U pacchettu di salute hè distribuitu à i semafori in Mersin

U pacchettu di salute hè distribuitu à i semafori in Mersin
U pacchettu di salute hè distribuitu à i semafori in Mersin

A Municipalità Metropolitana di Mersin cuntinueghja à distribuisce pacchetti di salute à i citadini durante l'epidemie di Coronavirus. I pacchetti di salute preparati in a municipalità metropolitana sò distribuiti à i passageri in veiculi in punti induve u trafficu di a cità hè pesante in a settimana quandu u curfew ùn hè micca applicatu. Mentre a Municipalità Metropolitana furnisce un supportu d'igiene à i citadini cù pacchetti di salute, una volta attira l'attenzione à u prublema di stà in casa per a so salute.

U persunale 8 di a Municipalità Metropolitana consegna pacchetti di salute chì cuntenenu disinfettanti, sapone è brochure d'infurmazione à i veiculi ogni ghjornu durante a matina.

I pacchetti di salute sò distribuiti à i passageri

Un totale di 8 persone di a Municipalità Metropolitana di i servizii di a donna è di a famiglia è u Dipartimentu di Pulizzia distribuiscenu pacchetti di salute à i cunduttori di veiculi chì anu da lascià a casa in a settimana. U persunale chì aspetta à e luci nantu à e strade trafficate di i 4 distretti cintrali di Yenişehir, Mezitli, Akdeniz è Toroslar consegnanu pacchetti di salute chì cuntenenu disinfettante, sapone è brochure d'infurmazione à i passageri in i veiculi durante a matina.

I pacchetti sò distribuiti in rotazione ghjornu per ghjornu à i punti occupati

I citadini chì utilizanu veiculi per viaghjà da u nordu à u sudu, da l'est à l'ouest di a cità si trovanu in squadre di a Municipalità Metropolitana in punti induve u trafficu hè cuncentratu. E squadre distribuiscenu pacchetti di salute ogni ghjornu in intersezioni cum'è Marina, Forum, Democracy, Monument, Egemenlik, Yenişehir Campus è Station.

"Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana per avè pigliatu e migliori misure di igiene"

Passendu per Democracy Junction, unu di i punti di distribuzione di e squadre, İrem è Tahir Gürler anu scontru cù e squadre metropolitane mentre andavanu à u mercatu per risponde à i so bisogni di shopping prima di u curfew. İrem Gürler, chì era in u stessu veiculu, hà dettu: "Ci hè disinfettante per e mani è sapone in u pacchettu. "Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana per avè pigliatu e migliori misure di igiene", disse, mentre Tahir Gürler hà dettu: "Avemu andatu à shopping perchè ci era un curfew u weekend. Cumperemu è torneremu in casa. "Mentre andavamu à shopping, avemu scontru amici chì distribuiscenu pacchetti di salute", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*