Periudu di appuntamentu in linea contr'à Kovid-19 in l'Esperienza Auto

Periudu di appuntamentu in linea contr'à covid in a valutazione di l'auto
Periudu di appuntamentu in linea contr'à covid in a valutazione di l'auto

In questu periodu quandu l'interessu per e compra in linea è e transazzione in linea aumenta per via di u novu tipu di coronavirus (Covid-19), l'esperti di l'auto, chì sò spessu preferiti da quelli chì volenu cumprà una vittura, furnisce ancu servizii per appuntamentu in linea u scopu di a lotta contru l'epidemie.

A causa di l'epidemie di Covid-19, chì hà scuzzulatu u mondu sanu è si sparse rapidamente in tutti i paesi, l'interessu per a compra in linea è e transazzione in linea hè in crescita. I riflessi di sta situazione sò ancu veduti in l'industria di l'automobile.In questu prucessu, alcune cumpagnie anu vindutu centinaie di veiculi novi in ​​ligna è cunsegnanu u veiculu à u cliente senza avè da lascià a casa.In più di u novu veiculu, ci hè ancu interessu. in transazzione in linea in u mercatu di i veiculi di seconda mano. Mentre i cunsumatori risparmianu u tempu grazia à u cambiamentu di l'abitudini di compra, anu ancu l'uppurtunità di esaminà tutti i ditaglii nantu à a cundizione attuale di u veiculu attraversu i rapporti di l'esperti di i veiculi chì volenu cumprà, nantu à e pagine di publicità di u veiculu.

I rapporti ricevuti da e cumpagnie di l'imprese imprenditoriali è indipendenti dannu fiducia à u cunsumadore è aiutanu à eliminà i punti di quistione di u cumpratore nantu à u veiculu. Duranti stu periodu, l'esperti anu u scopu di cuntribuisce à a lotta contru Covid-19 passendu à u sistema di appuntamentu in linea.

TÜV SÜD D-Expert General Deputy General Manager, Ozan Ayözger, hà dichjaratu ch'elli cercanu di risponde à e dumande di sapè fà di l'auto in questi ghjorni difficili chì u mondu è a Turchia passanu è hà dettu: "Prendemu à i nostri clienti per fà i so appuntamenti attraversu u nostru situ web o chjamanu. centru prima di vene à i nostri filiali. "In questu modu, pudemu mantene u prucessu sanu necessariu sia per i nostri clienti sia per i nostri impiegati assicurendu chì a distanza suciale hè mantenuta in e nostre filiali", disse.

Rimarchendu chì i clienti ponu sceglie rapidamente u ghjornu, l'ora, u locu è i pacchetti chì li cunvene cù u sistema di appuntamentu è compie e so transazzione senza aspittà in fila à e filiali, Ayözger hà dettu: "Cù l'interessu crescente in u sistema di appuntamentu in linea, i cunsumatori risparmianu. tempu è uttene tutti i ditagli nantu à a cundizione attuale di u veiculu cù i rapporti di l'esperti di i veiculi chì volenu cumprà. " "Anu l'uppurtunità di esaminà u veiculu nantu à e pagine di publicità". disse.

Dichjarà chì e precauzioni necessarie sò state pigliate contr'à u virus per a salute di l'impiegati è di i clienti in i punti di sapè fà di l'auto di TÜV SÜD D-Expert, Ayözger hà dettu chì anu implementatu queste misure in dettagliu dividendu in dui per i clienti è l'impiegati.

"Hà cuminciò à passà per i tempi difficiuli"

Ozan Ayözger hà ancu fattu valutazioni annantu à l'effetti di l'epidemie di Covid-19 nantu à u settore di i veiculi di seconda mano, esprimendu chì a rallentazione sperimentata in ogni settore hè ancu vistu in u settore di i veiculi di seconda mano, Ayözger hà dettu:

"Cù a diminuzione di a vendita di veiculi di seconda mano, e cumpagnie di valutazione anu ancu cuminciatu à passà per tempi difficili. "Tuttavia, l'abitudini di compra di i cunsumatori sò cambiati è e vendite da e piattaforme di vendita in linea in l'industria di i veiculi di seconda mano anu aumentatu cumparatu cù l'anni precedenti, anche si sò diminuite in paragunà à u periodu pre-epidemicu".

'A SECONDA MANU SERÀ CUGLIA'

Spartendu a so prediczione annantu à quandu u prucessu di nurmalizazione hà da principià in u settore, Ozan Ayözger hà cunclusu e so parolle cusì: "Cù i cunsiglii di u cumitatu scientificu è u pianu di nurmalizazione determinatu da u nostru guvernu, un picculu muvimentu hà iniziatu sia in a seconda manu. settori di veiculi è sapè fà. Mentre ùn pudemu micca aspittà di vultà rapidamente à u periodu pre-pandemicu, pensemu chì u cummerciu di i veiculi di seconda mano si ricuperà ancu grazia à e misure da piglià in i prossimi 2 mesi in u prucessu di adattazione à a nova normale. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*