U presidente Kupeli: A crescita hè nantu à a bona strada, Attenzione à l'esportazioni!

U presidente Kupeli crescita hè nantu à a strada, attenti à l'esportazione
U presidente Kupeli crescita hè nantu à a strada, attenti à l'esportazione

U presidente di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir (EOSB), Nadir Küpeli, hà valutatu i dati di crescita ecunomica per u primu trimestre di u 2020 è e cifre di u cummerciu esteru per aprile, annunziate da TÜİK.

U presidente di l'EOSB, Nadir Küpeli, hà dettu chì e cifre di crescita annunziate per u primu trimestre di u 2020 sò promettenti per u futuru di l'ecunumia, è hà attiratu l'attenzione à a calata di l'esportazioni in i dati di u cummerciu esteru d'aprile. Kupeli hà ancu dichjaratu chì e novi misure devenu esse pigliate per rinvià l'esportazioni à u so vechju ritmu.

A crescita in l'economia è l'industria hè promettente

U presidente di Eskişehir OIZ, Nadir Küpeli, hà dichjaratu chì, secondu a dati TÜİK, l'ecunumia turca hè cresciutu di 2020 per centu in u primu trimestre di u 2019 paragunatu à u primu trimestre di u 4,5, è sicondu sta figura annunziata, Turchia hè unu di i paesi chì anu finitu questu. U periodu cù u più altu ritmu di crescita in u mondu, a maiò parte di i paesi chì anu annunziatu i so numeri di crescita in u mondu cumpletu u primu trimestre cun cuntrazione. Ancu se una crescita di più di 5 per centu hè prevista per a Turchia in u primu trimestre, a figura di crescita di 4,5 per centu annunciata deve sempre esse cunsiderata una figura di crescita assai alta, postu chì copre un periodu quandu l'effetti di u coronavirus anu cuminciatu à esse vistu. Malgradu u fattu chì l'UE hà cuntratu da 3,5 per centu è l'USA da 4,8 per centu in u primu trimestre, Turchia hè differenziata positivamente da u mondu cù a so crescita di 4,5 per centu. Videremu l'effettu principale di u coronavirus nantu à l'ecunumia più chjaramente quandu i figuri di u secondu trimestre sò annunziati. Tuttavia, a nostra industria ùn hà micca firmatu durante stu periodu, avemu cuntinuatu à travaglià è pruduce. Quandu guardemu i figuri di crescita di u primu trimestre, a produzzione industriale, chì hà cuminciatu bè 2020, hà fattu una cuntribuzione assai bona è alta à a crescita ecunomica malgradu a cuntrazione in marzu. Mentre a pruduzzione industriale hà aumentatu da 6,2 per centu cumparatu cù l'annu precedente, a so cuntribuzione à l'ecunumia hè stata di 1,3 punti. A nostra industria di fabricazione, invece, hà ottenutu una crescita di 6,7 per centu. L'industria turca hà cuntinuatu ancu à cuntribuisce positivamente à l'ecunumia in questu periodu difficiule ", disse.

pari promettenti

U presidente Kupeli hà continuatu e so parolle cusì: "Mentre a diminuzione in u settore di a custruzione hà avutu un impattu negativu nantu à a crescita, l'aumentu di i figuri di cunsumu di u publicu è di i nostri citadini in u stessu periodu hà cuntribuitu à a crescita considerablemente. Per d 'altra banda, quandu guardemu à a cuntribuzione di u cummerciu esteru à a nostra crescita, a cuntrazione di 1% in i nostri spurtazioni hà affettatu negativamente l'ecunumia da 0,24 punti, è l'aumentu di 22,1 per centu in l'impurtazioni hà influinzatu negativamente l'ecunumia da 4,07 punti. In u tutale, l'effettu shrinking di u cummerciu esteru nantu à l'ecunumia, sfurtunatamenti, hà righjuntu 4.31 punti. U fattu chì ùn ci hè ancu abbastanza sviluppu pusitivu in i nostri mercati di l'esportazione, soprattuttu in parallelu cù e nostre esportazioni, chì cuntrate da 45 per centu in April, indica chì l'impattu negativu di u cummerciu esteru nantu à a crescita in u sicondu trimestre pò esse assai più altu. Di novu in questu periodu, u fattu chì l'investimenti di machini-equipaggiu in l'elementu d'investimenti anu aumentatu à 5 per centu per a prima volta dopu à 8,5 quarti pari promettenti in quantu à a crescita di a nostra industria. A menu chì ùn ci sò più grandi sviluppi inaspettati, avemu assai prubabile di finisce l'annu cù figuri di crescita pusitivi ".

A cuntrazione in i nostri mercati di l'esportazione affetta negativamente i nostri esportazioni.

In a so dichjarazione, chì hà ancu evaluatu i dati di u cummerciu esteru annunziati da TÜİK per aprile, u presidente di l'EOSB Küpeli hà dettu: "Cumu a Turchia, e nostre esportazioni sò diminuite di 41,4 per centu è e nostre importazioni sò diminuite di 25 per centu in aprile. U nostru deficit di u cummerciu esteru hà aumentatu da 67 per centu da 2 miliardi 732 milioni di dollari à 4 miliardi 564 milioni di dollari. L'impattu negativu di Covid-19 nantu à i nostri mercati d'esportazione ci affetta da vicinu. Facemu 55 per centu di e nostre esportazioni à l'UE è i principali paesi di l'unione, è i sviluppi in questi mercati inevitabbilmente ci affettanu immediatamente. In questi paesi, à i quali esportemu assai per via di u coronavirus, ci hè statu un seriu calatu di e nostre esportazioni per via di l'aumentu di l'ispezione à a dogana è u fattu chì i dogani sò chjusi in certi periodi. Ancu se a nostra industria cuntinueghja à pruduce, avemu avutu grandi difficultà à furnisce i nostri prudutti à i mercati d'esportazione per via di l'epidemie. Per quessa, u rapportu di l'esportazioni à l'impurtazioni, chì era 2019 per centu in aprile 84,9, hè diminuitu à 2020 per centu in aprile 66,3. Per d 'altra banda, quandu guardemu i figuri di l'esportazione di TURKSTAT nantu à a basa di Eskişehir, e nostre esportazioni totali in i primi quattru mesi di u 2020 eranu 319 milioni di dollari, è in u stessu periodu di 2019, e nostre esportazioni eranu 360 milioni. dollari. In u periodu di quattru mesi, e nostre esportazioni anu diminuitu da 41 milioni di dollari cumparatu cù l'annu precedente. In particulare, a diminuzione di l'espurtazioni hà dimustratu u so effettu sanu in April, è e nostre esportazioni pruvinciali diminuite da 45 milioni di dollari in questu mese cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. Quandu guardemu i figuri d'importazione di Eskişehir, a nostra importazione, chì era 4 milioni di dollari quist'annu per i primi 275 mesi, era à u listessu livellu di l'annu passatu. Cù l'effettu di l'epidemie, si vede chì e nostre esportazioni cum'è Eskişehir sò in diminuzione quist'annu, è u nostru livellu d'importazione mantene u livellu di l'annu passatu. A nostra speranza hè chì da ghjugnu, cù l'apertura di i mercati stranieri, aspittemu chì i nostri figuri di l'esportazione tornanu à i so anni precedenti. In questu cuntestu, serà assai benefiziu per u nostru statu, chì furnisce un sustegnu à l'industria è a produzzione in questu periodu difficiule, per implementà novi supporti è incentivi per aumentà più rapidamente e nostre esportazioni è furnisce più flussi di valuta straniera à u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*