U Tunnel T14, chì accurtà a distanza trà Ankara è Istanbul di 26 minuti, hè ghjuntu à a fine.

U tunnel di t, chì accurtà a distanza trà Ankara è Istanbul da u minutu, hè ghjuntu à a fine
U tunnel di t, chì accurtà a distanza trà Ankara è Istanbul da u minutu, hè ghjuntu à a fine

Karaismailoğlu, chì hà fattu ispezioni in u cantiere di custruzzione di u Tunnel T26 in Demirköy, chì hè in custruzzione in u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul in u distrittu di Bozüyük, hà dettu chì tutte e misure sò state prese in i cantieri. in linea cù e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute in quantu à u novu tipu di coronavirus (Kovid-19).

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Tunnel T26 hè longu 6 mila 800 metri, è i travaglii cuntinueghjanu à una distanza di 8 mila 100 metri cù e strutture di entrata è uscita.

Spieghendu chì 14 minuti seranu guadagnati quandu u tunelu trà Bozüyük-Bilecik nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè finitu, Karaismailoğlu hà nutatu chì sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, ci hè stata una grande rivoluzione in u paese. ferrovie, è chì travaglianu cun grande devozione nantu à una questione chì hè stata trascurata per anni.

In riferimentu à l'opere in e ferrovie, Karaismailoğlu cuntinuò e so parolle cusì:

"Avemu rinnuvatu cumplettamente una linea di 400 chilometri trà Samsun è Sivas. Quì avemu smontatu cumplettamente i rails di una linea custruita in u 1930 ; L'avemu fattu elettricu, signalatu è messu in opera. In novu, ci hè un travagliu assai febbrile trà Ankara è Sivas. Spergu chì avemu messu in opera a nostra linea di trenu à alta velocità di 400 chilometri quist'annu. Attualmente, u travagliu di a nostra linea di trenu d'alta velocità di 1200 chilometri cuntinueghja, hè in opera. U nostru scopu tutale hè di aumentà questu à 2023 5 chilometri per u 500. Cusì, avaremu una linea di ferrovia di 17 mila 500 chilometri. Quandu e linee ferroviarie sò finite è messe in opera, riduce a congestione di u trafficu intornu. Inoltre, un grande guadagnu hè ottenutu in energia, risparmiu è carburante. In novu, e linee di treni d'alta velocità causanu grandi cambiamenti ecunomichi è suciali in e cità chì si trovanu è passanu ".

U Ministru Karaismailoğlu, enfatizendu chì a Turchia hà finitu prughjetti di classe mundiale in ferrovie, hà dettu: "U nostru scopu generale hè di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri à u 2023 per centu è in u trasportu di merci à u 4 per centu per u 10. U nostru travagliu in questa direzzione cuntinua ". usatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*