Cunsigliu di Igiene Turismu di İzmir Istituitu

Hè stata creata una commissione d'igiene turistica di Izmir
Hè stata creata una commissione d'igiene turistica di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà creatu u Cunsigliu di Igiene Turistica. U Cunsigliu hà cuminciatu à determinà i criteri d'igiene è di sicurità per a continuazione di l'attività turistica durante u prucessu epidemicu. U sindaco Soyer hà dettu chì i standard di igiene di u turismu lucale sò u primu in Turchia.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì implementa u Municipalismu di Crisa in a lotta contru l'epidemie di coronavirus, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU Cunsigliu di Igiene Turistica hè statu furmatu sottu a gestione di . U Cunsigliu hà cuminciatu à determinà i criteri di igiene è di sicurità per cuntinuà l'attività turistica in i prossimi mesi d'estate. Ministru Tunç Soyer, hà dettu chì e norme d'igiene di u turismu lucale chì entreranu in vigore in İzmir è tutti i so distretti in i prossimi ghjorni sò una prima in Turchia è chì anu digià pigliatu tutte e misure per fà İzmir una regione turistica sana è igienica.

Stabbilimentu di i Standards

U presidente Soyer hà scontru cù istituzioni pertinenti, attori di l'industria è accademichi in a riunione di u Cunsigliu di Igiene Turistica di Izmir in a Fabbrica di Gas Storicu ieri. A delegazione di XNUMX persone hà valutatu i standard da esse applicati in l'imprese cù permessi municipali in Izmir, evaluendu i criteri stabiliti à una scala naziunale in Turchia è in u mondu unu per unu. À a riunione induve un cumitatu esecutivu di cinque persone hè statu determinatu, hè statu decisu di compie u quadru tecnicu in quantu à i criterii in una settimana. Dopu stu prucessu, a fase di implementazione principia. U Cunsigliu hà decisu di integrà tutti i criteri cù i normi naziunali determinati da u Ministeru di Turismu è Cultura è u sistema di certificazione "Selluka" stabilitu prima per a regione storica di Izmir.

"A nostra priorità hè l'igiene"

Dichjarà chì a vita hè prevista per cumincià à nurmalizà in i ghjorni à vene, u presidente Soyer hà dichjaratu ch'elli anu discututu ciò chì ponu fà in u settore turisticu durante u prucessu di nurmalizazione in u cumitatu di igiene, chì include ancu rapprisentanti di u settore turisticu. U presidente Soyer hà dettu: "A cosa chì farà spiccà İzmir hè cumu applichemu i nostri criteri di igiene. Cuminciaremu à implementà l'applicazione Selluka, chì hè stata implementata in a nostra cità prima, è i criterii d'igiene di u nostru Ministeru di Cultura è Turismu. I criterii di qualità, sicurezza è pulizia seranu applicati in ristoranti, caffetterie è imprese chì vendenu prudutti alimentari cù licenza municipale. Grazie à stu prughjettu, andemu rapidamente avanti per vultà à a nova normalità ".

"Un altru primu da Izmir, a cità di i primi"

Parlendu à a riunione, u presidente di l'Unione di l'Imprese Turistiche è l'Accomodazioni di l'Egeu (ETIK) Mehmet İşler hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hè l'unica in Turchia chì hà cuminciatu à travaglià annantu à questu tema è hà dettu: "Dopu à e vostre previsioni, avemu cuminciatu à travaglià cum'è settore. İzmir hè sempre stata a cità di i primi, a cità principale. "Sò fieru di avè un sindaco cum'è voi", disse. Macid Şaşzade, presidente di a Camera di i Guide Turistici di İzmir, hà dichjaratu chì stu cumitatu hè assai impurtante per u futuru di u turismu, è u sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir per a so sensibilità. Tunç SoyerHà ringraziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*