ASELSAN è KOUSTECH pruducianu schede di distribuzione di energia per UAV

Aselsan è Koustech pruducianu schede di distribuzione di energia per UAV
Aselsan è Koustech pruducianu schede di distribuzione di energia per UAV

KOUSTECH hà sviluppatu un "Sistema di Distribuzione di Potenza" cù u supportu di l'ingegneri ASELSAN per esse utilizatu in u veiculu aereo autonomu senza pilota chì hà sviluppatu.

KOUSTECH, a squadra di Tecnulugia di Sistemi Autònumi di l'Università Kocaeli, hà sviluppatu Sistemi d'Aria Autònoma per 22 anni cù i so squadre di studenti di ingegneria 2. A squadra di KOUSTECH, chì realiza tutti i prucessi di Design, Pruduzzione, Test è Qualificazione cù i so propri mezzi è capacità, rapprisenta ancu u nostru paese in u cuncorsu AUVSI-SUAS tenutu in i Stati Uniti.

Dopu avè sviluppatu 4 diversi aerei autonomi à ala fissa, 2 diversi aerei autonomi à ala rotativa è veiculi terrestri autonomi finu à avà, a squadra hè sviluppatu tramindui piattaforme è sottosistemi. Durante u sviluppu di sottosistemi elettronici per queste piattaforme in aree cum'è u sistema di cuntrollu di gimbal, u sistema di distribuzione di energia, u sistema di fusione di sensori, u sistema di traccia di l'antenna, sviluppa tecnulugia di produzzione in settori cum'è l'elaborazione di l'imaghjini, u volu autonomu, u software di ricerca autonoma, a fabricazione di stampi compositi. è a fabricazione di stampi.

Cuuperazione ASELSAN - KOUSTECH

KOUSTECH hà sviluppatu un "Sistema di Distribuzione di Potenza" cù u sustegnu di l'ingegneri ASELSAN per esse usatu in l'aviò autonomu chì hà sviluppatu. U sistema di distribuzione di energia sviluppatu hè un sistema chì pò esse usatu in parechji sistemi diffirenti, in particulare in l'aviò autonomu.

Cù u Sistema di Distribuzione di l'Energia sviluppatu da a squadra Koustech Avionics Systems cù u supportu tecnicu di l'ingegneri di ASELSAN Transport, Power and Energy Directorate (UGES), i bisogni di energia di parechji sistemi elettronici diffirenti in u veiculu autonomu sò soddisfatti.

U sistema di distribuzione di energia, pruduciutu secondu i standard MIL-STD-461 è IPC, hè custituitu da 3 cumpunenti diffirenti. Unu di sti cumpunenti assicura chì a tensione necessaria da ogni cumpunente elettronicu in u veiculu autonomu hè trasmessa in modu isolatu. L'altru cumpunente, u filtru elettromagneticu, impedisce l'interferenza elettromagnetica, chì hè unu di i prublemi più grande, in particulare in i veiculi autonomi. Cù a so struttura, impedisce l'interferenza elettromagnetica è aiuta à purificà u sistema da effetti disruptive. U terzu stratu, a capa di cunnessu, inseme cù i connettori di tipu militare, ponu furnisce l'isolamentu è a modularità di u sistema.

Stu pruduttu, chì parechje cumpagnie in u nostru paese anu difficultà à sviluppà in cunfurmità cù questi standard, hè statu sviluppatu da una squadra universitaria cù u sustegnu di Aselsan. Hè previstu chì queste cumpetenze, chì sò acquistate da i studienti chì travaglianu abbracciandu u Movimentu Naziunale di Tecnulugia, seranu una parte impurtante di u Movimentu Tecnologicu Naziunale di Turchia, cù l'intruduzioni di sti cumpetenze à l'industria di u nostru paese cum'è startup in u futuru.

Pruduzzione ingegneria

I membri chì anu graduatu da a squadra KOUSTECH è travaglianu attivamente cum'è guida in a squadra piglianu un rolu impurtante in i settori civili è di difesa. Ci sò parechji membri di a squadra chì anu travagliatu in istituzioni tecnulugiche è finanziarie di punta di u nostru paese cum'è BAYKAR Machinery, Turkish Aerospace Industry, TEI, STM, NETAŞ, Vakıfbank cù l'esperienza chì anu acquistatu in KOUSTECH è cuntinueghjanu à travaglià. In questu rispettu, KOUSTECH travaglia cum'è una "fabbrica" ​​chì produce ingegneri furmati in particulare per l'Industria di Difesa Turca.

Kadir Doğan, u capitanu di a squadra KOUSTECH, hà sottolineatu chì u so scopu principale hè di "pruducia tecnulugia" è hà sottolineatu chì cuntinueghjanu à travaglià malgradu e difficultà chì anu avutu.

Doğan hà dettu in una dichjarazione: "Femu un travagliu assai disciplinatu. Semu una squadra chì guadagna sempre sperienza è trasferisce a so sperienza. Cerchemu di agisce cum'è una struttura corporativa. U nostru scopu principale hè di furmà e persone chì pruducenu tecnulugia per u nostru paese è mentre facenu questu, per portà a tecnulugia in u nostru paese in u campu di i sistemi autonomi. Pudemu vede l'effetti di stu successu tecnologicu in parechji spazii diffirenti. Per esempiu, unu di i nostri membri di a squadra, chì hà travagliatu è graduatu da a nostra squadra, travaglia ancu in u Prughjettu Respirator, chì hè pruduttu in u locu in u nostru paese.

Pudemu realizà stu travagliu cù u sustegnu di e nostre impurtanti cumpagnie di l'industria di difesa cum'è ASELSAN è BAYKAR è e nostre istituzioni cum'è a Fundazione di a Squadra di Tecnulugia Turca. Perchè hè assai difficiule per noi di truvà sustegnu per u travagliu chì facemu fora di uni pochi di cumpagnie è istituzioni. Ci hè difficiule per parechje cumpagnie di spiegà u travagliu chì facemu è a so impurtanza. Per quessa, diventa assai impurtante chì e nostre istituzioni è urganisazioni cum'è ASELSAN, BAYKAR è Turkey Technology Team ci supportanu.

Ci sò parechji ghjovani chì volenu sviluppà a tecnulugia in u nostru paese cum'è noi. In l'ultimi anni, parechji ghjovani cuntinueghjanu i so studii à l'esteru è si stanu assai bè quì. U mutivu principale per chì i ghjovani cum'è noi facenu stu travagliu à l'esteru hè chì ùn ponu micca fà sente abbastanza a so voce è truvà sustegnu. Avemu ancu sperienze sta situazione assai. Spergu chì i successi di squadre cum'è a nostra in questu riguardu creanu cuscenza è sustegnu micca solu di certi individui è istituzioni, ma ancu di una struttura più grande contr'à u travagliu di tali squadre. In questu modu, u nostru paese è a nazione vinceranu cù u spiritu di u Movimentu Tecnologicu Naziunale ". disse.

Fonte: Defenseturk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*