A produzzione raddoppiata in a fabbrica di ottiche di precisione di ASELSAN

A produzzione duppiò in a fabbrica di ottiche di precisione Aselsa
A produzzione duppiò in a fabbrica di ottiche di precisione Aselsa

Malgradu tutte e negatività è incertezze create da l'epidemie di u virus Corona (COVID-19) à scala glubale, ASELSAN cuntinueghja a so attività in u quadru di precauzioni senza alcuna interruzzione in a so catena di produzzione è supply chain. A pruduzzione in a fabbrica di "ottica hassa" di ASELSAN in Sivas hè stata radduppiata pigliendu e precauzioni necessarie in questu prucessu. Sights di fucili d'infanteria utilizati da u persunale di e Forze Armate Turche sò prudutte in questa fabbrica.

Durante a pandemia di COVID-19, ASELSAN era una di e prime 100 cumpagnie chì u valore di u mercatu hè statu u menu affettatu in questu prucessu, in a lista di e cumpagnie cummercializate in publicazione trà e prime 4 cumpagnie di Defense News.

İsmail Demir, presidente di l'Industrie di Difesa, nantu à u sughjettu:

Cù l'investimenti chì avemu fattu in tecnulugii critichi, avemu acceleratu a produzzione di lenti ottiche, prismi è parti meccaniche di precisione in a fabbrica di ottiche di precisione Aselsan in Sivas. Invece di rallentà in marzu è aprile, avemu radduppiatu a pruduzzione pigliandu misure Covid-19. Binoculi di Infanteria di Visione Diurna, Attacchi di Visione Notturna è Binoculi Sniper pruduciuti in Sivas anu fattu e so dichjarazioni à u serviziu di e nostre forze di sicurezza.

Fonte: DefenseTurk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*