U Trenu d'Exportazione, Stabbilimentu di un Novu Record, Partendu da Kars

U trenu d'esportazione, chì hà battutu un novu record, partì da Karstan.
U trenu d'esportazione, chì hà battutu un novu record, partì da Karstan.

A Direzzione Generale di Trasportu TCDD cuntinueghja à fà u trasportu di merci à alta capacità durante u periodu quandu u cummerciu esteru hè statu affettatu negativamente da Covid-19.

Un novu record hè statu battutu dopu à u trenu di merci d'esportazione di 950 metri di lunghezza è 82 contenitori, chì hà purtatu a carica più longa è più alta finu à a data da quandu a linea Baku-Tbilisi-Kars hè stata messa in serviziu u mese passatu.

U 03 di maghju di u 2020, u trenu d'esportazione cù una lunghezza tutale di 1050 metri, un pesu di 2400 tunnellate è chì portava 50 cuntainer in 100 vagoni partenu da Kars à Georgia.

U trenu di merci, chì trasporta parti di machini, prudutti di l'automobile, machini agriculi, prudutti di ceramica è prudutti di cura persunale esportati da Mersin, Kayseri, Ankara, Izmit, Istanbul à Azerbaijan, Kazakhstan è Turkmenistan, assicura a cuntinuità di u cummerciu esteru di u nostru paese in questi difficili. ghjorni.

A Direzzione Generale di Trasportu TCDD assicura chì a produzzione è l'ecunumia respira micca solu in u paese, ma ancu à l'esteru, postu chì u trasportu ferroviariu diventa più efficace cù l'epidemie di Covid-19.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*