Armadiu di disinfezione chì uccide u Coronavirus in 30 seconde

cabina chì uccide u coronavirus in seconde
cabina chì uccide u coronavirus in seconde

Ricercatore quantisticu à l'Università di Maltepe, Prof. Dr. Afif Sıddıki è a so squadra cuncepìu un cabinet di disinfezione chì prutegerà i travagliadori sanitari è i pazienti da a trasmissione di u virus in a lotta contru l'epidemie di coronavirus.

Università Maltepe Facultà di Ingegneria è Scienze Naturali Ottica Quantistica è Tecnologie Elettroniche Supervisore di Laboratoriu Prof. Dr. Afif Sıddıki è a so squadra travaglianu nantu à i dispositi di disinfezione chì eliminanu u risicu di trasmissione di u virus in a lotta contru l'epidemie di COVID-19. In April, a squadra chì hà cuncepitu u telefuninu è hà pigliatu l'azzione per pruduce, sta volta Heksagon Studio A.Ş. inseme cù u disignu "Disinfection Cabinet" chì prutegerà i prufessiunali di a salute è i pazienti da a trasmissione di u virus.

Dà infurmazione nantu à u prugettu, Prof. Dr. Afif Sıddıki hà dettu chì COVID-19 hè diventatu una minaccia glubale in pocu tempu per via di a so diffusione, è chì a diffusione di u virus hè stata causata da i trasportatori. Rimarchendu chì i travagliadori sanitari chì cumbattenu in prima linea sò à u più altu risicu, Sıddıki hà enfatizatu chì hè destinatu à disinfettà l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è visiere, occhiali, guanti è vestiti protettivi nantu à u travagliadore di salute usendu raghji d'ozonu è ultraviolet (UV). inseme in a cabina chì anu sviluppatu. Cusì, hà dichjaratu chì l'equipaggiu di prutezzione persunale infettatu cù u virus dopu u cuntattu cù u paziente hè purificatu da u virus senza entre in cuntattu cù un altru paziente o infettà u travagliadore di salute mentre si spoglia.

prof. Sıddıki hà dettu ancu chì cù u dispusitivu sviluppatu, hè pussibule sviluppà una soluzione efficace per prevene a trasmissione di malatie infettive, chì hè un prublema generale in ospedali, à altri pazienti è travagliadori sanitari, chì hè evidente cù COVID-19. Sıddıki hà dettu chì i raghji UVC cù una lunghezza d'onda di 254 nm in a cabina anu fattu u prototipu disinfettatu efficacemente tutti senza causà danni è ùn lascianu quasi nisuna zona d'ombra, grazia à u so disignu.

Spieghendu chì a principal diferenza di u cabinet da altri sistemi di disinfezione basati in UV hè chì hè cumpatibile cù e dosi di radiazione in a legislazione di l'UE, hè duvuta à l'effettu di a dosa alta nantu à i virus è i microorganismi. Sıddıki hà dettu chì questi risultati sò stati cunfirmati da teste scientifiche in i laboratorii di l'Università di Maltepe. Dichjarà chì anu ancu cumpletu e so applicazioni di patenti, u Prof. Sıddıki hà enfatizatu chì in un studiu cumunu cù u Laboratoriu IONTEK in TÜBİTAK MARTEK cù un altru dispusitivu chì travaglia cù u listessu principiu, hè statu vistu chì u metudu chì anu utilizatu era ancu efficace nantu à i virus DNA è RNA. prof. Siddiki continuò:

"In l'esperimenti di viabilità chì avemu realizatu in l'armadiu di disinfezione UVC, avemu osservatu chì a cellula mudellu chì avemu usatu morse à tassi di finu à u centu per centu in pocu tempu cum'è 30 seconde. A più impurtante, avemu dimustratu cù teste chì i travagliadori sanitari equipati di equipaggiu protettivu (PPE) cum'è visiere, occhiali, guanti è vestiti protettivi ùn sò micca affettati. Grazie à u sistema di l'ozonu chì avemu usatu in u nostru disignu, avemu ancu dimustratu sperimentalmente chì esegue una riduzione di carica virali assai efficace in e zone induve UVC ùn penetra micca ".

Dichjarà chì u travagliu di a cabina hè statu prisentatu à l'Agenzia di Sviluppu di Istanbul è TUBITAK cum'è un prughjettu, Sıddıki hà aghjustatu chì sta cabina beneficerà assai pazienti è travagliadori sanitari, in particulare in i servizii di l'ospedale neonatali è di e malatie infettive, è chì tipi simili di cabine ponu ancu esse aduprati. à i punti di cuntrollu cum'è l'aeroporti.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*