Periodu di rapportu di i Centri di R&D Estensu

U periodu di rapportu di i centri di R&D hè statu allargatu
U periodu di rapportu di i centri di R&D hè statu allargatu

U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà allargatu u periodu di consegna per i rapporti di attività di i centri di R&D è di cuncepimentu è i rapporti di auditu finanziariu di l'imprese in Zone di Sviluppu Tecnologicu (TDZ) per un mese addiziale à u 30 di ghjugnu 2020.

Per riduce l'effetti di l'epidemie di Covid-19 nantu à a vita ecunomica è suciale, hè statu decisu chì l'attività realizate in i centri di R&D è di cuncepimentu puderia esse realizatu fora di u centru per un tempu. In listessu modu, l'imprese chì operanu in Zone di Sviluppu Tecnulugiale anu permessu di fà e so attività fora di queste zone.

In questu cuntestu, u ministeru hà cambiatu u periodu per a presentazione di rapporti di attività per i centri di R&D è di cuncepimentu. Un mesi addiziale hè statu datu per i rapporti di attività, chì devenu esse sottumessi à u ministeru in maghju à u più tardu. U Ministeru hà cuncessu una estensione à i rapporti di l'auditu finanziariu chì l'imprese chì operanu in e Zone di Sviluppu Tecnulugiale devenu sottumettenu à a fine di maghju à u più tardi.

In a decisione di u tempu supplementu di u Ministeru, u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze hà ancu pigliatu in considerazione l'estensione di u periodu di presentazione di a dichiarazione di l'impositu.

In a nova situazione, i centri di R&D è di cuncepimentu puderanu mandà i so rapporti di attività 2019 à u ministeru elettronicamente finu à u 2019 di ghjugnu 30.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*