temporaneamente finu à

A misura di precauzione in corso in quantu à a restrizione di entrata-uscita di a cità hè stata valutata in a riunione di u Gabinettu Presidenziale sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan oghje; Hè statu dichjaratu chì e seguenti decisioni sò state pigliate, tenendu in contu i sviluppi pusitivi cum'è u ritmu di l'aumentu di u casu è a diminuzione di l'effetti di l'epidemie, l'aumentu di u nùmeru di casi recuperati, a diminuzione di u numeru di casi. i pazienti in terapia intensiva è intubati, per via di e raccomandazioni di u Cumitatu Scientificu è di e misure pigliate in a lotta contru u Coronavirus.

Sicondu questu;

1- E restrizioni di viaghju in cità in e pruvince di Adana, Denizli, Diyarbakır, Kahramanmaraş, Mardin, Ordu, Şanlıurfa, Tekirdağ è Trabzon sò state alzate da u luni 11.05.2020 à 24.00.

2- In e pruvince di Ankara, Balıkesir, Bursa, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, Konya, Manisa, Sakarya, Samsun, Van è Zonguldak, a restrizione di entrata-uscita di a cità continuerà.

In questu cuntestu, e decisioni necessarie saranu prese d'urgenza da i guvernatori in cunfurmità cù a legislazione pertinente in quantu à l'abolizione di e misure di restrizione di entrata / uscita in cità chì sò in corso da u 03.04.2020 in Adana, Denizli, Diyarbakır, Kahramanmaraş, Mardin, Ordu, Şanlıurfa, Tekirdağ è Trabzon.

In e nostre 15 pruvince induve a restrizione di entrata / uscita di a cità cuntinueghja, ùn ci sarà micca interruzzione in pratica in u quadru di e prucedure è principii stabiliti in a nostra Circular datata 03.04.2020 è numerata 6235.

I citadini chì ùn rispettanu micca e decisioni pigliate seranu sottumessi à ammende amministrative in cunfurmità cù l'articulu 282 di a Legge di Salute Pública, è l'azzione serà fatta in cunfurmità cù l'articuli pertinenti di a Legge, secondu a situazione di a violazione. I prucessi ghjudiziali necessarii seranu iniziati in u scopu di l'articulu 195 di u Codice Penale Turcu in quantu à u cumpurtamentu chì custituiscenu u sughjettu di crimine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*