I rifiuti alimentari seranu prevenuti cù a Campagna Salvà a vostra Alimentazione

I rifiuti alimentari seranu prevenuti cù a campagna di prutezzione di a vostra alimentazione
I rifiuti alimentari seranu prevenuti cù a campagna di prutezzione di a vostra alimentazione

Turchia implementa un prughjettu cumpletu per cumbatte a perdita di l'alimentariu è u rifiutu. U prughjettu "Protect Food, Protect Your Table", implementatu cù u sustegnu di l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Uniti (FAO), hè statu iniziatu da u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Dr. Hè statu introduttu cù a cunferenza di stampa digitale urganizata da Bekir Pakdemirli.

In u so discorsu à a riunione, u Ministru Pakdemirli hà enfatizatu chì, mentri l'alimentu hè ghjittatu da una parte di u mondu è da l'altra parte, a ghjente ùn sapi micca s'ellu sopravviverà u ghjornu dopu per via di a fame, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "Oghje, Accuminciamu un prughjettu à longu andà induve vulemu aumentà a cuscenza suciale in a lotta contru à a perdita è a perdita di l'alimentariu. Cù u Prughjettu Prutegge u vostru Alimentu, Prutegge a vostra Tavola, vulemu esse un mudellu per u mondu ancu in questu sensu ".

ANEMU LAVORU IN A CAMPAGNA CUN PASSU STAKEHOLDER PER 1,5 ANNI

Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli anu travagliatu annantu à a campagna per circa 1,5 anni: "Avemu riunitu cù parechji attori di u settore durante stu periodu per a nostra Campagna Prutegge u vostru Alimentazione, Protege a vostra Table, chì hè direttamente ligata à l'approvvigionamentu di l'alimentariu è a dumanda di l'alimentariu. in termini macro è micro. In marzu, avemu previstu di sparte u principiu di sta campagna cun voi faccia à faccia. Tuttavia, questu ùn era micca pussibule per via di l'epidemie di Covid-19, chì hà affettatu u nostru paese è u mondu sanu.

L'IMPORTANZA DI A CATENA DI SUMINISTRATORE ALIMENTARI È A SICUREZZA DI SUMINISTRATORE ALIMENTARI hè assai megliu capitu

Enfatizendu chì l'impurtanza di a catena di fornitura alimentaria è a sicurezza di l'approvvigionamentu alimentari in u mondu hè assai megliu capitu durante u prucessu di pandemia, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "In parechji paesi, avemu vistu e file di supermercati è scaffali vioti creati da e persone per ghjunghje à l'alimentariu. Ancu s'è noi, cum'è Turchia, ùn avemu micca avutu prublemi in a catena di supply supply in stu prucessu, avemu decisu di ùn posponà più a nostra campagna, issi ghjorni quandu l'impurtanza di l'alimentariu hè torna capitu.

UN TERZU DI L'ALIMENTI FABRICATU SI PERDU O SPERDI OGNI ANNU

Dichjarà chì a pupulazione mundiale ghjunghjerà à 2050 miliardi è a pupulazione di Turchia ghjunghjerà à 10 milioni da u 100, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "In u 2050, hè previstu un aumentu di 60 per centu in a dumanda mundiale di alimentazione. Mentre chì 9 da ogni 1 persone in u mondu hè affruntatu da a fame, più di 670 milioni di adulti è 140 milioni di ghjovani anu prublemi di obesità. Un terzu di l'alimentu pruduciutu, vale à dì 1,3 miliardi di tunnellate, hè persu o persu ogni annu ", disse.

AVERIAmu ESSERE BONA "LITERATURA ALIMENTARE"

Sottulineendu chì a catena di fornitura di l'alimentariu copre tutti i prucessi da a splutazioni à a forchetta, Pakdemirli hà dettu: "Sicondu l'ultime ricerche di a FAO, u 14% di l'alimentu pruduciutu hè persu da a splutazioni à u retail. Per d 'altra banda, a perdita di l'alimentariu si trova in e fasi di vendita, vendita è cunsumu. A perdita di l'alimentariu in a fase di vendita è cunsumu hè 1/3. Inoltre, mi importa assai di l'alfabetizazione alimentaria. U 65% di a sucità ùn cunnosci micca a diffarenza trà a data di scadenza di l'alimentu è a data di cunsumu cunsigliatu. Per quessa, cù u principiu di pirsuni cuscenti, sucità cuscenza, avemu a prima canciari i nostri abitudini individuali in i nostri casi, è finiscinu risidui manciari, è ognunu di noi deve esse un bonu 'alimentu literate'.

"In u nostru paese, ogni annu, 18,8 milioni di tunnellate di cibo sò scarti"

Mencionendu a perdita è a perdita di l'alimentariu in u nostru paese, Pakdemirli hà dettu: "Videmu chì 4,9 milioni di pani sò sprecati ogni ghjornu. U 50% di i ligumi è i frutti pruduciati sò persi. In u settore di i servizii, 4,2 tunnellate di manciari è 2.000 18,8 litri di bevande sò perdi annu. In altri palori, 625 milioni di tunnillati di manciari si sparghje ogni annu in u nostru paese. Questu currisponde à a quantità di basura purtata da circa XNUMX XNUMX camions di basura. Dunque, avemu bisognu di pruduce suluzioni efficaci in tutta a catena alimentaria per riduce a quantità di cibo sprecu ".

U NOSTRE PRIMU OBJECTU hè di prevene a perdita è u gastru di l'alimentu

U Ministru Pakdemirli, chì hà dichjaratu ch'elli anu preparatu un Documentu di Strategia Naziunale è Pianu d'Azzione nantu à a prevenzione, a riduzione è a gestione di e perdite alimentarii è i rifiuti per a prima volta in Turchia, hà dettu: "Avemu custruitu a basa di a nostra Strategia Naziunale secondu u Food. Gerarchia di perdita. U nostru primu scopu hè di prevene a perdita di l'alimentariu è a perdita. U nostru secondu scopu hè di salvà è ridistribuisce l'alimentu sempre chì hè pussibule. U nostru terzu scopu hè di usà cum'è alimentazione animale se u cunsumu umanu ùn hè micca pussibule. Infine, per assicurà u riciclamentu di i rifiuti alimentari ", disse.

QUUASI 100 AZIONI SONT DETERMINATE

Dichjarà chì quasi 100 azzioni è l'istituzioni è l'urganisazioni rispunsevuli di a realizazione di ogni azzione sò stati determinati per ghjunghje questi scopi, Pakdemirli hà dettu: "Cumu u Ministeru, avemu fattu u primu passu cun voi per sensibilizà in a prevenzione di a perdita di cibo. è i rifiuti, chì hè u pilastru principale di a nostra strategia. A cuscenza hè u fattore più impurtante in a prevenzione di a perdita di l'alimentariu è di u perdu. Dunque, avemu cuncepitu una campagna basata annantu à questi scopi per fà sente più a nostra voce per voi. Avemu cridutu chì pudemu ghjucà un rolu di primura in a suluzione di stu prublema glubale s'ellu sguassate stu documentu, chì forma a basa di a nostra campagna, da esse un mero documentu leggibile, è determina un metudu in u quale pudemu voce l'azzioni in questu più forte. è ghjunghje à tutti i nostri stakeholder in a catena alimentaria. "Quandu avemu riunitu, pudemu dimustrà quantu forte pudemu esse".

“CANO”, A MASCOTTA DI GUERRA CU I RIFIUTI DI LAVAVI

A cuscenza di a perdita è u perdu di a campagna www.gidanikoru.com Dichjarà chì avarà un situ web cù un indirizzu, u Dr. Bekir Pakdemirli hà introduttu "Cano", a mascotte di a Campagna Prutegge u vostru Alimentu, Protege a vostra Table, in a cunferenza di stampa.

Enfatizendu chì Cano serà cun noi in tutta sta campagna, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "Puderete vedelu in ogni locu. Vi vedemu à u risturante è diceremu di ordine quant'è bisognu, qualchì volta vi vedemu in i mercati, vi dumandarà s'ellu avete pianificatu a vostra compra in casa, è qualchì volta ci ricurdarà a nostra campagna in a cafeteria. di u locu induve travagliammu.

Dichjarà chì preparanu ancu guide di boni pratichi per l'imprese alimentari, Pakdemirli hà dettu: "Fin chì l'ambiente permette, rafforzeremu a nostra capacità cù attelli inseme è amparà à ùn spreche e nostre risorse. Averemu ancu una Prutegge a vostra cucina in a nostra campagna. Cù a nostra campagna, avemu u scopu di sensibilizà è incuragisce a participazione attraversu u nostru situ web gestitu efficacemente è i cunti di e social media ".

SI NO NESSU 2 PERCENT DI L'ALIMENTU, 360 MIL FAMIGLIA MINIMUM UNA VITA DI 1 ANNU hè furnitu

Dichjarà chì u veru pruprietariu di a campagna hè ogni segmentu è individuu di a sucietà, Pakdemirli hà dettu: "Perchè s'ellu smettemu di scaccià un pocu di perdita è rifiuti alimentarii, vale à dì, circa 2% di l'alimentariu in u nostru paese, significa. 10 miliardi di lire, vale à dì una figura minima di sussistenza di 360 annu per 1 mila famiglie. Se riescemu à fà sta tarifa 5%, significa 25 miliardi di lire. Questu torna currisponde à a figura minima di sussistenza di 900 annu di 1 mila famiglie. In corta, a dimensione ecunomica di sta perdita hè ancu abbastanza altu. In questu cuntestu, aspettemu chì tutti i stakeholder sustenenu i sforzi di sensibilizazione in tutta a campagna ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*