Ministru Varank: "Un kit innovativu hè statu sviluppatu per a rilevazione precoce di Covid-19"

U Ministru Varank hà sviluppatu un kit innovativu per a rilevazione precoce di covid
U Ministru Varank hà sviluppatu un kit innovativu per a rilevazione precoce di covid

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu chì un kit innovativu hè statu sviluppatu cum'è una alternativa à u metudu PCR per a rilevazione di Covid-19 in una fase iniziale, è hà dichjaratu chì stu kit hà u scopu di ottene risultati in 30 minuti prima di i sintomi di a malatia. apparisce. Spiegà chì u prototipu hè destinatu à esse cumpletu in u ghjugnu, Varank hà dettu: "Semu forti in u diagnosticu, avà hè u tempu di esse un pioniere". disse.

In u campu di a medicina in a lotta contru Covid-19; Nutendu chì ci sò 9 prughjetti diffirenti chì si focalizeghjanu nantu à i chimichi è a biotecnologia, Varank hà dettu: "In u ghjugnu, averemu una bona nova impurtante in u campu di sintesi cù risorse domestiche in unu di i prughjetti farmaceutichi. "In tutti questi sforzi, avemu ancu benefiziu di l'energia di i ghjovani". disse.

U Ministru Varank hà assistitu à a Cunferenza Virtuale di a Forza Diagnostica di Turchia urganizata da a Piattaforma Turchia Covid-19, induve e capacità di u nostru paese in quantu à i kit di diagnostichi è i sistemi di diagnosticu sò stati spartuti. Parlendu à a cunferenza, induve temi cum'è kits da esse pruduciuti cù tecnulugia innovativa veloce, sensitiva è d'alta sensibilità, laboratorii portatili, camere ibride è termiche, u metudu di chip microfluidic è l'applicazioni basate in intelligenza artificiale sò stati discututi, u Ministru Varank hà dettu:

SPIRITU DI MOBILISATION : (Lotta contr'à Covid-19) Cum'è simu entrati in u 2020, pensu chì nimu avissi pensatu chì semu affruntati à una tale situazione. Avemu campatu un disastru chì tocca u mondu sanu à u stessu tempu, senza fà distinzione trà i paesi sviluppati è poveri. Ancu s'è no avemu malatu; Semu esposti à l'effetti ecunomichi, suciali è psicologichi di u virus. Cridemu chì avemu passatu l'esame cun successu in un ambiente cusì difficiule. Cum'è u Ministeru, avemu focu annantu à attivà u spiritu di mobilizazione in l'ecosistema di l'industria è di a tecnulugia.

LUTTA CONTRA COVID-19: Seguimu un approcciu basatu in scienza è tecnulugia per luttà contra COVID-19. TÜBİTAK è i so istituti travaglianu ghjornu è notte. Avemu una squadra assai dinamica, eccitante è orientata à i risultati. Avemu principiatu u nostru travagliu in u campu di u sviluppu di vaccini è droghe prima chì u virus entra ancu in e fruntiere di u nostru paese.

STUDI DI VACCINI: Avemu riunitu cù l'accademici più cumpetenti di u nostru paese è hà tracciatu a nostra strada stradale. À questu puntu oghje, 17 di i nostri prughjetti cuntinueghjanu cun successu. Frà questi, avemu 8 prughjetti di vaccinazione; Aspittemu chì i prucessi preclinici sò finiti à a fine di l'annu. Cù questu; Pudemu ancu ottene risultati prima in certi prughjetti di vaccini. Semu in u stadiu di teste animali in unu di i prughjetti; Avemu da principià sti esperimenti in l'altri dui prughjetti prestu.

PROGETTI FARMACEUTICI: In u campu di a medicina; Avemu 9 prughjetti diffirenti chì si cuncintranu sia à i chimichi sia à a biotecnologia. In u ghjugnu, averemu una bona nova impurtante in u campu di sintesi cù risorse domestiche in unu di i prughjetti farmaceutichi. In questi sforzi, avemu ancu benefiziu di l'energia di i ghjovani.

DIAGNOSI MEDICA DI A MALATTIA: Un altru prublema chì hè impurtante cum'è a vacuna è a medicina hè u livellu di sviluppu in u diagnosticu medico di a malatia. Avemu specificamente chjamatu a cunferenza cum'è Forza di Diagnosi perchè ci hè una capacità avanzata in questu campu in u nostru paese. A data, u settore privatu hà sviluppatu assai prudutti innovatori in u campu di e tecnulugia di salute. Ùn solu sviluppa questi prudutti, ma ancu l'esporta. Di sicuru, i supporti di TÜBİTAK ghjucanu un rolu maiò in l'azzione coraggiosa di u settore privatu in u campu di a R&D è l'innuvazione.

TÜBİTAK SUPPORTA: I primi passi di parechji prudutti innovatori cum'è kits di diagnostica medica, droghe biotecnologiche, apparecchi di terapia intensiva, applicazioni di diagnostichi è informatiche cuncentrate nantu à a diagnosi sò stati fatti cù u sustegnu di TÜBİTAK. Avemu trasferitu 5 ​​miliardi di lire di risorse à circa 3 mila prughjetti per a ricerca preclinica in l'ultimi 2,3 anni. Di novu in u listessu periodu; Avemu sustinutu 402 prughjetti per un valore di 516 milioni di lire in u campu di i dispositi medichi, cumprese i kit di diagnostichi.

KITS DI DIAGNOSI MEDICA: I kits di diagnostichi medichi sò una di e tecnulugia impurtanti chì cuntribuiscenu à stu prucessu. U megliu site in u diagnosticu, u più efficace in u trattamentu. Basatu nantu à questu; In più di u sustegnu esistente di TÜBİTAK, avemu fattu una chjama rapida specificamente per COVID-19 è avemu dumandatu prughjetti orientati à u produttu da e PMI. Avemu ricevutu 1 applicazioni in un periodu di 446 settimana. Stu interessu chì avemu ricevutu ci hà dimustratu novu u putere di e nostre PMI. Dopu à u prucessu di valutazione; Avemu decisu di sustene 35 prughjetti in settori cum'è i dispositi di cure intensive, i kit di diagnostichi, soluzioni avanzate per a diagnosi precoce è e fasi di seguitu, è a salute intelligente. In u campu di a diagnosi, sustenemu 10 prughjetti in u scopu di sta chjama.

SIAMO FORTI IN DIAGNOSI: Un kit innovativu hè sviluppatu cum'è una alternativa à u metudu PCR per a rilevazione di COVID-19 in una fase iniziale. Cù stu kit, hè destinatu à ottene risultati in 19 minuti durante u periodu di incubazione di COVID-30, prima chì i sintomi di a malatia appariscenu. Invece di reazzione biochimica, implica un sistema nanomeccanicu basatu annantu à pisà u pesu di u virus. Quì, avemu da sente per a prima volta stu approcciu innovativu, chì hè unicu in u mondu. U prototipu hè previstu per esse cumpletu in ghjugnu. Dunque, in stu prughjettu, un kit chì pò esse un esempiu per u mondu hè sviluppatu. Dicemu: "Semu forti in u diagnosticu, avà hè u tempu di esse un pioniere".

DUE CHIAMATE NOVE: Vogliu annunzià dui novi chjamati chì cuncernanu strettamente e nostre cumpagnie è i partiti di l'ecosistema. U primu di questi hè a Chjama di Supportu di PMI per Prughjetti di R&D basati in ordini. Quì, aspittemu almenu 1 urganizazione di fornitori à scala di PMI è una urganizazione di i clienti (forse una grande cumpagnia) per dumandà inseme. Ùn avemu micca restrizioni nantu à u sughjettu o u settore. Mentre chì e PMI sviluppanu u pruduttu secondu studii di R&D; L'urganizazione di u Cliente sustene ancu l'esekzione di u prughjettu di R&D cum'è previstu. Cum'è què; L'infurmazione serà sparta, disseminata è rapidamente trasfurmata in prudutti. In i prughjetti cuncentrati in R&D, u mecanismu di co-sviluppu accelerà.

TRASFERIMENTO DI TECNOLOGIE PATENTATE À INDUSTRIALE: A nostra seconda chjama hè per u sustegnu di u trasferimentu tecnologicu basatu in brevetti. Sai; Ci sò tecnulugia patentate sviluppate in università, infrastrutture di ricerca è cumpagnie technopark. A nostra chjama hà u scopu di trasfiriri tecnulugii patentati à l'industria. L'interazzione trà l'urganisazioni di produzzione di tecnulugia è i so clienti aumenteranu; L'acquistu di serviziu serà supportatu. I tecnulugii prutetti da brevetti naziunali o internaziunali seranu abilitati per creà valore ecunomicu per licenze o trasferimentu. Cuminceremu à accettà l'applicazioni per e duie chjamate dumani.

PROTOCOLLU DI COOPERAZIONE TRA TUBITAK È DMO: Un protokollu di cooperazione hè statu firmatu trà TÜBİTAK è l'Uffiziu Statale di Supply. Sè avete sviluppatu un pruduttu apprufittannu di l'incentivi R&D di TEYDEP; Stu pruduttu serà direttamente inclusu in a piattaforma di catalogu tecnulugicu di DMO. Cusì, puderete vende facilmente u vostru pruduttu à u publicu In questu sistema, induve pudete riceve ordini finu à 500 mila lire à u mumentu, i vostri pagamenti seranu fatti in 10 ghjorni. U sustegnu R&D chì riceve da TÜBİTAK apre ancu e porte per vende merchenzie à u publicu è scala a vostra attività.

In u so discorsu à a cunferenza, u presidente di TÜBİTAK, Hasan Mandal, hà ricurdatu chì i studii nantu à i vaccini è e droghe in u scopu di a Piattaforma Turchia Covid-19 sò stati spartuti in riunioni precedenti è hà dettu: "Attualmente avanzamu cun successu cù 17 prughjetti. In più di i vaccini è di i medicini, una cunferenza virtuale hè stata dumandata per fà una cunferenza virtuale nantu à i sistemi di diagnostichi, chì Turchia hà un putenziale assai forte per esportà à l'esteru, in u prucessu di diagnosticu. "Durante u periodu passatu, 10 di e nostre cumpagnie anu ricevutu supportu da noi per realizà i so novi prughjetti nantu à i sistemi di diagnostichi". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*