U ferry Bandırma Parte Dumane

U ferry Bandirma parte dumane
U ferry Bandirma parte dumane

In u 19u anniversariu di u 101 di Maghju, u viaghju di Atatürk da Istanbul à Samsun nantu à u Bandırma Ferry hè ripresa in Internet. In l'avvenimentu "Route of the Century", u Bandırma Ferry partirà da Istanbul u 16 di maghju è ghjunghjerà in Samsun u marti 19 di maghju. İsmail Hakkı Durusu, u capitanu di stu viaghju storicu, ùn hè statu ancu scurdatu. Şehir Hatları AŞ hà visitatu a tomba di Durusu in u cimiteru di Feriköy è l'hà cummemoratu cun gratitudine. Inoltre, l'attività di celebrazione di u 19 di maghju di l'IMM cumincianu dumani. L'avvenimenti in linea durà quattru ghjorni.

U viaghju storicu di u Great Leader Atatürk da Istanbul à Samsun cù u Bandırma Ferry hè statu spustatu in l'ambiente virtuale questu annu per via di l'epidemie. In u scopu di l'avvenimentu "Route of the Century", Bandırma Ferry partirà praticamente da Istanbul u 16 di maghju è ghjunghjerà in Samsun u 19 di maghju. U sindaco di a municipalità metropolitana d'Istanbul per salutà Bandırma Ferry Ekrem İmamoğlu Ellu assisterà ancu è dà un discorsu.

Duranti stu viaghju virtuale, ci saranu cuntenutu informativu, video, interviste è cuncerti chì descrizanu u viaghju di Mustafa Kemal Atatürk per inizià a Guerra di l'Indipendenza.

L'IMM FESTEGERÀ U 19 DI MAJU CUN ATTIVITÀ IN LINEA

IMM celebrà u 19 di maghju, chì hè stata rigalata à a ghjuventù di u paese da Gazi Mustafa Kemal Atatürk è induve i sentimenti naziunali si sentenu più prufondamente, cù prugrammi è attività in linea adattati per u prucessu. U Dipartimentu di a Cultura di l'IMM hà da principià dumane u so cuntenutu speciale cumpostu di pruiezioni di documentarii, teatru è filmi. In parte di e celebrazioni, Beylikdüzü Youth Symphony Orchestra darà un cuncertu à 14.00 è a Direzzione di l'Orchestra İBB darà un cuncertu à 18.00. À 21.00, u filmu "A nostra Lezzione Atatürk" serà proiettatu. I prugrammi ponu esse guardati nantu à e pagine di e social media di u Dipartimentu di Cultura IMM è IMM.

U CAPITANU ùn hè statu scurdatu

In u 101u anniversariu di a partenza di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk à Samsun, u Capitanu di u Bandırma Ferry, chì hà purtatu Atatürk è i so 18 camaradi à Samsun, İsmail Hakkı Durusu ùn hè micca scurdatu. U direttore generale di Şehir Hatları AŞ Sinem Dedetaş, i capitani di traghetti Çetin Korkmaz, Bilal Rıfat Tiren è l'ingegneru capu Ramazan Carpenter anu visitatu a tomba di Durusu in u cimiteru di Feriköy. Dopu à pusà i fiori nantu à a tomba, anu pricatu per Durusu.

"AMU VOLEMU FÀ A NOSTRA GRATITUDE"

Facendu un brevi discorsu à a tomba di u Capitanu İsmail Hakkı Durusu, u Direttore Generale di Şehir Hatları AŞ Sinem Dedetaş li hà ricurdatu di u so curagiu è hà manifestatu i so sentimenti di gratitudine è gratitudine. Dedetaş a dit :

"U 16 di maghju di u 1919, İsmail Hakkı Durusu guidò coraggiosamente Atatürk è i so cumpagni fora di i 64 navi di guerra di l'invasori in Istanbul. Riiscì à purtà i so preziosi passageri à Samsun u 19 di maghju, luttendu cù l'ondi duri di u Mari Neru per trè ghjorni. U 19 di maghju di u 1919, u ghjornu chì principia a nostra Guerra d'Indipendenza. In fatti, Atatürk, chì dà una grande impurtanza à l'oghje, hà sceltu u 19 di maghju cum'è u so anniversariu. Vulemu commemorate u nostru eroe Capitanu, chì hè andatu in a storia di a Guerra di l'Indipendenza, è una volta offre a nostra gratitùdine è e preghiere à a so tomba ".

"Ci hè u battellu chì porta u nome"

U nome di u Capitanu İsmail Hakkı Durusu, chì hà purtatu i so passageri à Samsun in modu sicuru dopu un viaghju difficiule di trè ghjorni in u Mari Neru cù u Bandırma Ferry, vive sempre nantu à unu di i battelli di Şehir Hatları AŞ.

CHI È ISMAIL HAKKI DURUS ?

İsmail Hakkı Durusu hè natu in Kayseri in u 1871. Dopu avè finitu a so educazione primaria è secundaria in Zincidere City Boarding School, si graduò da Istanbul Heybeliada Commercial Captain School. Hà servitu cum'è capitanu in diverse navi finu à a so ritirata in u 1922. Hè mortu in Istanbul in u 1940. U nome di İsmail Hakkı Durusu hè statu datu à un battellu in 1999 da l'Amministrazione Marittima Turca.

A BARCA DI BANDIRMA FUI FRACCATA IN 1925

U Ferry Bandırma hè statu custruitu in Glasgow, Scozia in u 1878. Cuncepitu cum'è una nave di 279 tunnellati grossi di passageri è di carica, a nave hè stata venduta à a Grecia in u 1883 è rinominata Kymi. Affondò accidentalmente in u 1891. Dopu à flottante, hè statu vindutu à un operatore straneru in Istanbul. A nave chì hà pigliatu a Bandiera Turca hè stata chjamata Panderma quì. A nave chì navigava longu à a costa di u Mari di Marmara hè stata acquistata da l'Amministrazione Marittima Ottomana in u 1910 è u so nome hè statu cambiatu in Bandırma. Dopu u 19 di maghju 1919, cuntinuò à serve finu à u 1924. Hè statu smantellatu cum'è ferraglia in u Cornu d'oru in u 1925.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*