A logistica di l'automobile hà patitu una seria perdita di potenziale cummerciale

a logistica di l'automobile hà patitu una seria perdita di potenziale cummerciale
a logistica di l'automobile hà patitu una seria perdita di potenziale cummerciale

L'epidemie di coronavirus, emersa in Wuhan, in Cina è diffusa in u mondu sanu, hà affettatu parechji settori. U coronavirus, chì hè apparsu in Cina è si sparse rapidamente in altri paesi, cuntinueghja à mostrà i so effetti in parechji settori. Di sicuru, ùn pudemu micca passà senza mintuvà l'impattu negativu di u virus nantu à i mercati mundiali sottu l'effetti di a globalizazione. Perchè, oltre à esse un grande mercatu, a Cina era u principale paese fornitore di l'industria automobilistica globale. A catena di fornitura di l'industria di l'automobile è di i pezzi di ricambio hè strettamente dipendente da l'esekzione liscia di l'attività logistica. Sia l'esportazione è l'importazione di u settore sò realizati utilizendu diversi modi di trasportu secondu i bisogni. À questu puntu, i veiculi d'impurtazione sò purtati, manipulati in i porti, spediti à i parcheghji di ligame, prucedure di sdoganamentu, spedizioni di pezzi di ricambiu, trasportu di materiali di assemblea è carica in navi, etc. Tutte e so attività sò incluse in a logistica di l'automobile.

Partendu da a Cina, induve u virus hà cuminciatu à sparghje, i pruduttori di l'automobile anu cessatu a so pruduzzione, facendu chì i fabricatori chjudevanu e so fabbriche mentre u virus hà cuminciatu à sparghje in Europa. Inoltre, parechji pruduttori in l'America avianu da interrompe a so pruduzzione durante stu prucessu. Infine, parechje cumpagnie di l'automobile in Turchia anu sospesu a produzzione per prevene a diffusione di u virus è per prutege a salute di i so impiegati. U settore di l'automobile, chì esporta più di 80 per centu di e so esportazioni in i paesi di l'UE, hà cuminciatu à sperimentà disrupzioni è perdite gravi. In listessu modu, ci sò una seria diminuzione in a vendita di pezzi di ricambio di l'automobile. Mentre a produzzione hè stata interrotta in l'industria principale durante u periodu di quarantena, a subindustria si ferma ancu. A pruduzzione tutale in Turchia in u periodu di ghjennaghju à marzu hè diminuita di sei per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hè stata à 341 mila 136 unità. L'esportazioni, invece, sò diventate 14 mila 276 unità, cù una diminuzione di 348 per centu nantu à a basa di unità cumparatu cù l'annu precedente. Di sicuru, sti diminuzioni anu avutu ancu un impattu nantu à a logistica di l'automobile è anu causatu una seria perdita di potenziale cummerciale.

A causa di a forte contrazione in u mercatu di l'UE, l'annullamentu di l'ordine, i prublemi in u mantenimentu di i prucessi di logistica per l'interruzioni è i rallentamenti in i passaghji di e fruntiere è i porti, è e difficultà in l'approvvigionamentu di i prudutti da l'Europa anu purtatu disrupzioni in a produzzione. In u risultatu di e ricerche, hè stimatu chì ci sarà una diminuzione significativa di a produzzione di l'automobile in 2020. Sicondu l'ultime informazioni, u mercatu di l'automobile è di i veiculi commerciali ligeri in Turchia, chì hà dimustratu un aumentu di 90 per centu in dui mesi di l'annu cumparatu cù l'annu precedente, hè diminuitu à 40 per centu à a fine di marzu. Hè dichjaratu chì a vendita è a pruduzzione in Europa cuntrate da 70-90 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Ancu s'è stu effettu negativu hè previstu per esse sentitu in u sicondu trimestre di l'annu, a ripresa relativamente di vendita in Cina in marzu dà speranza à l'industria. U fattu chì a Cina hà cuminciatu à furnisce un aiutu di soldi à i cumpratori di vitture per rinvià e vendite in u so mercatu domesticu, chì hè u più grande mercatu di l'automobile di u mondu, hè cunsideratu un passu impurtante per stu mercatu per stà nantu à i so pedi.

Inoltre, i prublemi cuntinueghjanu in a dinamica di l'industria logistica stessu. U trafficu stradale hè diminuitu è ​​i cunduttori chì tornanu da i paesi risicati sò ancu in quarantena à e porte di cunfini. A causa di a diminuzione di a dumanda mundiale di cuntenituri, i armatori anu cuntinuatu alcuni di i so viaghji cù menu scali portu è anu annullatu altri viaghji. Quandu i nostri impurtazioni da u Far East si firmonu, hà cuminciatu à esse tardi per u containeru viotu per vultà in u nostru paese. Ci hè un aumentu di a dumanda crescente in u trasportu ferroviariu, ma per via di a mancanza di infrastruttura è di capacità, l'efficienza desiderata ùn pò esse ottenuta. A causa di e disrupzioni in a strada è a via marittima, a maiò parte di a carica hè stata trasferita à a compagnia aerea. A causa di sta intensità, l'agenzii di carichi aerei anu attivatu ancu i piani di carica, ancu s'ellu u so costu hè assai più altu, è cercanu di risponde à a crescente dumanda.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*