Ministru Selçuk: Avemu assicuratu u ritornu di 17 273 zitelli à e so famiglie

Ministru Selcuk Bin, avemu assicuratu u ritornu di u nostru zitellu à a so famiglia.
Ministru Selcuk Bin, avemu assicuratu u ritornu di u nostru zitellu à a so famiglia.

Zehra Zümrüt Selçuk, ministru di a famiglia, u travagliu è i servizii suciali; "In u risultatu di a priorità chì demu à i servizii orientati à a famiglia, avemu assicuratu u ritornu di un totale di 2019 mila 17 zitelli à e so famiglie in 273". hà fattu una dichjarazione.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì u Ministeru priurità l'interessu di u zitellu è l'approcciu orientatu à a famiglia in i servizii per i zitelli; "In 2019, un totale di 24 zitelli sò ghjunti à a nostra Unità di Prima Risposta è Evaluazione di Prutezzione di i zitelli (ÇOKİM), chì hè un elementu impurtante di u sistema di prutezzione di i zitelli. Mentre avemu pigliatu 680 di questi zitelli sottu prutezzione, avemu assicuratu chì 5 d'elli sò tornati à e so famiglie senza piglià sottu prutezzione è cura, sustenenduli cù supportu suciale è ecunomicu (SED), cunsiglii è altre decisioni di precauzione. Per d 'altra banda, cum'è u Ministeru, cuntinuemu u nostru travagliu prufessiunale cù e famiglie chì i zitelli sò sottu prutezzione. In u risultatu di questi sforzi, avemu riunitu i nostri 584 mila 13 zitelli sottu prutezzione cù e so famiglie l'annu passatu ". disse.

Selçuk hà ancu dichjaratu chì cù a priorità data à i servizii orientati à a famiglia, u numeru di zitelli sottu prutezzione hè diminuitu malgradu a pupulazione crescente è l'aumentu di u numeru di zitelli straneri non accumpagnati; "U nostru scopu principale hè; Pruteghjendu l'unità di a famiglia sustenendu e famiglie economicamente è suciale è sustenendu i zitelli cù e so famiglie è parenti. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*