U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu e Strade di l'Hospital di a cità di Başakşehir

U ministru Karaismailoglu hà esaminatu e strade di l'ospedale di a cità di Basaksehir
U ministru Karaismailoglu hà esaminatu e strade di l'ospedale di a cità di Basaksehir

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu u situ di custruzzione di e strade di cunnessione di l'Hospital Başakşehir İkitelli City.

Karaismailoğlu hà dettu chì un prugressu significativu hè statu fattu in a custruzzione di u viaductu di l'ambulanza chì deve esse custruitu à l'entrata di u dipartimentu d'urgenza di l'uspidale è e strade laterali da esse fatte à l'entrate occidentali è chì l'uspidale serà apertu cum'è prumessu.

Spieghendu chì a pruduzzione di a superstruttura di a strada di u latu sudu in quantu à e strade di cunnessione di l'uspidale, a prima fase di quale hè stata finita è a seconda fase serà messa in serviziu u 20 di maghju, hà iniziatu è avanza rapidamente, Karaismailoğlu hà annunziatu chì significativu. U prugressu hè statu fattu in a custruzzione di e strade versu l'entrate orientali è occidentali di l'uspidale.

L'unità d'emergenza serà aperta u 20 di maghju

Dichjarà chì l'Hospital di a cità di Başakşehir İkitelli hè unu di i cumplessi sanitari chì ponu benefiziu u più in a lotta contru coronavirus, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Ministeru di a Salute cuntinueghja à travaglià per mette l'uspidale in serviziu assai rapidamente. Karaismailoğlu hà dettu: "A custruzzione di e strade d'accessu à l'uspidale hà cuminciatu tardi. Avarà da esse finitu ormai, ma quelli chì duveranu finitu ùn anu finitu ste strade. Cum'è u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, avemu intervenutu per chì un prughjettu cusì impurtante puderia serve à i nostri citadini perfettamente è hà iniziatu i travaglii di custruzzione pigliendu a custruzzione di e strade sottu à a rispunsabilità di a nostra Direzzione Generale di Strade. U nostru presidente hà annunziatu l'apertura di a prima sezione di l'uspidale u 20 di maghju. U 20 di maghju, a unità d'urgenza di u nostru spitali serà aperta. Ùn ci sarà micca prublema cù l'accessu è cum'è avemu prumessu, cumminciarà à serve inseme à e strade di l'Hospital u 20 di maghju. disse.

Opere di superstruttura in corso

Ricordendu chì includenu e strade di cunnessione sopra citate in a reta di rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade per evità interruzioni in i servizii di salute, Karaismailoğlu hà dettu chì in u scopu di u prugettu, 2 × 3 corsie, 2.2 chilometri, 2 × 2 corsie 1.5. chilomitri, 2 corsie unidirezionale 3.8 chilometri, un totale di chilometri 7.5. Ellu spiegò chì sò pruducia una strada è un Viaductu di Salute City di 480 metri è un Viaduct di Ambulance di 117 metri. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a produzzione di drenaje è infrastruttura di a strada di u latu sud di mille 100 metri di lunghezza hè stata cumpletata, è chì un progressu significativu hè statu fattu in a fabricazione di superstrutture, è chì i travaglii di custruzzione di l'entrata occidentale di l'uspidale, latu Güvercintepe. strada, sò à u livellu di l'infrastruttura, è u ramu di cunnessione Arnavutköy hè à u livellu di a superstruttura.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì l'uspidale, chì hà una superficie totale di custruzzione interna di 950 mila 705 metri quadrati è una capacità di lettu di 2 mila 682, hè unu di i più grandi ospedali in Europa, è hà dichjaratu chì cù l'apertura di l'uspidale. , Ci sarà una circulazione di pupulazione ogni ghjornu di circa 100 mila persone in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*