U Ministeru di l'Infrastruttura di l'Ucraina sparte e tappe di partenza di u trasportu è u trafficu di passageri

U ministeru di l'infrastruttura ucraina hà spartutu e fasi iniziali di u trafficu di passageri
U ministeru di l'infrastruttura ucraina hà spartutu e fasi iniziali di u trafficu di passageri

U Ministeru di l'Infrastruttura di l'Ucraina hà spartutu qualchi dettagli nantu à u pianu di trè fasi chì hà sviluppatu per a ripresa di u trasportu è u trafficu di passageri.

Ministru Vladislav Krikli "U trasportu esce da a quarantena passu à passu. À a fine di a settimana, u Ministeru di a Salute deve esse d'accordu per stabilisce e date previste di e fasi, per assicurà chì e persone ponu travaglià è per prutegge e persone quant'è pussibule da a diffusione di coronavirus ". disse.

Prima tappaserà di inizià i servizii di trasportu urbanu (eccettu per i minibus di linea fissa) è suburbani (quelli in a listessa regione), è ancu i voli domestici è i servizii parzialmente ferroviari: in i servizii di ferruvia, i treni currendu finu à u 50% d'occupazione durante l'ora di punta, longu. - i treni di distanza è di notte seranu in forma di cumincià à travaglià.

In a seconda tappaHè previstu di permette u trasportu stradale interregionale è internaziunale, di principià tutti i treni di trasportu chì viaghjanu di ghjornu è tutti i treni di passageri fora di quelli staghjunali.

In a terza tappa, Hè prupostu di apre i ligami aerei è ferroviari internaziunali è i treni staghjunali.

"Travagliemu cù i trasportatori aerei è u Ministeru di l'Affari Esteri per identificà i paesi induve i voli internaziunali riprenderanu", disse Krikliy. E compagnie aeree ricumandenu chì i voli internaziunali cuntinueghjanu à tempu à i voli domestici ". disse.

I passageri è u persunale di trasportu sò tenuti à utilizà l'equipaggiu di prutezzione persunale quandu l'operazioni cumincianu, a misurazione di a febbre è a disinfezione di e strutture di trasportu (aeroporti, stazioni di treni, etc.) saranu fatte.

U numaru di passageri serà limitatu in tutti i veiculi (Fonte: ukrhaber

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*