U Ministru Selçuk: "U Pagamentu d'Incentivazione di Maghju di 60 Milioni di Lire hè statu depositatu"

U Ministru Selcuk milioni di lire incentive pagamentu in maghju hè statu dipositu in i cunti
U Ministru Selcuk milioni di lire incentive pagamentu in maghju hè statu dipositu in i cunti

U Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, Zehra Zümrüt Selçuk, hà annunziatu chì i incentivi di qualificazione prufessiunale, esame è certificazione di maghju per un valore di circa 62.500 milioni di TL sò stati pagati à 60 XNUMX persone per stabilisce una forza di travagliu qualificata chì ghjoca u rolu più impurtante per assicurà l'efficacità è efficienza in a pruduzzione.

In a so dichjarazione, u Ministru Selçuk hà dichjaratu ch'elli anu datu l'occasione à quelli chì avianu u dirittu di riceve un Certificatu di Qualificazione Prufessionale superendu cù successu l'esami di qualificazione prufessiunale, chì sò stati sospesi da u 16 di marzu, in u scopu di e misure per luttà contra coronavirus, per ritruvà u so esame è i tariffi di documentu apprufittannu di l'incentive è u 1 di marzu. Hà dichjaratu chì cù a Legge chì hè entrata in vigore, l'incentivazione di u certificatu di qualificazione prufessiunale per esse furnita da u Fondu d'Assicuranza di Disoccupazione cuntinueghja finu à 16, in u scopu. di sustene a produzzione affettata negativamente da a pandemia cù forza di travagliu qualificata.

Selçuk hà dettu ancu: "Determinemu i standard prufessiunali necessarii in a vita di u travagliu in cuuperazione cù a nostra Autorità di Qualificazioni Professionali, i Ministeri pertinenti, l'urganisazioni prufessiunali, i sindicati è l'ONG. "Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per portà i prucessi di produzzione, chì sò stati affettati negativamente in certi settori per via di a pandemia, in una pusizione megliu accelenduli cù una forza di travagliu qualificata è certificata". Hà enfatizatu l'impurtanza di a produzzione in l'ecunumia di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*