Ekrem İmamoğlu: "U fangu di u cornu d'oru serà seccu, l'acqua scorrirà da a 3a fontana di Ahmet"

ekrem imamoglu u fangu di l'estuariu serà seccu, l'acqua scorrirà da a fontana Ahmet
ekrem imamoglu u fangu di l'estuariu serà seccu, l'acqua scorrirà da a fontana Ahmet

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlucuntinuò à esaminà i servizii di l'istituzione in situ durante i ghjorni di curfew passati in a casa di tutta a cità. Esaminendu a stallazione in Eyüpsultan, chì purterà i fanghi di u Cornu d'oru per "disidratazione", İmamoğlu hà dettu: "Stu prucessu assicurerà a pulizia durabile di u Cornu d'Oro. U Cornu d'oru hè una di e zone più spiciali è belli di Istanbul chì deve esse guardatu cum'è un zitellu. Una geografia preziosa chì u mondu descrive cum'è u "Cornu d'oru". Oghje, simu in u ghjornu di u serviziu permanente di u Cornu d'oru cum'è un prucessu chì prutegge l'ambiente, ma hè ancu sustinibili ". İmamoğlu hà ancu apertu a storica 30rd Ahmet Fountain in Sultanahmet, chì l'acqua ùn scorri micca da quasi 3 anni, à l'usu di i citadini.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluDopu avè esaminatu u Bus Terminal Büyük İstanbul è i Kiptaş Van Blocks in u Distrettu di Beyoğlu Piyalepaşa, si sò andati à Eyüpsultan. İmamoğlu, chì hà fattu investigazioni à l'Installazione di Dewatering Sludge Bottom İSKİ in u Distrettu di Gümüşsuyu, hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere da u Direttore Generale İSKİ Raif Mermutlu è u Direttore Generale İSTAÇ Mustafa Yaşam. Spieghendu u travagliu fattu in u Cornu d'Oro à İmamoğlu à traversu esempi, i funzionari anu dichjaratu ch'elli anu impeditu chì i nidi di pesci da esse dannati durante u dragage.

"U FANGU DA SECCARÀ SERÀ TRASPORTU IN A ZONA DI SCAVAZIONE"

Sicondu e dichjarazioni di Mermutlu è Yaşam, u sistema hà da travaglià cusì: In i travaglii da esse realizati da İSKİ è İSTAÇ, i fanghi di Alibeyköy è Kağıthane seranu purtati da l'acqua di u flussu è cullati in u Cornu d'Oro da un dragage. nave cunnisciuta cum'è "Dregder". U fangu dragatu serà pompatu à a "Planta di Dewatering" custruita nantu à a riva di u Cornu d'oru. I rifiuti, chì sò purificati da l'acqua è fatti secchi quì, seranu trasportati à i siti di scavi. In questu modu, i costi di trasportu diminuiranu, ùn ci sarà micca odore, i prublemi di almacenamento seranu eliminati, è l'acqua di u Cornu d'Oru serà più chjaru è più ondulatu cù dragage.

"U TRAVU COMMU DI DUE ISTITUZIONI MUNICIPALI hè VALUE"

İmamoğlu, chì hà vistu u lanciamentu di a nave di draga cunnisciuta cum'è "Dregder", hà valutatu l'escursione cù queste parolle: "U prucessu di u fangu di fondu in u Cornu d'Oro hè u sughjettu di parechji anni. U prucessu da esse fattu quì avà hè di cullà u fangu di fondu sistematicamente, cù una configurazione più meccanica è automatica. U fangu in u Cornu d'oru serà trasferitu quì da un veiculu di draga è un sistema di pumping, è in una certa manera, l'acqua di mare è u fangu seranu siparati l'una di l'altru. Ddu fangu serà trasportatu più faciule. Stu prucessu hà da assicurà a pulizia durabile di u Cornu d'oru. Haliç hè affidatu à noi. Hè una di e zone più spiciali è belli di Istanbul chì deve esse guardatu cum'è un zitellu. Una geografia preziosa chì u mondu descrive cum'è u "Cornu d'oru". Hè assai preziosu per noi chì İSTAÇ furnisce u serviziu à questa impresa di proprietà di İSKİ, è chì e duie istituzioni municipali gestiscenu u prucessu in sulidarità. Oghje, simu in u ghjornu di u serviziu permanente di u Cornu d'oru cum'è un prucessu chì prutege l'ambiente, ma hè ancu sustinevule. Questu hè u scopu di a nostra riunione. Semu assai felici ".

"FIERU DI NOI"

"4 mila tunnellate di fangu seranu eliminati in 280 anni. In quantu pudemu vede nantu à a mappa, avemu risoltu quasi 70-75 per centu di a puddaru di fangu chì si estende à u Ponte di u Cornu d'oru. Questu continuerà. Avemu cuncepimentu questu durante u periodu di serviziu di 4 anni, ma questu continuerà. È quì, İSTAÇ travaglia nantu à a pussibilità di aumentà questu ancu di più cù doppiu turni. Hè ancu bonu chì hè sistematicu, sustinibule è a tecnulugia hè domestica. In particulare i prucessi di descomposizione in l'internu. A parte meccanica quì hè soprattuttu cumplementata da a cumpagnia lucale. Hè un grande onore per noi di risolve u prublema cù una tale sulidarità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu da u passatu à u presente ".

L'ACQUA PUTABILE SCURRÀ DA 55 FONTANE STORIE

Dopu à Eyüpsultan, İmamoğlu hà vultatu a so strada à Eminönü. Esce da u so veiculu davanti à a Nova Moschea, İmamoğlu hà esaminatu e strade è i viali di a penisula storica, chì eranu vioti per via di u curfew. L'ultima tappa di İmamoğlu durante u ghjornu hè stata a 30a Fontana Ahmet in Piazza Sultanahmet, chì l'acqua ùn scorri micca da quasi 3 anni. İmamoğlu hà ricevutu infurmazioni da u General Manager Raif Mermutlu nantu à a funtana storica chì İSKİ hà cunnessu à l'acqua anni dopu. Mermutlu hà datu a bona nova chì portanu l'acqua à un totale di 23 fontane storichi in diverse parti di a cità, 55 di quali sò in restaurazione. İmamoğlu, chì si lavò a faccia in a funtana chì ghjunghje à l'acqua, hà ricevutu infurmazioni da l'autorità, è ancu cù Nevin Taş, u capu di u Quartiere Cankurtaran, chì include a struttura storica. sohbet hà fattu. Dichjarà chì hà passatu a so zitiddina in a regione, Taş hà spartutu l'infurmazioni chì l'acqua di a fontana storica ùn hà micca scorritu per circa 30 anni. İmamoğlu hà dettu à Taş: "Distribuemu sorbetti quì sottu a vostra dirigenza. Hè stata utilizata prima. Ùn ci sia una funtana lasciata à noi da i nostri antenati chì ùn scorri. Ognunu pò prufittà. Chì i turisti beie. Annunziaremu ancu chì ci hè acqua potabile. Spergu chì questi ghjorni diventanu normali dumane è u ghjornu dopu, metteremu opuscoli promozionali in l'alberghi ", disse.

İmamoğlu hà finitu a rivista di a Peninsula Storica in Sarayburnu camminendu per u Parcu Gülhane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*