Ambientazione Corona per i centri commerciali..! Nunda sarà u listessu

L'ambientazione di Corona per i centri commerciali nunda serà u listessu
L'ambientazione di Corona per i centri commerciali nunda serà u listessu

I sforzi cuntinueghjanu à riapertura di centri commerciali chì eranu chjusi per via di u focu di coronavirus. In parte di u travagliu realizatu, hè statu amparatu chì un certu numaru di persone serà permessu in i centri cummerciali è ci saranu termometri à l'entrate.

Hè statu informatu chì i sforzi per riapertura di centri commerciali (centri commerciali), chì sò stati chjusi per un bellu pezzu, in modu cuntrullatu per prevene a diffusione di l'epidemie di coronavirus, cuntinueghjanu, è chì e misure per prutege a salute cù a sicurità veneranu. à u primu pianu in u novu periodu.

Sözcü Sicondu u rapportu di Erdoğan Süzer da u ghjurnale, in u novu periodu, i dispositi X-Ray à l'entrata di u centru cummerciale seranu rimpiazzati da i dispositi chì misuranu a temperatura da una certa distanza. U sistema di sicurezza di u centru cummerciale misurarà constantemente a distanza suciale in l'edificiu. I requisiti di distanza seranu applicati in u centru cummerciale.

PRIORITÀ DI SALUTE

Murat Kösereisoğlu, presidente di Turchia di a cumpagnia di sicurezza internaziunale Securitas, hà datu infurmazioni nantu à e misure di sicurezza per a salute per esse implementate in i centri commerciali in u novu periodu.

Dichjarà chì i dispositi di sicurezza adattati per a nova era sò stati pruvati in centri commerciali è chì pensanu à apre alcuni centri commerciali in Istanbul per scopi di prova a settimana prossima, Kösereisoğlu hà dettu chì e regule cumplete per a sicurità seranu implementate.

Kösereisoğlu hà dichjaratu chì travaglianu per rispettà a guida preparata da u Cunsigliu Scientificu cum'è una raccomandazione per l'ufficiali di sicurezza.

ENTRATA FOTO CALORE

Rimarchendu chì e cumpagnie di securità privata seranu rispunsevuli di assicurà a sicurezza di a salute è di i servizii per assicurà a sicurità in i centri commerciali in u novu periodu, Kösereisoğlu hà dettu chì e misure cumincianu prima ancu di entre in u centru cummerciale, è a temperatura di u corpu di i clienti sarà. esse misurata cù camere di misurazione di a temperatura.

Kösereisoğlu hà dettu: "I dispositi di misurazione di a temperatura misuranu a temperatura di i clienti chì si trovanu à una certa distanza è fighjanu a camera, cum'è per piglià una foto, è l'informanu à a sicurità vicinu. "Se ùn ci hè micca prublema di salute è una maschera hè purtata, l'ingressu serà permessu", disse. Kösereisoğlu hà dichjaratu ch'elli aumenteranu a sensibilità di i detectori di porte à l'entrate è riduceranu l'usu di i detectori di manu.

500 PERSONE POSON ESSERE ACCETTATE IN U CENTRO COMMERCIALE CUN CAPACITÀ DI 50 PERSONE

U presidente di SecurItas Turchia, Murat Kösereisoğlu, hà dichjaratu chì hè previstu di ammette un certu numaru di clienti à l'imprese in i centri commerciali è di espansione i registratori di cassa, è chì s'ellu hè decisu di applicà una regula cum'è 10 per centu, un massimu di 500 clienti seranu. permessu in un centru cummerciale cù una capacità di 50 persone à u stessu tempu.

Kösereisoğlu hà dettu: "Misureremu u numeru di clienti è a distanza suciale per mezu di l'analisi video in e zone generali di i centri commerciali. Ùn ci pò più esse viaghji gratuiti in i centri commerciali. "U cliente abbandunarà u centru cummerciale in un certu periodu di tempu è i novi clienti puderanu entre", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*