Quale hè Ayça Varlıer?

Quale hè Ayca Varlier ?
Quale hè Ayca Varlier ?

Ayça Elif Varlıer (nata 22 June 1977, Ankara) hè una attrice, cantante, cumpusitrice è presentatrice turca. Natu in Ankara in u 1977, Varlıer si n'andò in i Stati Uniti mentre cuntinueghja a so educazione liceu è cuntinuò a so educazione quì. Hè graduatu da a Hartt School of Hartford University. Hà participatu à certi drammi è musicali in u paese. Riturnò in Turchia à l'iniziu di l'anni 2000, è in u 2004, apparsu in u so primu travagliu televisiu, a serie TV Karım ve Akşam. Hà fattu u so debut cù a serie Gümüş, à quale hà participatu trà 2005-2007. Era unu di i rolli principali di Hisseli Wonders Company, chì hè stata messa in scena per a prima volta in u 2007. Hà ghjucatu u rolu principali per a prima volta in a serie Son Bahar, chì hà cuminciatu à trasmette in 2008.

Ha vintu u Premiu Teatru Afife, u Premiu Sadri Alışık è u Premiu Teatru Vasfi Rıza Zobu per a so interpretazione in u musical Leyla'nın Evi, chì hè stata prima in 2010. In u 2013, u so primu album di studiu, Elif, hè stata liberata. In l'anni dopu, Taş Mektep (2013), Diary (2013), It Happens! (2014) è Blue Night (2015) era unu di i principali attori. Hà vintu u Premiu Sadri Alışık per a seconda volta cù a so interpretazione in u rolu principali di Fosforlu'nun Hikayesi, chì hè stata messa in scena per a prima volta in 2015. Varlıer hà ghjucatu un rolu in a serie TV Kalk Gidelim da u 2017.

I primi anni è educazione

Hè natu u 22 di ghjugnu 1977 in Ankara, cum'è a seconda figliola di a ballerina Duygu Varlıer (mamma) è l'economista Oktay Varlıer (babbu) dopu a so prima figliola, Aslı. Mentre era in u so sophomore annu di u liceu cum'è parte di u prugramma di scambiu di studienti, andò in New Jersey, Stati Uniti per studià. Dopu avè graduatu da u liceu, hà studiatu teatru musicale in a Hartt School of Hartford University. Dopu, hà studiatu recitazione per 4 mesi in Mosca cum'è parte di u prugramma cunghjuntu cù a Scola di Teatru d'Arte di Mosca di l'Università di Harvard.

Dopu a so educazione, hè statu sceltu per l'audizioni di The Acting Company. In più di i caratteri di Miss Gabor in Spring Awakening, Elmire in Cher Molière, Aldonza/Dulcinea in Man of La Mancha, Carnaval, Guys and Dolls, Working, 42. St., 4. Hè apparsu in drammi è musicali per Henri. (Enrico IV), Battleship Potemkin è Virgin Trunk. Dopu à l'attacchi di l'11 di settembre, turnò in Turchia postu chì a so visa ùn era micca allargata. Dopu à u so ritornu, hà cuminciatu à accumpagnà u pianista Fahir Atakoğlu cum'è solista. In u 2004, hà avutu a so prima esperienza di attore in TV cù u caratteru di Doctor Buket, chì hà interpretatu in a serie TV My Wife and My Mom, chì hè stata trasmessa in Kanal D.

Hà interpretatu u caratteru di Pınar in a serie Gümüş di 2005 episodi, chì hè stata trasmessa in Kanal D trà ghjennaghju 2007 è ghjugnu 100. Cù l'interessu di a serie, soprattuttu in u Munnu Arabu, hà sbulicatu. Hà interpretatu u caratteru di Anita in u musical West Side Story, scrittu da Leonard Bernstein è direttu da Altan Günbay, chì hè stata messa in scena per a prima volta u 15 di ferraghju 2005. U caratteru di Cinderella chì hà ritrattu in l'episodiu "Cinderella" di Tell Istanbul, chì hè stata liberata in u 2005, hè a so prima sperienza in un filmu, è apparsu cum'è Evrim in u filmu O Now Prisoner, chì hè stata liberata u stessu annu. In u 2007, hà ghjucatu Burcu in u filmu TV Havva Status, chì hè stata trasmessa in Turkmax. Hà cuminciatu à apparisce cum'è Süheyla in u musical Hisseli Wonders Company scrittu è direttu da Haldun Dormen, chì hè stata prima proiettata u 26 di ghjugnu 2007 è hè stata messa in scena in diverse parti di Turchia. U 13 d'aostu di u 2007, pigliò u palcuscenicu in u musical Rock Musicals, chì hè statu fattu per un spettaculu in u Teatru Cemil Topuzlu Open Air.

In uni pochi episodi di a seconda stagione di Kurtlar Vadisi Ambush, chì hè stata trasmessa in Show TV, Doctor Neşe; Ancu in questu periodu, apparsu cum'è Gizem in a serie TV Lemon Tree, chì hè stata trasmessa in ATV trà marzu è ghjugnu 2. In Aostu 2008, hà fundatu a cumpagnia di gestione, urganizazione è cuncepimentu WAMP cù a so famiglia.

U rolu di Sabiha Yılmaz in a serie TV Son Bahar, chì hà cuminciatu à trasmette in Star TV in settembre di u 2008, hè diventatu u primu rolu principali di a so carriera televisiva. Hà sparte u rolu principali di a serie, chì hà fattu u so finale in uttrovi 2008, cù Erkan Petekkaya. In 2009-2010, apparsu in u caratteru di Doctor Hayat in parechji episodii di a serie TV "Grand Family", chì hè stata trasmessa in Kanal D. Hà interpretatu un malatu di sclerosi multipla in a dramma teatrale Sil Baştan, scritta è diretta da Haldun Dormen è messa in scena in diverse parti di Turchia dopu a so premiere u 24 di marzu di u 2010.

Cuminciò à apparisce cù u caratteru di Roxy in u musical Leyla's Evi, diretta da Nedim Saban è messa in scena in diverse parti di Turchia dopu a prima di Tiyatrokare u 6 di maghju 2010, chì hè l'adattazione di Zeynep Avcı di u rumanzu omonimu di Zülfü Livaneli. . Cù u so spettaculu in stu ghjocu; Premii dati in a categuria di Cummedia, Musical Musical o Attrice musicale più riesciuta à u 21th Afife Theatre Awards tenutu u 2011 di marzu di u 15, è in a categuria di Best Attrice in un rolu di supportu à u 25th Sadri Alışık Awards tenutu u 2011 d'aprile, 16. è ancu u Premiu Teatru Vasfi Rıza Zobu. Hà participatu à u musical Hekate's Song, direttu da Engin Alkan, chì hè statu proiettatu à l'apertura di u 10th Festival Internaziunale di Teatru d'Istanbul u 2010 di maghju di u 17 è hè stata messa in scena da Istanbul City Theatres. U 6 d'aostu di u 2010, hà cantatu a canzone "Bir Zaman Error" in l'album compilation Yaşama Bir Chance Ver di Emir Ersoy & Projecto Cubano, chì hè stata liberata nantu à l'etichetta Soulfulworks Records.

In u 2010-2011, Behzat Ç. Hà riprisentatu u caratteru di Bahar in certi episodi in An Ankara Detective. Inseme cù Bülent Emin Yarar, a serie TV Star My Heart 4 Seasons, in quale hà ghjucatu u rolu principali cum'è Buket, hè stata trasmessa trà ghjennaghju è aprile 2012. U 12 di maghju di u 2012, hà cantatu a canzone "Sil Baştan" à Karnaval, chì hè l'album compilation di Emir Ersoy & Projecto Cubano è publicatu da TMC. U 6 di ferraghju di u 2013, u so primu album di studio Elif hè stata liberata da l'etichetta TMC. L'album, chì hà chjamatu basatu annantu à u so propiu nome, include 5 canzoni, 8 di quali eranu i so cumpusizioni. Ghjucà à Güzide, unu di i rolli principali di Taş Mektep, chì hè stata liberata in 2013, diretta da Altan Dönmez, Varlıer hà participatu cum'è Melike in Diary, chì hè statu ancu liberatu in u stessu annu è direttu da Gürcan Mete Şener è Kemal Uzun.

Hà interpretatu Yıldız Gökçener in a serie TV Zeytin Tepesi, chì hè stata trasmessa in Kanal D trà ferraghju è aprile 2014. It Will Happen!, chì hè stata liberata in u stessu annu è diretta da Kerem Çakıroğlu! Hà participatu à u filmu cumedia chjamatu Azra cum'è u caratteru di Azra. Hè statu accumpagnatu da Fırat Tanış in u rolu principali in a fantastica cumedia film Mavi Gece diretta da Ahmet Hoşsiyon, in quale hà interpretatu u duttore Emel, chì hè stata liberata l'annu dopu. U 2 di ghjugnu 2015, hà cantatu u poema di Emre Kalcı "Comprehension Hali" à l'iniziu di a canzone "Timeless" cantata da Işın Karaca in l'album compilation Aşkın On Hâli...

Hà cuminciatu à ghjucà u caratteru principale di u musical Fosforlu Cevriye, adattatu da Tuncer Cücenoğlu da u rumanzu omonimu di Suat Derviş, è messe in scena per a prima volta u 12 di settembre di u 2015 da Tiyatrokare sottu a direzzione di Serkan Üstüner. Cù stu rolu, hà vintu u premiu attribuitu in a categuria di a Cummedia più riescita, u ghjocu musicale o l'attrice musicale di l'annu à u 2st Sadri Alışık Theatre and Cinema Actor Awards u 2016 di maghju 21. In marzu-ghjugnu 2016, hà participatu cum'è Leyla Bozoğlu, unu di i rolli principali in a serie TV ATV Amber. In u stessu annu, hà ghjucatu un rolu d'invitatu cum'è Ayla Öker in un episodiu di Mordkommission Istanbul, chì hè stata trasmessa nantu à u canale Das Erste di Germania. U 14 di ferraghju di u 2017, à l'occasione di u Valentine's Day, hà publicatu a canzona "Goodbye", chì i testi è a musica li appartenenu, è u video clip chì l'accumpagna. YouTube trasmessu nant'à u so canale. Hè apparsu ancu cum'è un attore invitatu in a serie Kanal D Hayat Şarkısı cù u caratteru di Mahsa. U 24 d'aprile di u 2017, hà accoltu u 21st Afife Theatre Awards tenutu à u Haliç Congress Center.

Interpreta Nurcan Dal, unu di i caratteri principali di a serie TV Kalk Gidelim, chì hè stata trasmessa in TRT 2017 da nuvembre 1. Prima di a proiezione principale, hà cuminciatu à apparisce cum'è Zühre in u musical Tahir ile Zühre, direttu da Onur Turan è scrittu da Şefik Onat, chì hè stata messa in scena u 19 dicembre 2017 in forma di cuncertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*