U Ministru Pakdemirli hà datu a prima cunferenza à l'"Accademia di l'Agricultura è a Foresta"

U Ministru pakdemirli hà datu a prima lezione in l'agricultura è l'accademia forestale
U Ministru pakdemirli hà datu a prima lezione in l'agricultura è l'accademia forestale

A prima lezioni di "l'Academia di l'Agricultura è a Foresta", chì hà da scopu di furnisce l'agricultori è i pruduttori cù l'infurmazioni chì anu bisognu, per mezu di lezioni è video di furmazione da esse publicati in Internet, hè stata data da u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Dr. Bekir Pakdemirli li hà datu.

U portale di l'educazione, chì permette à l'agricultore di accede à l'infurmazioni chì cercanu, quandu vulete, hà cuminciatu.

Hè statu messu in serviziu da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, u Dipartimentu di l'Educazione è a Publicazione, èaccademia.tarimorman.gov.tr ve www.tarimtv.gov.trU Ministru Pakdemirli hà spiegatu u Mercatu di l'Agricultura Digitale è i so vantaghji in dettagliu in a prima lezione.

PRIMA LEZIONE ; MARCHU DI AGRICULTURA DIGITAL

Dichjarà chì u Mercatu Agriculu Digitale, chì hè statu introduttu è messu in usu a settimana passata, hè una piattaforma chì tutti i cumpratori è i pruduttori ponu accede in linea, u Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì cù stu novu sistema, sia u pruduttore, u cunsumadore è ogni segmentu di l'alimentariu. esse più vantaghji. Ministru Pakdemirli; "Se dumandate à u nostru pruduttore oghje, dirà questu; Pruducu u mo pruduttu, ùn aghju micca a ricumpensa sana. Perchè quandu guardemu à i prezzi in u mercatu, mentre ch'e aghju sudatu tantu, un altru intermediariu o a catena in trà pò guadagnà più soldi, vogliu esse pagatu per a mo fronte. Ebbè, si dumanda à u cunsumadore; Se dumandate à u cunsumadore chì và à u mercatu in Istanbul, Ankara, Izmir, i cunsumatori, u pruduttu hè prezzu in u campu, ma diventa assai caru finu à ch'ellu mi ghjunghje, è aghju prublemi à truvà tuttu u tempu. Quì, u Mercatu di l'Agricultura Digitale hè una piattaforma di produzzione cuntratta chì porta u pruduttore è u cunsumadore quasi inseme ".

CU U MERCATU AGRICULTURA DIGITAL, TAMBI I CUMRATURI È I VENDITORI SERRANN SATISFATTI

Dichjarà chì in questa piattaforma di pruduzzione cuntratta, ogni segmentu da a semente à a forchetta è l'alimentu pò esse implicatu, u Ministru Pakdemirli hà enfatizatu chì unu di i vantaghji più impurtanti serà u finanziamentu, è hà dettu: "Questu beneficerà u pruduttore; U nostru pruduttore cuntrattu hà da sapè da u principiu quantu venderà a so merchenzie per una volta. Hà un benefiziu impurtante, un effettu impurtante. Inoltre, s'ellu ci hè un cuntrattu supplementu trà u cumpratore è u vinditore in quantu à u finanziamentu di input, furnisce un finanziamentu di input. In altri palori, se u nostru pruduttore, chì vole vende i so ligumi è frutti, hà fattu un accordu cù una catena di vendita è un mercatu, forse riceverà 20-25 per centu di questa quantità cum'è aiutu in natura o cum'è cash. Cù questu, scuntrà a necessità di fertilizante, a necessità di sementi, a necessità di piantini, a necessità di medicina. In altri palori, in questu modu, si trova una suluzione per u finanziamentu di l'agricultura in generale. Se dumandate à u nostru pruduttore oghje, sempre vi diciarà di l'inputs. Parlarà di diesel, fertilizante, alimentazione, medicina, sementi. In altri palori, u so finanziamentu cesserà di esse un pesu per u pruduttori dopu un pocu tempu. Da u ghjornu chì sumina è pianta, se cunnosci u prezzu, questu hè una situazione veramente cercata per u cultivatore.

L'INGRESU AGRICULU IN L'ULTIMI 18 ANNI CRESCE 7,5 VOLTE

Dichjarà chì Turchia hà sperimentatu una accelerazione significativa in l'agricultura durante l'ultimi anni 18 di i Governi di u Partitu AK è ghjuntu à u puntu induve hè oghje, u Ministru Pakdemirli hà ricurdatu u sviluppu sperimentatu in questu prucessu cù esempi; "In l'ultimi 18 anni, a nostra pruduzzioni agricula hè aumentata 7,5 volte durante i periodi di u Partitu AK. 565 dighe sò state custruite ; Trè volte più diga sò state custruite chè quelle custruite prima di i guverni di u Partitu AK. Avemu furnitu 3 miliardi di lire di sustegnu agriculu in totale. Avemu ancu apertu 308 milioni di ettari di terra per l'irrigazione. Avemu purtatu 6.6 billion saplings à a terra. Avemu furnitu impieghi à 4.5 mila citadini cù sussidi di sviluppu rurale. E nostre esportazioni di sementi anu aumentatu 200 volte. Avemu vinutu à l'espurtazioni agriculi di 10 billion dollars, induve avemu vinutu, avemu ghjuntu à l'esportazioni agriculi di 18 billion dollars da 3.7 billion dollars d'espurtazioni. Semu assai cunfidenti chì quist'annu duppieremu stu numeru. Turchia hà dimustratu a so autosufficienza è hè un paese autosufficiente cù un surplus agriculu di 18 miliardi di dollari in surplus agriculu netu. A nostra pruduzzione di sementi hè ancu aumentata 5.3 volte ".

U PNB CRESCE DI 45 PERCENT IN L'ULTIMI DUE ANNI

Dichjarà chì ci hè statu un aumentu significativu di u Produttu Naziunale Grossu in questu periodu di 18 anni, u Ministru Pakdemirli hà dettu chì ancu in l'ultimi dui anni, ci hè statu un aumentu di 45 per centu. "GNP agriculu, chì era 2017 miliardi di lire in 189, hà righjuntu 2018 miliardi in 217, è 2019 miliardi in 275, cù un aumentu di 27 per centu, un totale di 45 per centu in u Sistema di Guvernu Presidenziale, u settore agriculu hà veramente coronatu u successu. di u sistema di guvernu presidenziale.

"SUPPORTU DA NOI, STRESS DA VOI"

Di sicuru, daretu à stu successu hè u sustegnu datu da i Governi di u Partitu AK à l'agricultura. Ancu se u nostru sustegnu hè aumentatu 18 volte in l'ultimi 12 anni, cù 14,5 miliardi di lire in l'ultimi dui anni, hà righjuntu 2018 miliardi di lire in 16.1 è 2019 miliardi di lire in 2020 è 22. In altri palori, in l'ultimi dui anni, u sustegnu hà aumentatu da 52 per centu è i rivenuti da 45 per centu. Dicemu sempre: sustegnu da noi, sforzu da voi, benedizioni da Allah. Cume damu sustegnu, i nostri agricultori preziosi è pratichi, pruduttori, allevatori è allevatori, chì anu pruduciutu in queste terre per decine di millaie d'anni, corona stu sustegnu cum'è pruduzzione per a Turchia ".

Dichjarà chì Turchia hè in una regione cù un voluminu cummerciale di 4 trilioni di dollari, chì pò avvicinà u 40 per centu di u mondu cù un volu di 1.9 ore, in quantu à a situazione geografica, u Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì, in quantu à a pruduzzioni agricula, hè unu di i primi 10 in Auropa è trà i primi 5 in u mondu, hà dettu ancu chì anu u scopu di esse trà i primi XNUMX in questa classificazione cù a produzzione.

"Qualchissia chì site, VENITE À U MERCATU AGRICULU DIGITAL!"

In a prima lettura in l'Accademia Forestale Agriculture, u Ministru Pakdemirli enfatizatu chì a piattaforma di produzzione cuntratta hè aperta à ogni individuu di a sucetà; "Cum'è Mevlana, dicemu chì vene à u mercatu di l'agricultura digitale, qualunque sia. Questu hè un sistema chì prova di riunisce tuttu in un locu è rende più efficace. Ci hè spaziu per tutti quì. In altri palori, ci hè un locu per e cooperative, perchè e cooperative ponu piglià un rolu più attivu quì è esse sia in u latu di finanziamentu di input sia in u latu di marketing. Cusì, e cooperative, i sindicati è l'urganisazione anu da circà modi per esse più benefizii per u pruduttori. Ci saranu pruduttori, cumpratori è facilità di trasfurmazioni alimentarii quì. Se volenu, ci saranu ancu trasportatori è trasportatori ", disse.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì stanu da u pruduttore è u cunsumadore cù u mercatu di l'agricultura digitale; "In u mercatu agriculu digitale, u pruduttore vole vende u so pruduttu à un prezzu di valore, è u cunsumadore vole cumprà i so prudutti à un prezzu più prezzu. Cusì, i dui partiti si lascianu cuntentu à a fine di u ghjornu. L'offerta è a dumanda scontranu, sguassemu sia u seguimentu è a pianificazione di a catena da a sumente à a furchetta, a caminata più sana è a perdita di l'alimentariu.

A nostra logica principale in u mercatu di l'agricultura digitale hè a siguenti; Quellu chì hè da u latu di u fabricatore, simu ancu da u so latu. Vulemu chì tutti i stakeholder quì cunnoscenu è capiscenu questu ", disse.

U MARCHU DI L'AGRICULTURA DIGITAL hè UN ESEMPIU À L'URGANIZZAZIONI INTERNAZIONALI

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì, ancu s'è u mercatu di l'agricultura digitale hè statu messu in pratica solu per una settimana, hà attiratu l'attenzione di i paesi di u mondu, è chì Turchia hà da ottene un successu impurtante; "Tutte l'urganisazioni internaziunali anu ricevutu presentazioni annantu à questu da noi. Nutendu chì anu da piglià questu cum'è un esempiu, ci anu ancu infurmatu chì vulianu seguità i passi chì avemu fattu. In altri palori, Turchia hè vicinu à ottene un altru successu agriculu impurtante. Ma cum'è aghju dettu, sta piattaforma ùn hè micca a nostra. Sta piattaforma hè a vostra piattaforma. In ogni casu, finu à chì site una parte di sta piattaforma, quelli chì utilizanu u mercatu di l'agricultura digitale, è finu à chì e transazzioni quì s'approfondiscenu, stu locu serà estremamente successu è tutti quelli chì sò un stakeholder quì guadagnà più ingressu chì eri. "

L'URGANIZZAZIONI DI PRODUTTORE SERÀ ANCORA PIÙ FORTI CU MARKETING DIGITAL

U Ministru Pakdemirli hà ancu spiegatu perchè a pruduzzione cuntratta hè stata cunsiderata cum'è un prublema di priorità è hà dettu: "Per una volta, l'urganisazioni di pruduttori saranu più forti da quì. Perchè cumincianu à participà à tuttu u prucessu sia in a compra sia in a vendita, emergeranu cooperative di unioni di pruduttori, chì anu ancu suddisfà u pruduttori. Mentre u pruduttore hè cuntentu, a so sulidarità in l'urganisazione è a cooperativa ghjunghje à un livellu ancu più altu. E capacità di marketing aumenteranu. Cumu l'aghju dettu, e capacità di cummercializazione di tutti, da u più chjucu à u più grande, seranu quasi uguali, è serà creatu un ecosistema estremamente efficiente, cum'è ci sarà cunsumu induve ci hè a produzzione. Ottimizà l'attività di produzzione à e cundizioni di u mercatu hè estremamente impurtante, è aumenteremu i rivenuti di i pruduttori aumentendu a produtividade. Pensemu chì u mudellu di l'agricultura cuntrattu hè ancu impurtante per l'agricultura sustinibili. Spergu chì, cum'è aghju dettu prima, u pruduttu ancu di u nostru pruduttore più chjucu diventerà un pugnu unicu, è per un pugnu vulemu dì chì, cum'è i grandi pruduttori, i prudutti di i nostri pruduttori chjuchi seranu cummercializabili à un prezzu altu cun un bonu bonu. prezzu."

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì unu di i vantaghji più impurtanti di u mercatu di l'agricultura digitale serà l'aumentu di u mercatu orientatu à l'esportazione cù a vendita diretta di prudutti agriculi.

L'AGRICULTURA È L'INDUSTRIA SI INTEGRARANU CU MARKETING DIGITAL

Dichjarà chì i prudutti di Turchia indicati geograficamente seranu cummercializati assai megliu in Turchia è in u mondu grazia à stu mercatu, u Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì unu di i scopi più impurtanti hè di integrà l'agricultura è l'industria. Pakdemirli; "Unu di l'ostaculi più impurtanti in u sviluppu di l'industria alimentaria hè chì Turchia ùn hè micca in u locu desideratu in a produzzione di cuntrattu. Spergu chì, in questu modu, ghjunghje à u locu desideratu in l'industria alimentaria. U prezzu di a dumanda di offerta serà tuttu in equilibriu in qualchì modu. Sottulineemu chì a pruduzzione cuntrattuale è a pianificazione agricula sò estremamente impurtanti per a sicurezza di l'approvvigionamentu alimentari. Pensemu chì stu mercatu di l'agricultura digitale serà un mudellu adattatu per a cummercializazione di i prudutti agriculi è risponde à a dumanda di materie prime puntuale è qualificate di l'industria agricula ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*