U prezzu di compra di tè frescu annunziatu cum'è 3 Lira 25 Kurus

U prezzu di compra di tè frescu hè statu annunziatu cum'è lira kurus
U prezzu di compra di tè frescu hè statu annunziatu cum'è lira kurus

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì ÇAYKUR hà determinatu u prezzu di compra di tè per 2020 cum'è 3 lire è 25 kuruş, è sta cifra hè stata aumentata à 13 lire è 3 kurus per kilogramu, cù un supportu di 40 kurus.

U presidente Erdoğan hà fattu dichjarazioni in quantu à l'agenda dopu a riunione di u Gabinettu presidenziale tenuta in a Villa Huber in Tarabya utilizendu u metudu di videoconferenza.

U presidente Erdoğan hà dettu: "U prezzu di compra di tè per 2020 hè statu determinatu cum'è 3 lire è 27 kuruş. Questa figura hè aumentata da 13 lire à 3 centesimi per kilogramu, cù un sustegnu di 40 centesimi. L'acquisti di tè frescu accuminciaranu cù a cugliera ". disse.

L'APPLICAZIONE DI PERMISSIONE PER A RACCOLTA DI TÈ SERA FATTA DA U SISTEMA E-GOVERNMENT

Enfatizendu chì, cum'è u guvernu, furnisce ancu a cunvenzione necessaria à i pruduttori durante u periodu di cugliera, Erdoğan hà dettu chì u Ministeru di l'Internu aprirà una sezione di dumanda di permessu speciale in u sistema di e-government per i pruduttori chì resideranu in altre pruvince è vai à i so giardini per a cugliera di tè.

A DIGA D'ILISU PRIMIÀ A ENTRARÀ IN SERVIZI U 19 MAIU

U presidente Erdoğan hà ancu datu a bona nova chì a prima di e 6 turbine di a diga Ilısu, unu di i più grandi prughjetti di energia è irrigazione di Turchia, serà messu in serviziu u 19 di maghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*