A linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas serà messu in serviziu in 2020

A linea di treni d'alta velocità ankara sivas serà messa in serviziu in l'annu
A linea di treni d'alta velocità ankara sivas serà messa in serviziu in l'annu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu annantu à u prughjettu di a linea di trenu ad alta velocità Ankara-Sivas (YHT) di 400 chilometri, "Quest'annu, riduceremu a distanza trà e duie pruvince da 12 ore à 2 ore. ."

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà tenutu una riunione cù u metudu di videoconferenza per avè infurmazioni nantu à i travaglii nantu à a linea, hà dettu: "Avemu vistu a luce à a fine di u tunnel nantu à a linea Ankara-Sivas YHT di 400 chilometri. Speremu, travagliemu duramente per ghjunghje à a luce u più prestu pussibule. I travaglii di signalizazione è elettrici sò in u stadiu di cumpletu, a stallazione di a linea hè finita, i travaglii di saldatura sò in corso. Avemu pensatu à apre u più prestu pussibule ", disse.

Esprimendu chì ci sò 8 stazioni nantu à a linea Ankara-Sivas YHT, Karaismailoğlu; Ellu hà dettu chì Sivas serà ghjuntu via Kırıkkale, Yerköy, Yozgat è Akdağmadeni, è chì i travaglii infrastrutturali per a linea di treni à alta velocità Yerköy-Kayseri continuanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*