U sustegnu di l'igiene cuntinueghja à i cummercianti di Dolmus Shop in Ankara

Dolmuscu Artisan in Ankara furnisce u sustegnu di l'igiene
Dolmuscu Artisan in Ankara furnisce u sustegnu di l'igiene

U Dipartimentu di Pulizzia di a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à sustene i cummercianti di minibus chì i so travaglii sò diminuiti per via di l'epidemie di coronavirus. In più di u prucessu di disinfezione in i minibus, u Dipartimentu di Pulizzia di Ankara, chì hà iniziatu a distribuzione di pacchi alimentari per via di u mese di Ramadan, cuntinueghja à distribuisce maschere in e fermate di minibus. A Municipalità Metropolitana furnisce ancu supportu di carburante à i pruprietarii di i minibus in pocu tempu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua u so sustegnu à i cummercianti di a Capitale in u scopu di e misure pigliate contr'à l'epidemie di virus corona.

A polizia d'Ankara furnirà pacchi alimentari dopu a distribuzione di disinfettanti è maschere à i cummercianti di minibus chì i so travaglii sò diminuiti per via di u virus.

A BOX SERÀ DISTRIBUTA A MIGLIAIA DI COMMERCI

U Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, a distribuzione di pacchi alimentari iniziata per i cummercianti di dolmus si farà in 9 regioni, à dì Gülbaba, Bentderesi, Denizciler, Yenimahalle (Cento), Keçiören-Ostim, Seyranbağları, Güvenpark, Sincan Market Place, Çinçin Dolmus Stops.

Un totale di 3 cummercianti dolmuş beneficeranu di a distribuzione di pacchi alimentari, chì hè prevista per durà una settimana, in una regione ogni ghjornu in tutta a capitale.

''MANSUR YAVAS hè u babbu di Ankara''

Dichjarà chì a Pulizzia di Ankara continuarà à distribuisce maschere à i citadini è i cummercianti, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana Mustafa Koç hà fattu e seguenti valutazioni:

"U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, hè a mamma è u babbu di Ankara. Hè u turbulente di a capitale, hè un amicu di u cummerciante. Avemu statu in cooperazione cù a Càmera di i Cummercianti da u principiu di u prucessu. Inseme cù i funzionari di a Camera di i Minibus, simu ghjunti in Bentderesi per distribuisce i nostri pacchi alimentari à 3 580 cummercianti di minibus per u Ramadan. Se Ankara pare avè successu in u prucessu di cumbattimentu di l'epidemie di coranavirus, i nostri amichi anu un grande sforzu in questu. Pensemu chì avemu gestitu u prucessu cum'è pudemu ".

Dichjarà chì distribuiscenu ancu pacchi alimentari in e fermate di Gülbaba Dolmus, Koç hà dettu: "In i ghjorni à vene, furniremu supportu di carburante à 2 mila 850 pruprietarii di minibus. Cridemu chì seremu capaci di rinvià a vita normale in Ankara travagliendu a manu, agiscenu cù una mente cumuna, è purtendu u prucessu inseme ", disse.

"A BENE hè bella quandu hè spartuta"

Hasan Hüseyin Sertkaya, Vicepresidente di Ankara Minibuses Chamber of Craftsmen, chì hà participatu à a distribuzione di pacchi alimentari in a Stazione Gülbaba Dolmus, hà dettu: "Ringraziemu u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Mansur Yavaş, per a so assistenza à i nostri cummercianti. Cum'è u nostru presidente di gentilezza hà dettu, hè bonu quandu hè spartutu ".

Hamdi Şentüne, Membru di u Cunsigliu di a Càmera di l'Artigiani di Minibuses d'Ankara, hà dettu: "I nostri cummercianti sò assai angustiati è vittime per via di u coronavirus. Vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Mansur Yavaş, chì hà datu tuttu u so sustegnu à i cummercianti è ùn ci hà micca fattu soffre.

U SUPPORTU HYGIENE CONTINUA PER I CLIENTI DOLMUSH

Dichjarà chì cuntinueghjanu à furnisce un supportu d'igiene à i cummercianti di minibus chì servenu in a capitale, u Manager di a Pulizia Veda Oğan hà dettu: "I nostri minibus sò ancu disinfettati. I nostri squadre anu cuntinuatu strettamente u prucessu di disinfezione in minibus da u principiu. Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, simu sempre cù i nostri cummercianti in stu prucessu difficiule ", hà datu l'infurmazioni.

I cummercianti di Dolmuscu anu manifestatu a so satisfaczione per i pacchi alimentari, maschere è sustegnu di disinfezione iniziati da a Municipalità Metropolitana cù e seguenti parolle:

-Volkan Buyruk: "Ringraziemu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Mansur Yavaş per a so assistenza."

-Zabit Efe Bulut: "Vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, chì stà vicinu à i cummercianti di i minibus Ankara. Semu assai felici cù u prucessu di disinfezione è a distribuzione di maschere realizatu finu à avà ".

-Mehmet Süzer: "Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, per a disinfezione è l'aiutu à i pacchi alimentari fatti à i nostri veiculi dapoi u principiu di u prucessu è dopu a distribuzione di maschere."

-Hüseyin Meral: "Vulemu ringrazià u nostru Sindaco Metropolitanu u Signore Mansur Yavaş, u Dipartimentu di Pulizia di Ankara è a nostra camera per u so aiutu à eliminà e nostre lamentele durante u prucessu Covid19."

-Mehmet Sertkaya: "Vulemu ringrazià e squadre di a Pulizzia Metropolitana, a Camera di Minibuses è u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, chì ùn hà micca ritenutu u so sustegnu durante u prucessu difficiule."

DISTRIBUZIONE DI MASCHERA E BOX ALIMENTARI À A STAZIONE SİNCAN DOLMUŞ

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à distribuisce maschere mentre furnisce supportu di pacchi alimentari à i cummercianti di Dolmus Shop.

U presidente Sincan Chauffeurs è Cummercianti di l'Automobile, İsa Yalçın, hà ringraziatu a Polizia di Ankara per a distribuzione di maschere in e fermate di minibus in parechje parte di a cità, è hà dettu: "Dopu à l'annunziu di Covid19, avemu ancu pigliatu e nostre precauzioni. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, era cun noi in stu prucessu difficiule. Dapoi u principiu di u prucessu, ci hà distribuitu maschere è disinfettatu i nostri veiculi. Avà hè cun noi cù a distribuzione di pacchi alimentari ".

Mustafa Kale, chì travaglia in a Stazione Sincan Dolmus, hà dichjaratu ch'elli eranu felici cù a distribuzione di pacchi alimentari è maschere, mentre İsmail Çalkal hà sottolineatu chì a Municipalità Metropolitana ùn hà micca risparmiatu u so sustegnu materiale è morale. Enfatizendu chì hè significativu per a Municipalità Metropolitana di distribuisce pacchi d'aiutu alimentariu è maschere per a salute publica per via di u mese di Ramadan, u cummerciante di dolmus shop Recep Sağlam hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru Sindaco Metropolitanu, u Signore Mansur Yavaş, per u aiutu di pacchi alimentari è distribuzione di maschere ".

U capu di u Dipartimentu di Pulizzia Mustafa Koç, chì hà participatu à a distribuzione di scatuli d'aiutu alimentari in a Stazione Sincan Dolmus, hà dettu: "Avemu distribuitu i nostri pacchi alimentari à 336 cummercianti di minibus inseme cù u nostru presidente di a Camera à a Stazione Centrale di Sincan. Consegnamu questi pacchi alimentari à i nostri amichi chì travaglianu cum'è cunduttori in minibus. Vulemu furnisce una cucchiara à e tavule di Ramadan. Avemu purtatu ancu i saluti da u nostru presidente ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*